31 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Oké. Vreemd. Ik snap dat het nog best kan dat baby’s van die leeftijd om de ...
En volgens mij bedoelde deze mevrouw het echt oprecht. Verder zei ze niets over iets uitproberen o.i.d. Mijn dochtertje spuugt best vaak. Bijna na iedere voeding komt er melk terug. Dit was bij zowel de bv als nu de fv. Op het cb zeiden ze dat dit geen kwaad kon. Wij gebruiken de Philips Avent met speen nr 2.

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia1985

Meen je dit serieus? 😂😂 is dat al het advies wat ze gegeven hebben?
Ja..echt waar. Ze meende het volgens mij ook echt. Ze zei: " Zeg maar tegen Sara dat ze meer moet gaan drinken en dat 's nachts drinken echt niet meer nodig is. Dat mama moe is." Daarna gingen we over naar een ander onderwerp. Ik ben er ook niet meer op teruggekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ja..echt waar. Ze meende het volgens mij ook echt. Ze zei: " Zeg maar tegen ...
Zo respectloos.. ☹️

4 jaar geleden

Bedankt voor al jullie tips. Ik ga hier mee aan de slag!

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

hier ook zelfde, onze dochter is nu 15 weken en drinkt gemiddeld 90 a 120 p ...
Mijn dochter is nu 15+6 w en drink 5x pd. Ze krijgt per x 170ml aangeboden. De ene x drinkt ze het leeg de andere x niet. Ze is 58cm en weegt net 5kg dus ook klein. Ze doet het hartstikke goed, ook volgens het cb en volgt netjes haar eigen groeilijn. Gemiddeld drinkt ze per voeding 150ml wat voor haar gewicht precies goed en genoeg is. Niks mis met een fijn gebouwd kindje😉.

4 jaar geleden

Nog een vraag..hoe tel je eigenlijk de ml van een flesvoeding? 180 ml water met 6 schepjes kom je uit op ong 210 ml. Tel je dan de 180 of 210? 🙈

4 jaar geleden

Hoe slaapt ze?

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Nog een vraag..hoe tel je eigenlijk de ml van een flesvoeding? 180 ml wate ...
Dan tel je de 210 ml 🙂

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hoe slaapt ze?
Ze slaapt naar mijn idee prima. Ze is vaak 1.5 tot 2 uur wakker en valt dan ze weer in slaap. 's Nachts wil ze nog één keer voeding. Ze drinkt dan ruim 100-120 ml.