18 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou de huisarts of cb bellen

4 jaar geleden

Bij gezondheidsklachten vind ik altijd dat je de huisarts even moet bellen 🙂 en je moedergevoel volgen uiteraard! Bij mijn dochter hield ik haar altijd warm, (voornamelijk de voeten) als ze krampjes had en dat hielp het beste. Infacol heb ik ook geprobeerd, maar dit hielp bij haar niet. Het zal per baby ook wel verschillen of het effect heeft. Maar nogmaals: bel de huisarts als je het niet vertrouwt!

4 jaar geleden

Bij gezondheidsklachten vind ik altijd dat je de huisarts even moet bellen ...
Bedankt voor je bericht. Ik heb de huisarts gebeld, ik moest het even aankijken. Weer terugbellen als ik het niet vertrouw.

4 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Ik zou de huisarts of cb bellen
Ik heb de huisarts gebeld. Bedankt voor je bericht!

4 jaar geleden

Bij gezondheidsklachten vind ik altijd dat je de huisarts even moet bellen ...
Ik ga haar voetjes ook warm houden als ik zie dat ze last heeft! Thanks xxx

4 jaar geleden

Beste Jam, heeft ze al vaste voeding gehad?

4 jaar geleden

Infacol hoorde ik vaak minder positieve verhalen over. Cinababy al geprobeerd? Te krijgen bij kruitvat. Overigens kan diaree ook duiden op groei van tanden. Zeker als ze er veel bij kwijlen

4 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Beste Jam, heeft ze al vaste voeding gehad?
Dat was ik van plan een van deze dagen, maar ze nu diaree heeft wacht ik even. Ze krijgt nu alleen borstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op Alexia

Infacol hoorde ik vaak minder positieve verhalen over. Cinababy al geprobee ...
Oh echt? Ik heb toevallig net infacol gehaald. Ik ga ook even kijken in de Kruidvat dan. Ik vind het zo sneu voor haar. Ze blijft kreunen door die krampjes. Morgenochtend huisarts en Cb bellen.

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft vanaf begin veel last van zijn buikje gehad en ook dunne ontlasting, bij ons hielp probiotica (orthica start). Dus mocht het blijven is dat ook een optie! Inflacol werkte hier wisselend. Eerst hielp het wel iets maar na paar dagen kreeg hij juist last omdat het ook opstoppend werkt. Vlak voor laatste fles gebruikte ik het zoiezo niet want doordat hij lag kon niet alle lucht via boertjes eruit en sliep hij onrustiger.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ons zoontje heeft vanaf begin veel last van zijn buikje gehad en ook dunne ...
Vervelend! Ik heb voor het eerst Inflacol gebruikt vlak voor de laatste voeding, maar ik zie dat het nog niet helpt, ze heeft nog steeds last van krampen. Ontlasting is bij haar ook heel dun en de kleur is donkergeel. Ik geef borstvoeding. Is bij jou het gebruik van priobotica door de huisarts voorgeschreven?

4 jaar geleden

Reactie op Jam

Oh echt? Ik heb toevallig net infacol gehaald. Ik ga ook even kijken in de ...
Cinababy is op homeopathische wijzen. Infacol weet ik zo even niet weer. Kraamverzorgster en 2 leidsters van die bij verschillende KDV 's werken raadde het mij aan cinababy te gebruiken. Vanwegen de positieve verhalen. Bij ons werkte het igg goed

4 jaar geleden

Hier werkt infacol goed bij krampjes. Je kunt ook in cirkelvorm met de klok mee over het buikje wrijven

4 jaar geleden

Reactie op Jam

Vervelend! Ik heb voor het eerst Inflacol gebruikt vlak voor de laatste voe ...
Nee heb ik gewoon zelf gekocht! had met CB gesproken en die zeiden ook goed plan. Je kunt het kopen online en bij drogisten (Orthica start heet het). Je moet het wel in de voeding met fles geven dus ik kolf elke avond na de laatste voeding en dan sla ik een deel op in de vriezer en 50 ml bewaar ik voor de volgende dag voor de probiotica. Sinds we gebruiken echt een hele andere baby hier in ieder geval. Duurt wel 3 dagen voordat het aanslaat. Bij inflacol duurde het ook wel een dag hoor, toen ging het paar dagen goed met alleen inflacol, maar na een week had hij juist weer last van de inflacol dus zijn daarmee gestopt 😊

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Nee heb ik gewoon zelf gekocht! had met CB gesproken en die zeiden ook goed ...
Hoi Annie, bedankt voor je uitleg. Ik ga vanmiddag naar de huisarts. Is nog steeds niet over. Ik ga orthica ook noemen.

4 jaar geleden

Reactie op Vita bene

Hier werkt infacol goed bij krampjes. Je kunt ook in cirkelvorm met de klok ...
Zal ik doen! Bedankt voor je bericht

4 jaar geleden

Reactie op Jam

Hoi Annie, bedankt voor je uitleg. Ik ga vanmiddag naar de huisarts. Is nog ...
He wat rot zeg! Zal voor jou ook pittig zijn! Succes en hopelijk is het snel weer over😘

4 jaar geleden

Onze zoon had ook veel last van krampjes en ik heb toen een kinder hittepit kussentje gekocht. Even in de magnetron opwarmen en op zijn buikje leggen. Zodra we dit deden viel hij binnen 5 minuten in slaap en nergens meer last van. Wij hebben dit veel gedaan en goede ervaring mee..