6 Reacties

2 jaar geleden

En last van steken rondom eikerstokken

2 jaar geleden

Ik heb hele erge buikkrampen gehad in de 5e week. De darmen hadden een vertraagde werking, in verband met een of ander zwangerschaps hormoon, weet niet meer precies hoe ze dat noemden. Ik had ook erge constipatie. Bij mij heeft Wapiti heel erg geholpen, kun je volgens mij gewoon bij de kruidvat kopen. Al die laxeermiddelen en zetpillen om je darmen te legen, bijvoorbeeld voor een operatie, hielpen echt helemaal niet, geen effect, alleen frustraties bij mij, haha...

2 jaar geleden

Ik heb ook last van obstipatie idd ik wacht het af als er geen verandering in komt toch maar even verloskundige bellen voor miss een eerdere echo heb ook last van heupen en soms met vlagen voel ik me totaal niet lekker 😅🤰

2 jaar geleden

Ik had afgelopen week een aantal dagen kramp en rugpijn. De kramp is voor een groot deel weg maar se rugpijn houdt aan. Ik hoop dat het snel voorbij is...

2 jaar geleden

Reactie op MariaWvH

Ik had afgelopen week een aantal dagen kramp en rugpijn. De kramp is voor e ...
Ben trouwens 4+5 weken

2 jaar geleden

Reactie op MariaWvH

Ik had afgelopen week een aantal dagen kramp en rugpijn. De kramp is voor e ...
Ja dat snap ik ik voel je hoor ik ben nu 5 + 2 maar ik wou dat ik bij de 14 weken was dat die onzekerheid wat minder is maar dit is gelukkig niet iets om je zorgen te maken hoort er allemaal bij