14 Reacties

4 jaar geleden

Hoi.. Ik herken het wel, al wisselt het per dag een beetje. Geen idee wat het precies is; sprongetje of tandjes. Als hij op de grond speelt, wil hij bij me zijn. Is hij op schoot, wil hij weer op de grond spelen. Ik ga er vanuit dat het een fase is. Wat ik wel merk dat helpt is met hem op stap gaan. Wandelen in de wagen, boodschappen doen etc. Dan moppert hij eigenlijk nooit.

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook maar volgens vele heeft dat te maken met het krijgen van tandjes. En inmiddels komen er onder twee tandjes door😄 Overigens is mijn zoontje verder nog wel vrolijk maar hij mmmmm mmmmmm mmmmt heel veel😅

4 jaar geleden

Heb ik hier ook gemerkt ;( en vaak voor een nog onbekende reden jammeren. En nu laatste dagen ook frustratie omdat op handen en knieën zit maar dan niet vooruit kan!

4 jaar geleden

Reactie op MaartjeS

Hoi.. Ik herken het wel, al wisselt het per dag een beetje. Geen idee wat ...
Klopt dat heb ik ook gemerkt!

4 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar!! Ook nog geen idee wat het is. Ik hoop een (korte) fase haha

4 jaar geleden

Ha, ik merk dat mijn zoontje dit gedrag ook vertoond. Denk dat hij meer zou willen kunnen en daardoor soms wat gefrustreerd lijkt. Best vermoeiend om hem steeds iets anders aan te bieden. Als het jammeren blijft leg ik hem op bed en soms ineens slaapt ie even een half uurtje. Resetten noem ik het maar😀

4 jaar geleden

Hier ook... Varieert van mopperen tot krijsen. Vind het echt super vermoeiend. Afgelopen weekend was er geen land te bezeilen met de kleine draak. Niks was leuk of goed... 🙄 Na ruim 5 maanden een huilbaby te hebben gehad dacht ik dat het alleen maar mee kon vallen maar dit is ook HEEL frustrerend.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze zoon (ook 7,5mnd) is laatste tijd ook snel aan het mopperen. Wil bijna continu entertaint worden en elke keer iets anders. Ook houdingen veranderd hij continu. Onze schoonzus heeft een 2 maanden oudere dochter en heeft deze situatie ook gehad. Is toen bij hun na een tijdje over gegaan.. Dus denk (en hoop) een fase?!

4 jaar geleden

Heeft hij al tandjes?

4 jaar geleden

Hie ook hetzelfde hoor!! Ons zoontje maakt dan een heel gek krakend geluidje en stribbelt dan tegen haha. Niks is goed net alsof die zich verveelt ofzo en alles maar even goed is🤣 is wel super vermoeiend telkens mer hem bezig te zijn maar zal vast wel weer over gaan hehe. Drinken en eten is ook crimineel haha. Evenals auto ritjes .. hij slaapt alleen in de auto wanneer hij fles heeft gehad anders niet haha. Hij zit ook op alles te kauwen wat los en vast zit zal vast indd met tandjes te maken hebben en met de ontwikkeling rond deze tijd. Ik geniet er ook wel van ook al is het erg vermoeiend hehe. Baby pubertjes 🤣

4 jaar geleden

Bij ons was het tandjes.. 😅 vonden het ook lang duren totdat we zagen dat de twee onder tanden bijna tegelijk doorkwamen, tja dan snap ik dat ze zich niet fijn voelt 🤒 inmiddels door en de vrolijkheid is weer terug!

4 jaar geleden

Heeft hij al tandjes?
Ja hij heeft wel al 2 ondertandjes, maar wie weet zijn er nog meer onderweg

4 jaar geleden

Hier ook gehad 2 weken geleden. Denk dat het echt een sprongetje was en het doorkomen van tandjes. Nu is hij weer een stuk vrolijker is er een tandje door en gaat hij ineens tijgerend het huis door 😂

4 jaar geleden

ik heb het ook.... en als je eigenlijk heel simpel na denkt zegt mijn moeder dan dan is t voor zo n kleintje die can alles wil frustrerend dat t soms niet lukt zeker in deze cerlenningsfase en kan zich ook snel vervelen... dus ik heb nu geleerd er niet altijd maar redenen achter te zoeken want baby voelt jouw frustratie ook en soms maa gewoon even laten... hief is t op een paar dagen jammeren na den vrolijke baby en als ze huilerig is kan t van alles zijn en zo lang ze niet huilen echt huilen kun je t vaak met een kleine verandering oplossen succes