22 Reacties

4 jaar geleden

Hii ja zoo frustrerend he! Dat continu omdraaien. Hier hetzelfde verhaal. Ik heb nu sinds 2 dagen de snoozzz slaapwikkel (https://www.babyproductvanhetjaar.nl/slapen/baby-veilig-slapen/snoozzz-slaapwikkel/). Afgelopen 2 dagen echt zonder gedoe geslapen, maar het kan toeval zijn. Dus pin me er niet op vast. 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Yasmin32

Hii ja zoo frustrerend he! Dat continu omdraaien. Hier hetzelfde verhaal. I ...
Mmmh, dit kan ik wel proberen inderdaad! Hij ligt ook vaak ineens met z’n hoofd aan de andere kant of schuin🙈 Eerst sliep hij tussen de voedingskussen in! Maar hij is nu te sterk geworden dus hij trek die kussen over hem heen🙄

VRIEND

4 jaar geleden

Ik had ook al een vraag gepost want zit met zelfde probleem! Zoon 5,5 maand en slaapt in Puckababy mini en één arm los is al drama! Ik lees graag even mee. Misschien is de slaapwikkel wat...

4 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde probleem. Heel lang met 1 arm los geslapen. 2de arm lukte gewoon niet. Maar nu sinds een week wel. Ze moeten er gewoon echt aan toe zijn! Wij probeerde het iedere keer. Lukte het niet, probeerde we het een week later weer. En uiteindelijk ging het heel makkelijk en was hij er gewoon aan toe

4 jaar geleden

Reactie op sammeke

Wij hadden precies hetzelfde probleem. Heel lang met 1 arm los geslapen. 2d ...
Nou het is bij ons echt lastig, vanochtend wel met 2 geslapen! Maar vanmiddag was het drama!😳

4 jaar geleden

Reactie op MamavanL

Ik had ook al een vraag gepost want zit met zelfde probleem! Zoon 5,5 maand ...
Ik ben iig al blij om te horen dat wij niet de enige zijn!🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op sammeke

Wij hadden precies hetzelfde probleem. Heel lang met 1 arm los geslapen. 2d ...
Ah fijne tip! Zo dachten wij zelf ook al, hij is er gewoon nog niet aan toe en willen het inderdaad iedere week opnieuw proberen net zolang tot het hem lukt en dan 2 armen los enzo. 6 maanden is ook niet de magische grens ofzo lijkt me...hij is er gewoon nog niet aan toe op dit moment. Maar die snooz lijkt me wel fijn voor als het gelukt is, zijn nu ook aan het kijken voor een speciaal ademend matrasje

4 jaar geleden

Ons dochtertje is ook gewend aan de puckababy mini maar omdat ze ook om kan rollen zijn we al een tijdje bezig met afwennen van t inbakeren. Nu slaapt ze in de opvolger van de mini, de newborn bag. Dat is een slaapzakje met mouwen waarbij je de mouwtjes ook dicht kan maken.. Dat is bij ons dochtertje handig anders gaat ze alleen maar met haar handjes in haar gezichtje en erop sabbelen. Overdag gaat dit nu goed. We hebben wel een lakentje over haar heen waarbij we eerst de armpjes onder het lakentje toe dekken. Ook rolt ze in bed niet om. Dus mijn tip; een slaapzakje met mouwen zou kunnen helpen al is dat wel een beetje warm met dit weer 😅

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Ons dochtertje is ook gewend aan de puckababy mini maar omdat ze ook om kan ...
Dat is wel een goede tip! Bedankt iig. Denk alleen niet dat dit voor ons gaat werken, hij zweet echt super snel🥺

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Ons dochtertje is ook gewend aan de puckababy mini maar omdat ze ook om kan ...
Ik wist niet dat de new born bag bestond van Puckababy! Straks even kijken!👍

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dat is wel een goede tip! Bedankt iig. Denk alleen niet dat dit voor ons ga ...
Hahah die van ons is ook een zweterd! Dus ben benieuwd qua hitte

4 jaar geleden

Reactie op MamavanL

Ik wist niet dat de new born bag bestond van Puckababy! Straks even kijken! ...
Het is officieel een slaapzakje t/m 6 maanden, ons meisje is wat kleiner dus past er nog makkelijk in

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft vanaf 2 weken oud tot 3 maanden in de puckababy piep geslapen en daarna in de puckababy mini. Tot 4 maanden met z'n armen ingebakerd en meteen beide armen eruit gedaan. Sloeg zichzelf continue wakker.. Maar je moet echt ff volhouden. Het is voor hun echt een kwestie van wennen.. De overgang van piep naar mini was ook ff pittig. Opeens had hij veel ruimte. Kwestie van wennen en oefenen. Opeens kunnen ze het. 😊

4 jaar geleden

Sinds gister slaap hij helemaal zonder. Het is bij ons 30 graden binnen🥺 dus ik denk dat er een “knopje” om is gegaan! Wel iets vaker wakker dan, maar speentje in en hij is meteen weer weg☺️

4 jaar geleden

Ik heb ook de puckababy gebruikt maar sinds dat hij is gaan rollen doe ik hem inbakeren met een wikkeldoek. Hier haalt hij zelf makkelijk zijn armpjes eruit als hij wakker wordt. Toch zou ik het eerst overdag proberen en kijken hoe hij het doet en daarna pas snachts inbakeren. Ik was er ook bang voor omdat ze zeggen dat het gevaarlijk is na 4 maanden. Nagevraagd bij de huisarts en die gaf het advies om toch te inbakeren ze krijgen echt wel een tijd dat ze vanzelf zonder inbakeren gaan slapen

4 jaar geleden

Reactie op Ilknuraksu

Ik heb ook de puckababy gebruikt maar sinds dat hij is gaan rollen doe ik h ...
Zie mijn vorige bericht😬

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Zie mijn vorige bericht😬
Hahah wat n schatje zeg!

4 jaar geleden

Wij bouwden ook af met eerst één armpje eruit, na een paar dagen haalden we het andere armpje eruit terwijl ze sliep. Kon ze onbewust hieraan wennen, maar toch vertrouwd in slaap vallen. Na een paar dagen viel ze met beide armpjes eruit gewoon in slaap in de puck. En tot slot puck vervangen door gewone slaapzak:)

4 jaar geleden

Reactie op .daphne.

Wij bouwden ook af met eerst één armpje eruit, na een paar dagen haalden we ...
Bij ons is nu een gewonen slaapzak echt veelte warm, slaapt lekker alleen in zijn luier!

4 jaar geleden

Ik was bezig met afbouwen en net overdag gestopt toen die ineens dinsdag ging rollen.. nu rolt ie dus ook z’n bed door want ja inbakeren mag idd niet meer 😅 overdag laat ik t maar en gaat t best aardig maar voor de nacht (en mijn eigen nachtrust, ben alleenstaand) gebruik ik de snooze baby wikkel. Valt veel over te zeggen, want dan ligt ie wel “vast”, hij kan wel heen en weer wiebelen zeg maar, maar niet draaien op z’n buik. Werkt hier goed, valt goed in slaap en slaapt er in de nacht net zo goed mee als z’n inbaker doek. Misschien ook door toch een lichte druk, geborgen gevoel geen idee.. misschien heb je er wat aan!