420 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Feebers
Hoi allemaal, zoals iedereen hier ben ik ook zwanger van de tweede. Heb een ...
Wij twijfelden ook, maar nu toch een afspraak gemaakt voor een geslachtsecho met 15 weken. Ik vind het wel heel handig met shoppen, want als het een jongetje wordt heb ik veeeel meer nodig dan als het een meisje is (heb al een dochter)
6 maanden geleden
Is jullie buik nu bij een tweede op avond ook zo.opgezet ? 🙈 ik lijk wel 5 maanden zwanger soms
6 maanden geleden
eerste echo gehad! allles ziet er goed uit met een sterk kloppend hartje🥰 termijn van 7 weken komt precies overeen met de groei. over 2 weken nog een echo 😍
6 maanden geleden
Reactie op Feebers
Hoi allemaal, zoals iedereen hier ben ik ook zwanger van de tweede. Heb een ...
Wij hebben er voor gekozen om het niet te weten tijdens de zwangerschap. We hebben een gezonde zoon en zijn onwijs blij dat het ons gegund is dat er nog een kleintje mag komen! We vinden het wel bijzonder om het bij de geboorte te ontdekken 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Jippie1995
Is jullie buik nu bij een tweede op avond ook zo.opgezet ? 🙈 ik lijk wel 5 ...
Niet alleen savonds🤣 ik merk echt dat mn buik enorm opgezet is de hele dag, mn broeken zitten strak en niet lekker… zo vervelend. Had dit de eerste zwangerschap echt pas na 20 weken😤
6 maanden geleden
Wanneer hebben jullie de eerste echo (gehad)? Ik heb ‘m pas over 2 weken, dan ben ik 8 weken zwanger. Maar duurt langgggg en vind het behoorlijk spannend 😫
6 maanden geleden
Wanneer hebben jullie de eerste echo (gehad)? Ik heb ‘m pas over 2 weken, d ...
Ik heb hem maandag met 6+5 🙏
6 maanden geleden
Reactie op Suusjuh1996
Ik heb hem maandag met 6+5 🙏
Ohhhh fijn zo vroeg!
6 maanden geleden
Ik hen hem afgelopen maandag gehad alles was goed en een kloppend hartje ben nu 8 weken.
6 maanden geleden
met 7 weken, nu weer met 9 weken en 11/12 weken. dinsdag een mooi kloppend hartje mogen zien🙏🏽🥰 ben nu as maandag 8 weken.