30 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef zelf ook niets, maar ooms en tantes en opa's en oma's wel. Ze krijgt een foam speelmat, een skippie koe en primo bouwblokjes. Van de speelmat heb ik 2 pakketen gedaan, totaal 20 puzzelstukken, waarvan de helft al ligt.

3 jaar geleden

Pyjama’s of kleding. Die kleintjes hebben t toch nog niet door

3 jaar geleden

Niks. Vind het op deze leeftijd nog echt onzin 🙈 alsof hij het merkt dat h ...
eens! het is dat onze oudste (3) het echt wel doorheeft daarom heb ik wat kleertjes gekocht. Onze oudste is van eind oktober en de eerst 3x sinterklaas heb ik speelgoed ingepakt wat ze voor haar verjaardag gekregen als de neefjes en nichtjes erbij waren. dit kan je natuurlijk ook omdraaien.. sinterklaas kados inpakken voor haar verjaardag. en wij hebben van opa en oma geld gekregen om zelf iets te kopen. ik heb een badboekje gekocht van 5 euro en de rest op de spaarrekening gezet.

3 jaar geleden

Ons manneke krijgt voor sinterklaas 3 toet toet auto's, spiraal met allemaal kralen eraan, chocoladeletter voor het idee😂 en trek figuurtjes. Met kerst krijgt hij de andere 3 toet toet auto's, grote blokken en verder weet ik het nog niet😂 en als hij 1 februari is zat ik te denken aan de toet toet garage te geven met iets wat gepersonaliseerd is waar hij later op terug kan kijken nog.

3 jaar geleden

Ik geef gewoon iets wat ik toch al wilde geven haha.. en dat pak ik dan gewoon in en geef het met de feestdagen! Gewoon voor het idee 😊 ik heb zo’n activiteiten kubus, rugtasje voor het kdv waar ze bijna heen gaat en een houten treintje!

3 jaar geleden

Pyjama, puzzel, knuffel en een boekje

3 jaar geleden

Wij geven zelf een popje van little dutch, met een magnetisch speentje en flesje. Van opa en oma krijgt ze: een houten telraam, een vtech pop met geluid, een drinkbeker en haarspeldjes. Met kerst geven wij een huis van little people en een voorleesboekje. Waarschijnlijk krijgt ze dan weer van alles van de opa’s en oma’s. Jep.. onze dochter wordt verwend😅.

3 jaar geleden

Reactie op Niva

Wij geven zelf een popje van little dutch, met een magnetisch speentje en f ...
O die Little people dingen zijn zo leuk! Die bewaar ik om te geven voor haar verjaardag :-)

3 jaar geleden

Ik had onze dochter niets in haar 'schoen' gegeven en onze zoon van 4 wel. Onze zoon vond het helemaal zielig voor haar, haha. Dus nu kreeg ze toch maar iets in haar slofje. Iedereen blij 🤣 Voor sinterklaas krijgt ze een paar boekjes en een speeltje van Janod. We hebben alles nog van onze zoon dus ik weet soms echt niet meer wat ik nog voor haar kan kopen. Bij onze zoon hebben we destijds de eerste sinterklaas niets gedaan, maar nu hoort het er gewoon bij.

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ik had onze dochter niets in haar 'schoen' gegeven en onze zoon van 4 wel. ...
Ik zou gewoon een paar oude dingetjes van je zoon inpakken 😂 als het nog prima is hoeft het niet nieuw te zijn, toch?