13 Reacties

3 jaar geleden

Oja als ik weg loop uit de kamer dan springt ie op en huilt ie zo hard dat ie uiteindelijk spuugt. Heb het geprobeerd maar het werkt ook niet, dan alleen een overstuur kind.

3 jaar geleden

Ja lastig he.. wij hier ook een wakker meisje. Ze sliep al door vanaf 6 weken en is nooit wakker geweest snachts.. nu elk uur huilend wakker en stopt ook niet meer tot je komt. En anders raakt ze overstuur. Hier maar bij ons in bed genomen als het weer zo is. Ik hoop een fase en dat het vanzelf weer over gaat.

3 jaar geleden

Ik lees mee. Onze zoon sliep ook meestal door.. maar nu tijdens sprong 10 elke keer om 2.00u 's nachts klaar wakker. Het lijkt net of hij een nachtmerrie heeft en wordt krijsend wakker en vervolgens wil hij niet meer slapen. Ik hoor het wel meer op deze leeftijd.

3 jaar geleden

Reactie op Janneke de Bruijn

Ja lastig he.. wij hier ook een wakker meisje. Ze sliep al door vanaf 6 wek ...
Bij ons in bed nemen is niet rustgevend helaas haha dan wilt ie stoeien 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ik lees mee. Onze zoon sliep ook meestal door.. maar nu tijdens sprong 10 e ...
Precies dit, en dan vanaf 2:00 wakker tot tegen 5:00 .... Al een paar nachten achter elkaar. Ben kapot

3 jaar geleden

Precies dit, en dan vanaf 2:00 wakker tot tegen 5:00 .... Al een paar nacht ...
Ja herkenbaar! Vannacht heeft hij wel weer doorgeslapen gelukkig. Mijn man en ik hadden het er gister over dat hij dit vaker heeft gehad tijdens sprongetjes.

3 jaar geleden

Hier ook sinds een week. Onze dame is ook 17 maanden. Ze wilde eerst absoluut niet in bed, zodra we haar neer legde begon ze. Toen zijn we erbij gaan zitten tot ze sliep, dat ging al beter. Snachts een paar keer bij ons in bed maar dat willen we eigenlijk niet dus ook dat weer afgebouwd. Als ze nu snachts wakker word troosten we haar en blijven in haar kamer, sinds 2 dagen gaat her beter. Ze heeft bij ons ook erg last van haat sprong. Hoorde dat die ongeveer 1 maand duurt dus even doorbijten denk ik! Succes allemaal!

3 jaar geleden

Ondertussen zo moe dat ik niet meer funcioneer

3 jaar geleden

Ondertussen zo moe dat ik niet meer funcioneer
Ah zo rot 😔.. nog steeds zo heftig?

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ah zo rot 😔.. nog steeds zo heftig?
Ja, nog steeds uren waren snachts. Klaar wakker. Maar afgelopen nacht niet uren maar elk uur huilend in bed staan. En dan ga ik er heen en zeg ik ga maar liggen, dan gaat ie wel lggen

3 jaar geleden

Ik heb er een blog over geschreven op mamaplaats vandaag! Hij heet: hou vol, jij bent speciaal!

3 jaar geleden

Jeetje herkenbaar. Onze dochter sliep vanaf dag 1 heel goed maar ligt nu soms ook wakker. Ze valt wel vanzelf weer in slaap dus ik mag niet klagen.