420 Reacties

6 maanden geleden

Hebben jullie al zwangersbroeken aan? Ik verklaarde altijd iedereen voor gek die zo vroeg in zwangerschapsbroeken rond liep, maar mijn gewone spijkerbroek zit echt strak en eind van de dag knelt het. Wss door de enorme honger de hele dag door, maar wel vervelend 🤣 dus ik heb net n lange en korte broek besteld…. Vaak zie je niet eens dat t zwangerschapsbroeken zijn dus niemand hoeft t te weten 😜🤣

6 maanden geleden

Hebben jullie al zwangersbroeken aan? Ik verklaarde altijd iedereen voor g ...
Ja die heb ik zeker al aan vind ze heerlijk zitten

6 maanden geleden

Nog niet! Maar ik ben nu door het weer overgestapt naar rokjes en jurken. Ik pas mijn broeken wel alleen alles wat een beetje strak zit maakt me mega misselijk. Denk als de misselijkheid weg is ik wel over kan stappen naar zwangerschapsbroeken. Al vind ik dat echt ondingen.

6 maanden geleden

Reactie op LLMH

Hopelijk voelen we ons met het tweede trimester wat fitter. Wat een lamlend ...
Ik ken het gevoel. Of ik zie papa gezellig spelen en buiten rennen met mijn dochter. Dan denk ik: dat wil ik ook....😟. Ik hoop dat alles straks beter gaat in 2e trimester... nog even volhouden. Krijg ook dat stomme goed bedoelde advies van, je doet het voor een goed doel😅 dat doel is ver te zoeken. Vooral omdat ik geen normale broeken meer aankan en hartstikke moe ben met overprikkelende darmen

6 maanden geleden

Jurkjes 👗 Hele dag lekker wijd

6 maanden geleden

Nog niet maar heb er al serieus over nagedacht! 😅 voel me echt enorm dik 🫣

6 maanden geleden

Nee ik heb een hekel aan zwangerschaps broeken 🤣 ik draag gewone mooie hoge leggings. Zwangerschaps shirts draag ik ook want ik pas m’n normale t-shirts niet meer 😆

6 maanden geleden

Ik haat zwangerschaps broeken. Vind ze vaak echt niet lekker zitten. Ik draag broeken met een elastiek. Zit veel fijner en vorige zwangerschap deze ‘normale’ broeken de hele zwangerschap kunnen dragen

6 maanden geleden

Nee, heb echt een hekel aan zwangerschaps broeken en panty’s. Dus koop alles een maat groter of twee maten groter (zoveel mogelijk stretch).

6 maanden geleden

Ik ben niet zo’n fan van die zwangerschapsjeans met zo’n buikband, maar mijn gewone spijkerbroeken zitten echt niet lekker 😅 Hebben jullie tips voor een merk die leuke flared leggings/broeken heeft?

6 maanden geleden

Reactie op LLMH

Ik ben niet zo’n fan van die zwangerschapsjeans met zo’n buikband, maar mij ...
Ken je gutsy.fashion op insta? Zij maakt eigen kleding met toffe printjes en lekkere stofjes! Ik had vorige keer een broek gekregen van een vriendin en ik leefde daar in! Momenteel draag ik zelf nog geen zwangerschapskleding maar mocht het weer kouder worden ben ik wel benieuwd naar mijn broeken want mijn lijf doet alsof ik al 9maand ben haha! Ik was voor en tijdens de zwangerschap enorm ziek en ben onwijs veel afgevallen dus het valt enorm op nu. Dunne sprietbenen, ingevallen ribben en dan in eens zo'n zakje aan de voorkant waar een buik zit . Ik vind het onwijs vreemd en voor nu nog erg lelijk 🙈😅 Dus jurkjes aan en gaan op dit moment met shapewear er onder.

5 maanden geleden

Jullie ook zoveel meer buikkramp, buikpijn, steekjes in je onderbuik dan bij de 1e? Echt veel meer last dit keer. Wordt er soms onzeker van. Gelukkig wel al 2 mooie echo’s gehad.

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Jullie ook zoveel meer buikkramp, buikpijn, steekjes in je onderbuik dan bi ...
Heel herkenbaar. En heb ook veel meer last van misselijkheid en slapeloosheid in de nacht.

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Ik ben niet zo’n fan van die zwangerschapsjeans met zo’n buikband, maar mij ...
Ik lees mee! Vond die spijkerbroeken met band altijd super naar zitten en ook niet mooi.. ben nog maar 8 weken maar al mijn broeken zitten nu al te strak 🥲

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Jaa ik ook. Kan mij niet herinneren dat ik dit had bij de 1e. Elke dag wel menstruatiekrampen, en steken. Soms vind ik het ook wel een beetje eng omdat ik dit dus niet herken. Gelukkig ook al een aantal goede echo's gehad, dus dat stelt gerust.

5 maanden geleden

Reactie op Lizz199302

Jaa ik ook. Kan mij niet herinneren dat ik dit had bij de 1e. Elke dag wel ...
Toch fijn wat herkenning te lezen bij anderen. Gek he, dat een tweede zwangerschap zo anders kan zijn.

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Jaaa herken het heel erg ook in mijn onder rug veel meer last als met de eerste zwangerschap!

5 maanden geleden

Hebben jullie bij deze tweede zwangerschap ook een veel zwaarder gevoel in je buik? Meer alsof er een baksteen in zit, zeg maar 😅 zou t door de zwakkere middelste buikspieren komen?😩

5 maanden geleden

Reactie op LLMH

Ja onwijs veel. Met opstaan soms ineens steken ! Maar ik heb me laten vertellen dat dit komt door de nog zwakke buikspieren. Deze hebben de vorige zwangerschap natuurlijk een flinke optater gehad en ookal ben ik weer fit en heb ik weer gesport is dit niet te vergelijken met de kracht van voor alles. Vet irritant want steken zijn gelijk zo'n mentale alarmbel.

5 maanden geleden

Reactie op Tess1982

Hebben jullie bij deze tweede zwangerschap ook een veel zwaarder gevoel in ...
Baksteen 😅 Dat is een leuke werknaam ! Mijn baksteen voelt namelijk ook heel zwaar. En mijn hele lijf doet alsof het al 9+ maand is. Mijn buik is bol, mijn darmen vanslag en ja dat vervelende zware gevoel. Ik betrap mezelf er op dat ik soms echt al aan mijn buik zit (even masseren ofzo) dit deed ik de vorige keer echt pas toen er een flinke buik zat te hangen.