421 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op soof_hello

Hebben jullie er ook zoveel moeite mee om de poep-luier van je dochter of z ...
Heel herkenbaar

5 maanden geleden

Reactie op soof_hello

Nee hier geen last van gelukkig. Wel van spuug. Laat mn dochter nou net ziek zijn en nichtje altijd veel spugen.

5 maanden geleden

Vervelend alle dames met bekken pijn. Hier vandaag een goede 13 weken echo gehad.

5 maanden geleden

Hebben jullie ook dat jullie buik veel sneller groeit dan bij de eerste? 🙈 Ik ben bijna 15 weken zwanger maar echt al een dikke buik. Had ik bij mijn eerste niet zo snel

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op soof_hello

Hahahah gelukkig niet. Anders had ik op werk een probleem 🙈 Heb het wel bij peuters/kleuters die een ongelukje hebben gehad van de grote boodschap in hun broek/onderbroek. Daar ga ik momenteel heeel slecht op. 🥲

5 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Hebben jullie ook dat jullie buik veel sneller groeit dan bij de eerste? 🙈 ...
Ja hier komt er nu langzaam een buikje, 13+3. Bij de vorige met 24 weken pas echt een zwanger buikje

5 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Hebben jullie ook dat jullie buik veel sneller groeit dan bij de eerste? 🙈 ...
Ja ik ben bijna 12 weken, maar echt al duidelijk een buik. Ben blij dat we het nu gaan vertellen tegen iedereen😅

5 maanden geleden

Tweede trimester aangebroken… hoe is het met jullie moeheid?

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Het gaat iets beter merk ik, ook al vind ik slapen nog steeds het fijnste om te doen 🤣

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Vreselijk.. nog niets veranderd. Had echt ingezet op die 12 weken vorige x ging het toen veel beter met de vermoeidheid. Maar dat is nu een illusie. Lig nog steeds meeste avonden 20 uur zeker al op bed 🥹

5 maanden geleden

Reactie op MomAy

Vreselijk.. nog niets veranderd. Had echt ingezet op die 12 weken vorige x ...
Zo herkenbaar heb het zelfde als ik geen avond dienst heb lig ik tussen 19:00 en 20:00 al in bed

5 maanden geleden

Reactie op Marnet2013

Zo herkenbaar heb het zelfde als ik geen avond dienst heb lig ik tussen 19: ...
Hier precies het zelfde. Ik werk ook geen twee avond diensten achter elkaar meer. Ben dan KAPOT. Heb nog een peuter van 3 lopen 🤣

5 maanden geleden

Reactie op mm2511

Hier precies het zelfde. Ik werk ook geen twee avond diensten achter elkaar ...
Ik werk er nog wel 2 achter elkaar heb zelf er ook nog eentje ronden van net 17 maanden dus jah denk dat ik maar in overleg ga op het werk

5 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Het gaat iets beter merk ik, ook al vind ik slapen nog steeds het fijnste o ...
Same! Grijp ieder moment aan om te rusten, maar die momenten zijn er echt veel te weinig. Wil het liefst de hele dag slapen 🙈

5 maanden geleden

Hier gaat het nog steeds prima. Draai ook nog nachtdiensten. En sinds zaterdag weten we dat onze dochter een broertje krijgt. Wacht nog even met shoppen tot de 20 weken echo.

5 maanden geleden

Reactie op Marnet2013

Ik werk er nog wel 2 achter elkaar heb zelf er ook nog eentje ronden van ne ...
Jaa hier vonden ze het geen probleem.

5 maanden geleden

Reactie op mm2511

Jaa hier vonden ze het geen probleem.
Dat scheelt een hele hoop bij mij is het anders helaas daar zijn de vakanties begonnen en hebben al weinig personeel helaas

5 maanden geleden

Reactie op Marnet2013

Dat scheelt een hele hoop bij mij is het anders helaas daar zijn de vakanti ...
Ze mogen in principe dat niet weigeren. Ik heb ook gezegd: als je wil dat ik tot einde werk dan moet er soms wel wat aangepast worden… daar gaven ze me gelijk in.

5 maanden geleden

Reactie op Marnet2013

Dat scheelt een hele hoop bij mij is het anders helaas daar zijn de vakanti ...
En hier ook personeelstekort trouwens. Maar ze hebben liever dat ik mijn werk doe met was aanpassingen dan dat ik vroegtijdig de ziektewet in moet.

4 maanden geleden

Mijn vermoeidheid is stukke minder vind ik. Heb nog een middagdutje nodig als de kleine op de psz is. Maar dat omdat ik de rest van de dag actief ben. Laatst met mn gynaecoloog gesprekje gehad. Ze zei dat ze van 0 naar 1 kind zwaarder vond dan 1 naar 2. Dat was voor mij wel fijn om te horen. Omdat ik soms wel bang ben van hoe t zal gaan. Bij de eerste ben ik uiteindelijk in een postnatale depressie beland. Het was een nachtmerrie. Deze keer wil ik relax zijn en me minder druk maken om alles. We gaan het zien