17 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoon is ook 11 maanden en kan nu kruipen en staan. Probeert ook al wat pasjes langs de bank te zetten. Wat ik doe voor zijn fijne vingermotoriek is vingerverven, vindt hij helemaal geweldig. Wel opletten met vingers in de mond stoppen 🙈 Ook vindt hij het leuk om met liedjes mee te klappen en verstoppertje met zijn speelgoed te doen.

3 jaar geleden

Wij doen veel kiekeboe, boekjes lezen, stapel kartonnen dozen bouwen en omgooien, spelen met wat muziekinstrumenten (hebben we omdat we een zoon van 4 hebben). Verder kan ze al de ringen stapelen maar is dat snel beu. En heeeeeel veel staan, de hele dag. Ik neem onze dochter mee naar de speeltuin als we met onze zoon van 4 gaan. Ik heb zo'n warm pak zodat ze makkelijker mee kan. Maar volgens mij hoef je niet zo gek veel te doen hoor, vingerverven superleuk trouwens maar ik wacht nog even 🙃 Ik luister ook veel muziek, dan krijgt ze daar al van alles van mee. Ageeth de Haan is leuk maar je kunt ook je eigen smaak al introduceren 🤗

3 jaar geleden

Ja soms toch wel lastig hé.. Onze zoon is gek op zwemmen, dat kan helaas even niet. Verder zou ik ook graag een keer naar zo'n indoor speeltuin willen omdat hij ook heel graag klimt. Maar goed dat komt allemaal nog wel een keer! Hier verdee vergelijkbare dingen. Ik heb gister mijn nieuwe fiets gekregen dus morgen gaan weer voor het eerst fietsen, ben benieuwd!

3 jaar geleden

Wij bouwen veel met blokjes, dat vind ze heel leuk en ze stapeld ze zelf ook op en weer af. Een toren omgooien blijft natuurlijk wel het leukste dus het is wel echt leuk ook om samen te doen :)

3 jaar geleden

Wat wij trouwens ook veel doen is wandelen en dan langs bijvoorbeeld de sloot waar altijd eendjes zitten of ergens waar kippen of koeien lopen. Vind ze heerlijk om naar te kijken

3 jaar geleden

Reactie op JackH

Onze zoon is ook 11 maanden en kan nu kruipen en staan. Probeert ook al wat ...
Leuk idee zeg!! Ik denk dat ik dat ook ga doen. Ff verf die niet gevaarlijk is halen, heb daar ooit over gehoord. Thanks!!

VRIEND

3 jaar geleden

Leuk idee zeg!! Ik denk dat ik dat ook ga doen. Ff verf die niet gevaarlijk ...
Je hebt verschillende soorten vingerverf inderdaad. Ik heb die van SES, die zou het veiligste zijn. Het is in ieder geval heel goed uitwasbaar. Veel plezier met je dochter! 🎨

3 jaar geleden

Een vergiet en ‘pijpenragers’: die kan je kind er dan uitnemen. Op Pinterest vind je ook heel leuke dingen!

3 jaar geleden

Dit gaan we volgende week proberen. ☺️

3 jaar geleden

Ook iets leuk voor de motoriek. Momenteel ‘rammelt’ onze zoon er gewoon graag mee. Maar we doen het soms voor dus ‘ooit’ zal hij dat wel na-apen. 🙃

3 jaar geleden

Verf in een plastic (sluitbaar) zakje doen, tapen op tafel, grond of raam, ... en ‘kliederen’ maar. Zonder vuil te worden. ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben net een 'stormbaan' van de kussens van de bank gemaakt door de woonkamer! Groot succes 🙌🏻

3 jaar geleden

Wij hebben net een 'stormbaan' van de kussens van de bank gemaakt door de w ...
Zalig! 😁 Komt op het lijstje ‘uit te testen’.

3 jaar geleden

Reactie op Doriengrts

Dit gaan we volgende week proberen. ☺️
O wat leuk 😄

3 jaar geleden

Wij hebben een klein fotoalbum waar ze in kan bladeren met duidelijke foto’s van ons en van de grootouders, tante, nonkel. Wordt ze helemaal blij 🥰

3 jaar geleden

Een ballon met wat rijst erin beetje opblazen en rammelen maar. Pollepel en pannetjes of potjes erbij.

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Ja soms toch wel lastig hé.. Onze zoon is gek op zwemmen, dat kan helaas ...
Herkenbaar. Wij gaan dit weekend alle met buitenmeubelskussen een klimparcour maken:)