420 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook een tweede opkomst! Mijn zoontje is bijna 14 maanden. Dus straks ook 2 onder de 2! :)
Echter met mijn zoon bevallen via een spoedkeizersnede dus dubbel spannend of het weer zo'n rollercoaster wordt of dat ik vaginaal moet bevallen nog geen idee hoe die ervaring is of hoe weeën voelen..
6 maanden geleden
Hi allemaal,
Ik ben nu 6 weken zwanger van de tweede en de eerste zal net 3 jaar zijn als de baby wordt geboren. Gek genoeg vind ik het spannender dan bij de eerste, voornamelijk hoe ik mijn aandacht moet verdelen over 2 kindjes. Met 1 kind waren we al super gelukkig, maar ik wil graag een broertje of zusje voor mijn zoontje. Ik hoop dat het allemaal vanzelf gaat 🤞
6 maanden geleden
Hallo dames ✨ wij zijn er achter dat we ook een tweede kindje verwachten. Onze dochter is vandaag precies 8 maanden oud. We hebben er echt heel veel zin in, straks twee kleintjes 😍
6 maanden geleden
Hoihoi! Nu 8+4 weken zwanger van de tweede. De eerste word 2 jaar in augustus ❤️
6 maanden geleden
Hey! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Ik denk rond 24 december uitgerekend. Maar omdat ik nu al weet dat ik voor een geplande keizersnede zal gaan. Wordt het 2 weken eerder waarschijnlijk. En mijn eerste kind wordt in september 3 jaar. Ook heel spannend hoe het met 2 kindjes zal gaan. Maar heb er wel zin in!
6 maanden geleden
👋 ook ik ben zwanger van de 2e en heb een zoon van 4 jaar. Ik ben 24-11 uitgerekend, dus nu 10 weken zwanger via een ICSI traject! 🙂
6 maanden geleden
Ik meld me ook graag!
Ik ben nu 8 weken zwanger en heb een zoontje van augustus '21 💙
Ik ben 7december uitgerekend (eigen berekening)
Donderdag de tweede echo gepland staan, zo fijn om weer even te spieken maar tegelijkertijd ook weer heel spannend of alles goed gaat!
Ook zo benieuwd naar het geslacht 😍 🧡💙
6 maanden geleden
Hier ook zwanger van de tweede! We zijn uitgerekend op 13 december.
Onze dochter wordt op 7 juli 3 jaar.
Merk wel dat het wat zwaarder is nu dan tijdens haar zwangerschap. Je kan niet meer gaan liggen wanneer je dat wil 😅. De meeste middagdutjes doe ik samen met haar, haha.
6 maanden geleden
Hier ook zwanger van een tweede! Voor nu ben ik uitgerekend op 31 december. Mijn dochtertje is nu 1 jaar en zal dan 1 jaar en 9 maanden zijn ongeveer. Ik vind het heel spannend. Mijn dochter is heel gehecht aan mij en kan ik moeilijk bij andere mensen laten want ze gaat dan bijvoorbeeld echt niet slapen 😅 omdat ze ook gewoon echt haar eigen bed nodig heeft laat staan als ze weet dat ik niet in de buurt ben, ik hoop dat t tegen die tijd dat ik ga bevallen het een beetje veranderd zodat als ik ga bevallen ik haar gewoon zonder moeite bij mijn moeder/schoonouders kan laten.
En heb toch ergens best wel angst dat het mis gaat heb nog niet zo heel veel symptomen (bijna 5 weken nu) en ja waarschijnlijk komt dat nog maar buiten de vermoeidheid en soms een steek hier en daar voel ik me niet zwanger hahah
6 maanden geleden
Hi!
Hier ook iets sneller dan verwacht maar zeker meer dan gewenst zwanger van de tweede! Heb een zoontje van 10 maanden dus straks ook 2 onder de 2. Heerlijk dat ze samen opgroeien. 1 Januari 2025 uitgerekend (eigen berekening) 16 mei eerst echo.
6 maanden geleden
Ik ben ook zwanger van de 2e. Ik heb een dochter die in september 4 wordt. Ik ben 24 december uitgerekend en 6 mei heb ik de eerste echo.
Jammer genoeg doet zij geen middag dutjes meer, die kan ik nu al gebruiken. Het gaat alleen maar erger worden haha! 🩷💛
6 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben ook zwanger van de tweede. Onze dochter wordt in juni 2. Ik ben heeel blij maar vind het ook spannend, zeker als ik verhalen hoor dat de overgang van 1 naar 2 volgens velen zwaarder is dan van 0 naar 1. Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen, omdat we nu al “gewend zijn” aan het feit dat ons leven om ons kind draait
6 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben ook zwanger van de 2e. Onze zoon wordt in september 3. Ben nu 8 weken maar heb voor mn gevoel al een megabuik, volgende week de eerste echo, ben heel benieuwd en ben ook blij dat dan de echo eindelijk is. Verbergen van mn buik wordt steeds lastiger en wil gewoon zeker weten dat het goed zit en het hartje klopt.
6 maanden geleden
Reactie op ellebelj
Hoi allemaal, ik ben ook zwanger van de tweede. Onze dochter wordt in juni ...
Ah ik hoor juist van iedereen dat je een 2e er zo bij doet. Tis maar net wie je spreekt 😜
6 maanden geleden
Hoi allemaal, zoals iedereen hier ben ik ook zwanger van de tweede. Heb een zoontje van bijna 6 maanden, geboren begin november vorig jaar. Ben nu uitgerekend eind december, ze zullen dus lekker dicht op elkaar zitten maar vindt het wel leuk. Ga er wel vanuit dat het allemaal prima zal verlopen, als we toch luiers aan het verschonen zijn kan er prima nog een bij hahahah. De mensen die we tot nu toe verteld hebben zijn wel in schok, wij vonden het zelf wel een hele leuke verrassing 🧡 Willen jullie weten wat nummer 2 wordt? Ik twijfel zelf nog een beetje. Aan een kant lijkt het me wel leuk om te weten, maar het maakt me ook allemaal niet zo veel uit wat het wordt 🤷🏻♀️ Misschien wordt ik strakjes bij de echo's wel te nieuwsgierig en kan ik een duidelijkere keuze maken 😂