420 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Femke338

Helaas hebben wij gisteren slecht nieuws gehad. Na een mooie 1e echo met 6 ...
ah wat vreselijk verdrietig. heel veel sterkte 😘

6 maanden geleden

Reactie op Femke338

🫂 sterkte

6 maanden geleden

Reactie op Femke338

Vreselijk 😕 heel veel sterkte😘

6 maanden geleden

Reactie op Esje22

Ik ook pas met de 8 weken, duurt nog zo lang!! 21 mei pas😑
Ik heb gebeld en mag nu as maandag tussendoor komen voor een echo, omdat ik last heb gehad van bloedingen. Fijn dat ik eerder terecht kan maar ook wel heel spannend😩

6 maanden geleden

Reactie op Femke338

Ach wat verdrietig, heel veel sterkte 😖

6 maanden geleden

Reactie op Femke338

Heel veel sterkte! Wat ontzettend verdrietig 😢

6 maanden geleden

Hey gefeliciteerd iedereen ik zit in hetzelfde schuitje alleen is mijn zoon alweer 10 jaar dus voor mij 11 jaar geleden dat ik voor het laats zwanger ben geweest ik merk echt wel een soort angst maar heb een super lieve vriend die mij hierin steunt gelukkig ik heb aankomende maandag mijn eerste echo dus ben heel benieuwd 🙏🏽

6 maanden geleden

Reactie op Jippie1995

Is jullie buik nu bij een tweede op avond ook zo.opgezet ? 🙈 ik lijk wel 5 ...
Ja, ontzettend! Valt me op dat ik nu met de tweede zwangerschap veel meer last heb van mijn onderbuik. Dat de boel aan het rekken en groeien is 😅

6 maanden geleden

Wanneer hebben jullie de eerste echo (gehad)? Ik heb ‘m pas over 2 weken, d ...
Ik heb hem gister gehad, met 7 weken. Kan mij voorstellen dat je het lang vindt duren… blijft toch onzeker tot de eerste echo. Hier was alles goed, en nu komt ook meer de vreugde en het besef. Succes allemaal! Hoor graag hoe jullie echo was! 🍀

6 maanden geleden

Wanneer vertellen jullie het aan jullie oudste kindje? En wat als het daarna toch nog mis gaat?

6 maanden geleden

Reactie op Cxd

Wanneer vertellen jullie het aan jullie oudste kindje? En wat als het daarn ...
Wij hadden met 7 weken een echo en hebben het daarna aan onze dochter verteld. Ik vond het een naar idee dat straks de naaste familie het wel weet en ons eigen kind niet. Als het toch mis gaat, wat we niet hopen en ook niet van uit gaan, dan zullen we een passende manier moeten zoeken om het haar uit te leggen. Ze wordt in juli 3, dus ze begrijpt gelukkig al veel

6 maanden geleden

Reactie op Hen3anne

Wij hadden met 7 weken een echo en hebben het daarna aan onze dochter verte ...
Dankjewel voor je reactie! Vind ik ook zeker niet fijn als de familie het eerder zou weten als ons eigen kind. Twijfel een beetje om het misschien te vertellen met 12 weken maar vind dat zelf wel weer erg lang duren. 😉 onze oudste word 2 in juli. Dus die is nog wat jonger.

6 maanden geleden

Hebben jullie ook meer last van trekkende of zeurende banden, als bij de eerste zwangerschap?

6 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Hebben jullie ook meer last van trekkende of zeurende banden, als bij de ee ...
Ja 😫 Soms sta ik net verkeerd op en dan krijg ik zo’n pijnscheut daar, of bij een verkeerde beweging. Kan me dit pas van het 2e trimester herinneren vorige keer..

6 maanden geleden

Reactie op Cxd

Wanneer vertellen jullie het aan jullie oudste kindje? En wat als het daarn ...
Ik ben beginnen met 'leren' dat hij bij het woord baby naar zijn buik moet wijzen. Mijn zoontje is in januari 1 geworden en ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Misschien kan ik mijn zoontje inzetten wanneer we het aan de familie gaan vertellen.

6 maanden geleden

Reactie op NiTe

Ik ben beginnen met 'leren' dat hij bij het woord baby naar zijn buik moet ...
Dat is een leuk idee! Wie weet lukt hem dat 👏🏼

6 maanden geleden

Reactie op Cxd

Dankjewel voor je reactie! Vind ik ook zeker niet fijn als de familie het ...
Onze oudste wordt eind juni 2, dus ongeveer even oud. We hebben nog niks verteld omdat ze alles napraat en ze dan waarschijnlijk tegen iedereen over “mama baby” begint 🫢 als onze naaste familie het mag weten vertellen we het haar, al denk ik dat ze het toch nog niet snapt dus doen we dat vooral voor ons eigen gevoel 😊

6 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Dat is een leuk idee! Wie weet lukt hem dat 👏🏼
Hij zegt al mooi beebee. :D

6 maanden geleden

Bij wie zijn de symptomen erger dan de eerste zwangerschap? Sinds zaterdag hele dag misselijk. Vorige keer was dit niet zo extreem bij 9 weken..🤢 mijn buikbanden zijn ook hele dag aan het trekken. Help....

6 maanden geleden

Reactie op madelief09

Bij wie zijn de symptomen erger dan de eerste zwangerschap? Sinds zaterdag ...
Hier ook.. meer last van misselijkheid en vermoeidheid. Maar ook veel sneller knellende broeken waardoor ik weer buikpijn krijg. Zo klote