424 Reacties
3 maanden geleden
Hoi, ik zit ook in een ander kletsgroepje maar ik meld me graag hier! Ik ben 25 weken zwanger en heb een zoontje van net 2 jaar. Ik vind het qua energie zó pittig en door de vermoeidheid (en hormonen denk ik) ben ik van de kleinste dingen van slag. Ik zie dat mijn partner steeds meer t gevoel krijgt alles in zn eentje draaiende te houden thuis en eigenlijk is dat ook wel zo. Heb t er best moeilijk mee en hoop hier wat herkenning en steun te vinden. Ik ga even wat laatste berichten teruglezen hier. Liefs!
2 maanden geleden
Ik sluit me graag aan! Nu 27 weken zwanger van de 2e. Dochter is nu net 14 maanden 🥰 wordt straks een drukke boel hier haha
Ik merk dat ik het fysiek langzaamaan wat zwaarder krijg. Werk in de schoonmaak en merk (vooral op maandag) dat ik best last van mijn bekken heb aan de einde van mijn shift.
Hopen dat ik de laatste 7 weken nog even uit kan zingen!
Verder merk ik dat ik regelmatig heeeeel moe ben. Moet echt pittig veel bijslapen. Gelukkig is mn man heel lief en pakt ie van alles op voor mij.
2 maanden geleden
Reactie op Plofje98
Ik sluit me graag aan! Nu 27 weken zwanger van de 2e. Dochter is nu net 14 ...
Welkom! Wat knap zeg dat je nog in de schoonmaak werkt! Dat is idd fysiek zwaar werk. Hoeveel uur per week doe je dat?
Ik ben ook erg moe 😩 , maar goed slapen lukt niet meer doordat ik 300 x per nacht mn bed uit moet😒
2 maanden geleden
Reactie op Flower221
Welkom! Wat knap zeg dat je nog in de schoonmaak werkt! Dat is idd fysiek z ...
Ik werk 12 uur per week! Maar daarnaast ben ik vrijwel dagelijks bezig met mijn eigen webshop, en natuurlijk kind en huishouden. Dus het is best veel allemaal bij elkaar haha
Slapen is bij mij ook echt drama momenteel! Als ik niet hoef te plassen, dan word ik wel wakker van de vervelende, levendige dromen 😭
2 maanden geleden
Nog meer heeeeel erg moe? Ik werk maandag tm donderdag en vrijdag is mijn mamadag.
Moet elke vrijdag echt strijden om voor mijn dochter te zorgen 😂 ben blij dat ze vandaag twee dutjes heeft. Eerste dutje heb ik lekker meegedut. En nu tijdens het tweede dutje lig ik uitgeteld op de bank.. Morgen ben ik 29 weken.
2 maanden geleden
Reactie op Plofje98
Nog meer heeeeel erg moe? Ik werk maandag tm donderdag en vrijdag is mijn m ...
Zo herkenbaar! Vrijdag is ook mijn mama dag. Helaas doet mijn zoon van 3 geen dutje meer. Ik ben echt kapot. Een werkdag is voor mij rustiger ook al ben ik kleuterjuf 😅 ik probeer vaak iets leuks samen met mijn zoon te doen maar het lukt niet altijd
2 maanden geleden
Reactie op LittleSEM
Zo herkenbaar! Vrijdag is ook mijn mama dag. Helaas doet mijn zoon van 3 ge ...
Hier is het 'iets leuks doen' helaas was beperkt met de mogelijkheden.
Man heeft op vrijdag de auto mee naar werk en dochter (14mnd) loopt nog niet.
Wel vanmiddag even een rondje gewandeld met de hond en kinderwagen. Dat vond dochter erg leuk!
Ze koos zelf een knuffel om mee te nemen, heel schattig haha.
Misschien volgende week mijn man maar op de fiets sturen en lekker naar de kinderboerderij gaan ofzo..
2 maanden geleden
Hoi,
Ik meld mij graag aan ik ben vandaag 27 weken zwanger en heb een zoontje van 13 maanden.
Ik herken mij heel erg in de moeheid. Ik probeer hiervoor smiddags te gaan liggen wanneer mijn zoontje slaapt en savonds op tijd erin.
2 maanden geleden
Reactie op Plofje98
Heb je nog tips voor leuke dingen doen die geen geld kosten?
Naar de bieb! Daar ben ik nu wekelijks te vinden. Ik kan bij ons naar een bieb in het dorp en ik woon vlak bij de stad Groningen, daar kan ik ook nog heen. Mijn zoon speelt daar heel graag en de voorzieningen zijn goed daar!
2 maanden geleden
Reactie op Plofje98
En verder ben ik veel aan het knutselen, kleien etc.
Volgende week begint peutergym weer bij ons. Dat kost €2 per keer. Is van 1 t/m 3 jaar. Je kan in je omgeving kijken of dat bij jullie ook is
2 maanden geleden
Reactie op Plofje98
Mijn zoontje vindt t ook heel leuk om bij een bouwplaats te kijken naar alle grote machines, naar voorbij komend verkeer zoals bussen en treinen. Dus een rondje fietsen en dan even stoppen bij zoiets.