115 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Mini e
Hoe het allemaal zal lopen met 3 kindjes 🤗
Haha wij zeiden juist 2 of 3 maakt voor ons gevoel niet meer uit. Je bent toch al de hele dag bezig met de kindjes, slaapt slecht, overal ligt speelgoed.. het huis is chaos! 🤣🤣 ik kijk vooral uit naar weer zo'n heerlijk mini baby'tje 🫣
7 maanden geleden
Hoi! Wij hebben een dochter van 3 jaar (2021), zoontje van bijna 1 en in december wordt ons 3e kindje geboren als alles goed mag gaan! Het zal wel drukker zijn maar je zit al zo in het ritme denk ik dat het makkelijker aanpassen is als van 0-1 of 1-2.
7 maanden geleden
Hey hey! Hier ook zwanger van de derde 😍 oudste zoontje is van januari 2022 en m’n jongste zoontje is van juni 2023
7 maanden geleden
Yep Wordt mijn. 3 de kindje
Zoontje (2019)
Zoontje (2020)
Naar 2,5 jaar spontaan zwanger. Van mijn huidige relatie ( hij heeft een dochter 2018)
7 maanden geleden
Hee hallo! Ik ook zwanger van de 3e. Heb zoontje van bijna 4 (aug 2020) en een zoontje van net 2 (maart 2022)!
7 maanden geleden
Reactie op saarjbd
Hier ook zwanger van me 3de, heb 2 zoontjes van 4 en 6❤️❤️ ben toch wel aan ...
Herken ik wel ja. Lijkt me ook leuk! Het huis is nu net de ravot aapia 🤣 beetje vrouwelijke invloed is niet mis denk ik.
6 maanden geleden
Reactie op Mama van Jip
Hee hallo! Ik ook zwanger van de 3e. Heb zoontje van bijna 4 (aug 2020) en ...
Leuk! Ik zoontje van oktober 2020 en 1 van feb 2022!
Helaas in december een vroege miskraam en ben sinds gisteren ook weer aan het bloeden dus heb er een hard hoofd in dat het goed gaat :(
6 maanden geleden
Reactie op nurse89
Leuk! Ik zoontje van oktober 2020 en 1 van feb 2022!
Helaas in december een ...
Nurse89. Wat verdrietig.. is het echt bloed verlies? Helderrood moet het dan zijn begreep ik?
Grappig zo de kids hetzelfde. We zijn ook even oud.. als 89 daarnaar refereert 🙈
Sterkte, hoop dat het toch goed blijft gaan. Hoever ben je nu?
6 maanden geleden
Reactie op nurse89
Ja het is echt hetzelfde als een menstruatie. Maar heb nog geen weefsel/sto ...
Oh wat naar, wat verdrietig. Ik ben 5 weken en paar dagen. Dus nog pril wel. Tijd gaat ook zo langzaam lijkt wel.. misschien omdat ik het ook spannender vind (geen reden toe).