13 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op baby15
Hier ook!! Kindje van 2.5 zou het komen door de zwangerschap?
Wat bijzonder hè! Jaa ik las dat je in het laatste termijn een soort hormoon uitscheid waar je peuter op reageert. Bijzonder🥹🥹
22 dagen geleden
Wat bijzonder hè! Jaa ik las dat je in het laatste termijn een soort hormoo ...
Wat apart is dat he . Mijn dochtertje geeft ook steeds kusjes op mijn buik en zegt dan baby daar. Soms echt wel moeilijk om dan even geen traantje te laten
22 dagen geleden
Yes, zoon van net 3 wilde niets anders dan binnen een straal van max. 1 centimeter bij me blijven. Wilde dan ook niet spelen.
Ik ben een grote knuffelkont, maar soms was het een beetje te veel van het goede haha. Hij imiteert me ook "mama, ook last van buik. Ik moet rusten"
Inmiddels speelt hij ook wel weer lekker zelfstandig.
22 dagen geleden
Onwijs herkenbaar. Het was al een mama-kindje maar nu kruipt hij het liefst zelf terug in me.
Als papa maar naar hem kijkt of met hem speelt komt hij meteen aanrennen en we leven echt aan elkaar geplakt. .ik geniet er stiekem wel onwijs van en we doen ook veel leuke dingen samen. Echt even quality time nu het nog kan. Wel heb ik een poppetje gekocht en als we aan het spelen zijn pak ik die vaak er bij en zeg ik : mama moet ook even met de baby. Eerst was het nee en nu komt hij soms de pop al brengen .
Ook aaien we veel over mijn buik en vertel ik over de baby, Vandaag hebben we bijvoorbeeld samen de pop in bed gelegd en dan heeeeeel zachtjes zijn. We oefenen dus spelenderwijs dat er iets gaat veranderen. Ik zie er best tegen op dat ik straks wat minder tijd heb 🙈
22 dagen geleden
Reactie op PTF
Onwijs herkenbaar. Het was al een mama-kindje maar nu kruipt hij het liefst ...
Wat super slim!! 🤗
22 dagen geleden
Jep hier ook! Was altijd al wel een mama kindje maar nu mag ik niet eens even 3 sec naar boven en wil ze het liefst weer elke avond of nacht bij mij liggen (meestal na een uurtje wil ze wel weer naar haar eigen bed maar tis wel vermoeiend zo).
21 dagen geleden
Heel herkenbaar! Wist niet of t de leeftijd was (2) of de zwangerschap…