10 Reacties

4 jaar geleden

Misschien even een regeldag/dagen? Of is hij teveel afgeleid door prikkels om zich heen. Ze gaan steeds meer zien en ontdekken. Mijn zoontje kijkt ook meer om zich heen en wat onrustiger aan de borst. Ik probeer altijd op een rustige plek te voeden en hem zo dicht mogelijk in mijn elleboog te leggen. Heb het idee dat hij dan minder prikkels krijgt en rustiger drinkt.

4 jaar geleden

Onze is nu bijna 11 weken maar doet dat ook. Hapt hij aan en dan ziet hij de waaier. Hij draait zn hoofd en laat daardoor de borst los. Word hij boos hapt hij weer aan en beginnen we opnieuw. Nu hou ik me hand boven zn hoofdje voor de waaier en nu concentreert hij zich weer meer op de voeding dan de waaier

4 jaar geleden

Hoi Veronica, mijn dochtertje is ook ontzettend afgeleid tijdens bv. Ik houd nu een spuuglapje over haar hoofd zodat ze even geen andere prikkels en op het drinken kan focussen. Werkt voor ons heel goed!

4 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties! Goed idee. Ik zal proberen of het helpt om een hydrofiele doek over zijn hoofd te doen, kijken of dat helpt bij ons actieve mannetje :)

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik had het laatst ook heel erg met onze dochter. Het wordt nu weer wat minder... Ik probeerde haar ook erbij te houden door haar af te schermen met een hydrofiele doek, maar dan ging ze daar naar liggen kijken 😅

4 jaar geleden

Haha hier nog zo eentje. Onze kleine keek liever naar de lampen dan drinken om erna boos te zijn als ik hem weglegde want hallooo hongerrr🤣 het wordt weer wat minder nu hij het huis wat beter begint te kennen😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Haha hier nog zo eentje. Onze kleine keek liever naar de lampen dan drinken ...
Haha ja precies! Hij heeft dan nog trek en wilt eten, maar als ik hem aanleg vindt hij de schilderijen in het huis interessanter en wordt boos als ik aangeef dat we klaar zijn. Ik vind het ergens ook wel grappig 🤣

4 jaar geleden

Had ik ook, maar geef flesvoeding. De mijne bleek verveeld, duurde allemaal te lang. Grotere speen geprobeerd en dit werkt perfect!

4 jaar geleden

Mijn dochtertje Aya-jane is 14weken en een hele alerte, actieve baby dat resulteert ook in een afgeleide baby tijdens het drinken. Wat bij ons helpt is op een rustig plekje voeden, haar dicht in de elleboog leggen en met je andere hand het hoofdje ondersteunen/aaien. Wanneer dit niet helpt wandel ik rustig rond zodat ze toch wat kan rondkijken zonder los te laten.

4 jaar geleden

Herkenbaar de enige voedingen die wel goed gaan zijn die van 0:00 en snachts dan ist nl donker 🙈 rest idd proberen de aandacht te houden en ik ga zoveel mogelijk bij onze witte muur zitten über saai en niks te zien en anders idd doekje over de kant waar ze prikkels van kan krijgen.