16 Reacties

één maand geleden

Same here! Sterkte 🫶🏼🌸

één maand geleden

Ik stuur je wat liefde 🫶 ! Nog even doorbijten. 🥺

één maand geleden

Same here! Sterkte 🫶🏼🌸
Dankje, jij ook! 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op R.maris

Ik stuur je wat liefde 🫶 ! Nog even doorbijten. 🥺
Dankjewel🥹🫶🏼

één maand geleden

Heyy ik voel dit echt zoo het zelfde Alleen dit is mijn 1e zwangerschap. Ben nu 30 weken Zwanger van een jongen. Ik ben ook echt een adhder en zit normaal nooit stil Ik ben steeds chagrijniger er van en dan te bedenken dat ik nog 7 a 12 weken moet en de baby nog 2 x zo groot gaat worden.. ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk ! Echt het enige leuke zijn de schopjes die ik voel Maar ben zoo moe En wat jij zegt over die obstipatie , die heb ik ook heeel erg Ik drink nu elke dag minimaal 1 tot 2 a 3 glazen pruimensap van Roosvice En ik kon eindelijk weer normaal poepen, dat voelde echt als een opluchting Voor de maagzuur gebruik ik omeprazol en rennies Ik hoop echt dat ik gauw moe mag worden van de baby inplaats van van mijn lichaam Wil me in ieder geval zoo graag weer fitter voelen 😔

één maand geleden

Oja en ik ben 33 jaar trouwens Want je zegt leeftijd kan idd ook meespelen Echt iedereen die ik ken die zwanger waren waren echt veeel jonger Zo had ik er nooit over gedacht Want mn schoonmoeder zegt ook steeds dat ze zich nooit zo goed voelde als tijdens de zwnagerschap Nou... I do not relate to that though

één maand geleden

Oh man. Zo hetzelfde! Ik zit al vanaf 22 weken volledig thuis van werk ook. Vorige week gesprek gehad op het werk en dat was zo kut! Kreeg het verwijd van mijn leidinggevende dat er onder collega's onbegrip was over waarom ik er niet ben. Dat ik wel op vakantie kon en niet kon werken. 🫥 heb me toch een partij gejankt in de auto terug. Wat is dat voor leidinggevende die dit zegt/doorspeelt. Lekker gevoel als je collega's zo over je roddelen. Bah. We bikkelen nog maar even door he.. 😘

één maand geleden

Reactie op Lelie1991

Heyy ik voel dit echt zoo het zelfde Alleen dit is mijn 1e zwangerschap. B ...
Ahh ja, snap het heel goed hoor. Je word gewoon echt gedwongen om rustiger aan te doen wat je gewoon veel frustratie kan geven natuurlijk en dan denk ik idd van kom op nog even doorbijten maar wat je zegt 7 a 12 weken zijn dan ook weer zo lang. Haha ja ik vind haar schopjes ook geweldig en bijzonder. Mag soms wel wat minder want ze is zooooo druk 🤭. Rennies werken niet bij mij dus kan wel dat andere even proberen! Nou dat dus, kan niet wachten ook. Sterkte voor jou ook nog maar dan 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op Lelie1991

Oja en ik ben 33 jaar trouwens Want je zegt leeftijd kan idd ook meespelen ...
Ja dat denk ik zeker wel, hoeft natuurlijk niet altijd hè maar ik voelde me echt zo veel fitter bij de andere en toen was ik 17, 22 en 24. Maar goed elk zwangerschap is daarnaast ook gewoon anders.

één maand geleden

Reactie op Lobkd

Oh man. Zo hetzelfde! Ik zit al vanaf 22 weken volledig thuis van werk ook. ...
Nou ik zit sinds 2 augustus volledig in de ziektewet en daar voor probeerde ik het toch telkens wel voor me collega’s ook maar kreeg ook alleen maar scheve gezichten en onbegrip. Uiteindelijk lekker voor mezelf gekozen hoor. Alleen jij kan dat doen en alleen jij weet hoe je je voelt! Een vakantie kan je juist ook zien als iets wat je even nodig hebt en je rust geeft. Is niet te vergelijken met werken maar goed snap heel goed dat het je verdrietig maakt dat het zo moet gaan! Wat ik zeg hoe moeilijk het ook is probeer dat van je af te zetten want dat is wat je nu ook echt niet nog er bij kan hebben. Veel sterkte ook en idd nog even doorbijten 🫶🏼🥰

één maand geleden

Reactie op Lelie1991

Heyy ik voel dit echt zoo het zelfde Alleen dit is mijn 1e zwangerschap. B ...
ik herken dit helemaal, elke dag is een gevecht

één maand geleden

Zo herkenbaar. Ik ben nu zwanger van de tweede en nu 32 weken zwanger maar ben er al zo klaar mee. Alle kwaaltjes en vooral de vermoeidheid en slecht slapen begint zijn tol te eisen. Nog 1,5 week werken en dan met verlof. Daar kijk ik zo naar uit.

één maand geleden

Allereerst wil ik jou en iedereen veel succes wensen met de laatste loodjes als het zwaar is! Mij helpt het de dag te doorbreken met een uurtje rust. Kan partner, familie, buren enz. dan even inspringen? Ik slik ook ijzer extra, maar heb geen obstipatie. Als je Rennies slikt kan het goed zijn om een supplement magnesium (bisglycinaat) te nemen. Maagzuurremmers zorgen voor minder opname magnesium en dat heb je keihard nodig voor je spieren. Hij is al genoemd, maar ik zou ook over gaan op omeprazol tegen maagzuur. Samen met magnesium. Mocht je nog werken, dan kan een overweging zijn om te minderen of te stoppen. Ik had ook jouw klachten (wel minder kinderen) en het gaat stukken beter sinds ik rustmomenten pak, minder werk en thuis werk en geen maagzuur meer heb. Maar fantastisch wordt het niet, helaas. Succes.

één maand geleden

Reactie op Zetjex

ik herken dit helemaal, elke dag is een gevecht
Sterkte 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op escg

Allereerst wil ik jou en iedereen veel succes wensen met de laatste loodjes ...
Dankje! 🫶🏼 Denk dat het echt op de tanden bijten is want ik neem al best veel rust momenten, werk ook niet meer en slik ook magnesium. Helaas is elke dag toch nog een strijd maar goed we houden nog even vol!

één maand geleden

En dan tref ik het ook weer dat ik een goeie buikgriep te pakken heb. Lig sinds gister avond al plat op bed en hou niks binnen. 1 troostje denk ik zo maar ik voel me nu nog slechter dus hopelijk ben ik weer even blij en zoet als de buikgriep tenminste weg is haha. Wat een ellende