52 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik denk dat sommige dingen beter werken op gevoel en kijkend naar je kindje ...
Tuurlijk dat is ook waar. Het is natuurlijk richtlijnen. Maar slaap jou dochter 1 dutje van 1 uur of wel langer?

3 jaar geleden

Mijn zoontje wou bij 12 maand al niet meer sochtends slapen.. gaat rond 12 uur op bed tot ongeveer 14:30 en gaat om 19:00/19:30 weer op bed en slaapt gemiddeld tot 8 uur in de ochtend

3 jaar geleden

Hier nu 16.5 maand oud en slaapt nog steeds 2 keer op de dag. Thuis nog steeds 1.5 uur en 2 uur en op opvang dagen half uur daar een ruim 2 uur thuis

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Hier nu 16.5 maand oud en slaapt nog steeds 2 keer op de dag. Thuis nog st ...
Hier ook nog steeds 2 slaapjes! Ze is bijna 16mnd. Smorgens nog max 1 uur, en smiddags 2 uur soms zelfs 2,5..

3 jaar geleden

Hier ook nog steeds 2 slaapjes! Ze is bijna 16mnd. Smorgens nog max 1 uur, ...
Ik vind het niet erg. Hij verbruikt zoveel energie. Hij is ook altijd in beweging😂 op de opvang wou hij laatst niet slapen maar hebben ze hem wel even een half uur laten liggen. Even prikkel arm worden weer.

3 jaar geleden

Hier 1 slaapje, ochtend rond 8 uur wakker. Middag meestal tussen 2 en 4 slapen

3 jaar geleden

Hier sinds 14 maanden 1 slaapje van 13.00-15.00. Ging eigenlijk heel soepel. Op de opvang waren ze er mee begonnen en wij hebben het overgenomen (uiteraard in overleg). Dus heel fijn die samenwerking 🤗👍🏼

3 jaar geleden

Hier sinds 12 maanden al 1 slaapje van 2 uur meestal. Nu soms 1,5 uur. Meestal valt ie op gewone dagen dan rond 11uur in slaap. Als ie smorgens uit kan slapen dan rond 12 uur.

3 jaar geleden

Op verzoek van topic starter gesloten.