Hoi!
Ik ben nu zwanger van de tweede, zo bijzonder. We zijn er gisteren achtergekomen. Ik vind het wel gek hoor, dat je het al eerder hebt meegemaakt en nu nog eens gaat meemaken. En ook hoe snel je alles weer vergeet van de eerste zwangerschap. Daarnaast ook best wat spanning voor de oudste, hoe gaat hij het vinden, kan ik hem nog wel genoeg aandacht geven, enzovoorts. Ben benieuwd hoe jullie in je tweede zwangerschap staan! Misschien leuk om een kletsgroepje te beginnen?
Hebben jullie ook dat jullie buik veel sneller groeit dan bij de eerste? 🙈
Ik ben bijna 15 weken zwanger maar echt al een dikke buik. Had ik bij mijn eerste niet zo snel
Hebben jullie er ook zoveel moeite mee om de poep-luier van je dochter of z ...
Hahahah gelukkig niet. Anders had ik op werk een probleem 🙈
Heb het wel bij peuters/kleuters die een ongelukje hebben gehad van de grote boodschap in hun broek/onderbroek. Daar ga ik momenteel heeel slecht op. 🥲
Tweede trimester aangebroken… hoe is het met jullie moeheid?
Vreselijk.. nog niets veranderd. Had echt ingezet op die 12 weken vorige x ging het toen veel beter met de vermoeidheid. Maar dat is nu een illusie. Lig nog steeds meeste avonden 20 uur zeker al op bed 🥹
Hier gaat het nog steeds prima.
Draai ook nog nachtdiensten.
En sinds zaterdag weten we dat onze dochter een broertje krijgt. Wacht nog even met shoppen tot de 20 weken echo.
Dat scheelt een hele hoop bij mij is het anders helaas daar zijn de vakanti ...
Ze mogen in principe dat niet weigeren.
Ik heb ook gezegd: als je wil dat ik tot einde werk dan moet er soms wel wat aangepast worden… daar gaven ze me gelijk in.
Mijn vermoeidheid is stukke minder vind ik. Heb nog een middagdutje nodig als de kleine op de psz is. Maar dat omdat ik de rest van de dag actief ben. Laatst met mn gynaecoloog gesprekje gehad. Ze zei dat ze van 0 naar 1 kind zwaarder vond dan 1 naar 2. Dat was voor mij wel fijn om te horen. Omdat ik soms wel bang ben van hoe t zal gaan.
Bij de eerste ben ik uiteindelijk in een postnatale depressie beland. Het was een nachtmerrie.
Deze keer wil ik relax zijn en me minder druk maken om alles.
We gaan het zien