26 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

En hoe doen jullie dat als jullie bijvoorbeeld wel een flesje rond 05:00 / ...
Hier hetzelfde verhaal. Gelukkig gebeurt het niet iedere dag maar toch zeker een keer per week momenteel. Wij leggen hem na de fles opnieuw op bed en dan slaapt hij gewoon verder. Soms 45 minuten en soms langer. Ben absoluut geen vroege vogel en vind 5u-5u30 toch wel te veel van het goeie om de dag te starten ☺️

3 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hier hetzelfde verhaal. Gelukkig gebeurt het niet iedere dag maar toch zeke ...
Ja nou dat heb ik dus ook😂 ik vind 05:30 toch wel iets te vroeg haha! Dus de laatste tijd leg ik haar ook wel weer op bed inderdaad. Er zal vanzelf wel weer een moment komen dat ze gewoon weer tot 07:00 slaapt hoop ik. Wel fijn dat het bij jullie niet iedere dag zo is.

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ja nou dat heb ik dus ook😂 ik vind 05:30 toch wel iets te vroeg haha! Dus ...
Vanochtend weer een vroege vogel... Om 5u30 wakker. Een beetje gewacht maar om 6u15 nog steeds niet terug in slaap. Een fles gegeven en nadien geslapen van 7u tot 7u45. Om hoe laat gaat je dochter 's avonds in bed ? En hoeveel dutjes doet ze overdag ?

3 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Vanochtend weer een vroege vogel... Om 5u30 wakker. Een beetje gewacht maa ...
Ohh lekker weer! Maar wel fijn dat hij daarna nog wel even geslapen heeft! Jaa hier ook weer vroeg hoor 😩 05:00 was ze wakker.. heb haar een flesje gegeven om 05:30 en toen heeft nog even geslapen van 06:00-06:30.. dus veelste vroeg allemaal 😂 ze is wel weer heel erg aan het kwijlen, rode wangetjes en slappe poep.. dus ik hoop dat ik de tandjes de schuld kan geven en dat het snel weer beter gaat haha! Ik geef haar ‘s avonds altijd rond 18:30/19:00 een fles en dan gaat ze slapen. Overdag doet ze 2 en soms 3 dutjes.. dat 3e dutje eind van de middag heeft ze eigenlijk wel nodig nog, maar die lukt niet altijd meer! En hoe gaat dat bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Asset

Dankjewel! Overdag slaapt hij van 9 tot half 11. Van 13 tot 15 uur en een k ...
De slaapjes wat korter maken? Heeft bij ons wel gewerkt

8 maanden geleden

Hoe is het inmiddels afgelopen????