30 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb al een pyjama,een vestje, een boekje en een neptelefoon met licht en geluid. Niets geven vind ik ook zo gek.

3 jaar geleden

Reactie op Sama

Ik heb al een pyjama,een vestje, een boekje en een neptelefoon met licht en ...
Dat vond ik dus ook. Zat inderdaad zelf ook al aan een pyama en boekje te denken

3 jaar geleden

Reactie op Sama

Ik heb al een pyjama,een vestje, een boekje en een neptelefoon met licht en ...
Maar niet te duur of te gek hoor ;)

3 jaar geleden

Reactie op Sama

Maar niet te duur of te gek hoor ;)
Nou, bij de oma's en opa's worden ze verwend, met kerst worden ze ook nergens over geslagen. En ons zoontje is 6-2 alweer jarig, ik weet het van gekkigheid niet meer hoor😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 5 december jarig, dus hij krijgt die dag dubbel kadootjes! En aangezien hij 3 maanden te vroeg is geboren, leggen we hem dubbel zo erg in de watten.🙈Hij krijgt vooral van de toettoet auto's een aantal sets.

3 jaar geleden

Reactie op Elonie93

Mijn zoontje is 5 december jarig, dus hij krijgt die dag dubbel kadootjes! ...
Die zag ik inderdaad ook, heel erg leuke serie!

3 jaar geleden

Ik denk niks... hij snapt er toch niks van

3 jaar geleden

Een leuke loopwagen met een activiteitencentrum erop. Wij hebben die van vtech nog van ons vorige zoontje en nu die zo ingeklapt ligt is de jongste er heel druk mee en het is functioneel. Ook is die van ons heel druk met speelgoed met een spiegel erin en wat kan draaien. Een vtech waterpret badstoeltje vind die van ons(de 3e die erin zit) ook echt een feestje onder de douche en in het bad. Ook zitten ze er echt heel stevig in en fe stoel zuigt goed vast aan de ondergrond en jij hebt de handen vrij 😄. Maarrrr zoals je al begrijpt hier na 3 jongens (4e op komst maar dat word een meisje🥳)word het echt lastig voor de sint dus worden het nu praktische spulletjes zoals een pyjama en nieuwe slaapzak. En wat van zijn budget over is gaat op de rekening. Zoals de eerste verjaardagen krijgen ze ook vaak zo veel en krijgen ze ook weinig mee dus gaat ook dan een groot deel naar de spaarrekening 😄.

VRIEND

3 jaar geleden

Zachte blokken, boekje, kerstjurkje. Eigenlijk wat ik al wilde kopen pak ik gewoon in 😅 Ze snapt er nog niks van, papier scheuren zal het grootste feest zijn.

3 jaar geleden

Ik heb een boekje voor in bad om te spelen, houten telraampje, een doosje om figuurtjes in te doen en stapelblokjes. Verder ook niks te geks want 6 februari is ze ook jarig dus voor dan moet er ook nog wat over blijven😬

3 jaar geleden

Niks. Hij snapt het toch niet en het hele huis ligt al vol met zijn veel te hard geluid makende troep.. 😂 Ik was eerder van plan mezelf te trakteren op rituals ofzo 😅

3 jaar geleden

Ik doe er voor haar ook niks aan, idd geen besef!

3 jaar geleden

Heb de brandweerkazerne van vtech en een auto transporter van little tikes.. dacht dat zijn tenminste cadeaus waar hij nog jaren mee kan doen en al dat kleine spul heeft hij al wel 😊 vind het gewoon speciaal de eerste kerst vooral ook al krijgt hij er niks van mee vind ik het zelf gewoon heel leuk 😀

3 jaar geleden

Reactie op Elonie93

Mijn zoontje is 5 december jarig, dus hij krijgt die dag dubbel kadootjes! ...
Onze dochter is van 10 december en ook 3 maanden te vroeg! Weet precies wat je bedoelt 😬

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Onze dochter is van 10 december en ook 3 maanden te vroeg! Weet precies wat ...
Alsof ik mijn eigen verhaal lees, herkenbaar! Onze zoon is van 2 december en ook 3 maanden te vroeg geboren. Ik had bedacht zijn verjaardag 2x te vieren. Op zijn geboorte dag en op zijn uitgerekende datum. Hij wordt toch 2x 1 vond ik. Hoe doen jullie kinderen het? Liefs

3 jaar geleden

Niks. Vind het op deze leeftijd nog echt onzin 🙈 alsof hij het merkt dat het sinterklaas of kerst is. Haha 😉

3 jaar geleden

Reactie op RosalieKl

Alsof ik mijn eigen verhaal lees, herkenbaar! Onze zoon is van 2 december e ...
Ik had graag iets willen doen op de uitgerekende datum maar ik was uitgerekend op 29 februari 🤣 dus dat gaat niet haha. Eigenlijk is het ook 12 weken te vroeg ipv 3 maanden maar dat is makkelijker rekenen 🙈

3 jaar geleden

Niks. Vind het op deze leeftijd nog echt onzin 🙈 alsof hij het merkt dat h ...
Nee dat niet, maar rond deze leeftijd kunnen ze wel al de papieren eraf scheuren, wat ze geweldig vinden, zijn ook weer leuk herinneringen! Wij vieren het met de familie, denk dat hij gewoon kleding en andere handige dingen vragen. Ik wilde eigenlijk een loopkar voor zn verjaardag! Maar hij trekt zich nu al op dus misschien komt die wel met Sinterklaas al. Ik vind het heel moeilijk!! Wel makkelijk voor zn nichtje die nu 2,5 is!!

3 jaar geleden

Reactie op i91

Heb de brandweerkazerne van vtech en een auto transporter van little tikes. ...
Ja ik zat ook te denken aan Toet Toet voor zn verjaardag 11-02

3 jaar geleden

Wij hebben een tol gekocht, zachte blokken en een stapeltoren met van die ringen. Iets wat we toch zouden halen. Ze snapt het niet, maar we zijn zo benieuwd naar haar blik. Misschien doen we het wel meer voor onszelf, maar dat maakt ook niets uit toch?