5 Reacties

5 jaar geleden

Heb je dan laat je eisprong gehad? Geen ervaring mee, komende vrijdag eerste echo en dan precies 10 weken volgens eerste dag van laatste menstruatie! Ik weet wel wanneer ik +- m’n eisprong heb gehad. Maar angstig dat ik ook teruggezet wordt! Ben echt aan het aftellen tot ik de 12 weken bereik, het genieten echt kan beginnen en ik me hopelijk iets beter zal gaan voelen..

5 jaar geleden

Hier net zo. Eerste uitgerekende datum was 26 januari. Nu terug naar 3 februari. De kleine groeit gewoon goed maar vermoedde is dat mijn eisprong later was waardoor de datum nu verschoven is. Zonet een prachtige echo gehad.

5 jaar geleden

Reactie op SanneT

Hier net zo. Eerste uitgerekende datum was 26 januari. Nu terug naar 3 febr ...
Weet je wanneer je dan ongeveer je eisprong gehad zou moeten hebben? Oh wat fijn! Ik heb ook zo’n zin in vrijdag!! Hoever ben je nu?

5 jaar geleden

Ja ervaring mee en wij moesten de week erna terug voor een echo en toen bleek het hartje echt niet te kloppen (moet toch zeker te zien zijn tussen 6-7 weken). Is er echt geen mogelijkheid om nog een echo te laten maken bij een andere vk? Of vertrek je zelf op vakantie? 15/8 is nog zo ver! Ik vond die ene week wachten al verschrikkelijk. Hopelijk zie je daar een mooi hartje kloppen en was je eisprong/innesteling gewoon iets later, kan perfect!

5 jaar geleden

Nee, ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest... dus ga nu maar van het positieve uit. En om nog eerder naar een VK te gaan wordt lastig omdat we zelf op vakantie gaan. Daar ben ik dan ook wel weer blij mee, want dan heb ik tenminste wel afleiding... Dus ja nu afwachten, maar ik mag de hoop nog niet laten varen van mijn VK