18 Reacties

3 jaar geleden

Kiekeboe al geprobeerd? 😌

3 jaar geleden

Oef, lastig. Misschien is het gewoon niet zo’n lachebekje, maar is ze wel tevreden en blij (maar laat ze dat niet met een lach zien)? Mijn dochtertje gaat echt schaterlachen als we haar kietelen of als ik met m’n lange haar over haar gezichtje ga.

3 jaar geleden

Bij ons lacht ze heel erg als we haar handjes of gezichtje 'opeten' of wanneer we haar achterna kruipen en haar voetje of beentje vastnemen en het 'opeten'. Haha klinkt super raar wanneer je het zo uit typt xD

3 jaar geleden

Gooien, slingeren en smijten, zo wild mogelijk doen😂. Daar gaat ze echt van schateren hier!

3 jaar geleden

Al die dingen hierboven maar het beste van allemaal is de hond! Wij hebben een Chihuahua die het wel eens op der heupen krijgt en door het huis begint te racen als een gek > schaterlachen gegarandeerd 😁

3 jaar geleden

Mijn zoon deed dat ook en mijn dochter nu ook. Ze lachen zo hard, dat ze er de hik van krijgen. De zoon van mijn neefje deed ook nooit lachen, ook niet zo naar hen zelf. Nu lacht ie wel eens, sinds een maandje, maar alleen naar de ouders. Dus het komt wel. Ze is denk ik wat serieuzer en kijken eerder wat iemand doet en hoe, om het op te slaan en zelf later ook te doen. Denk ik. Maar zo wild mogelijk doen, helpt.

3 jaar geleden

Mijne lacht alleen om gekke dingen... Gekke gezichten trekken, vreemde geluiden maken. Ik hd nooit gedacht dat ik me zo zou gedragen. 🤣

3 jaar geleden

Hier is de vraag: "heb jij poepie in je broekie?" al succes gegarandeerd. En kiekeboe spelletjes. Met een sok wapperen. En de hond inderdaad, die vindt hij geweldig! Een blokkentoren maken die hij omver kan gooien, wiebelen op schoot, kusjes op zijn rug, kusjes op zijn buik..

3 jaar geleden

Hoe spelen jullie Kiekeboe. Bedekken jullie je gezicht met iets of...

3 jaar geleden

Ooh spijtig! Bij ons lacht hij vaak als we zijn handjes opeten of op zijn buikje blazen. Kiekeboe, nieuwe mensen zien, de honden, zingen, dansen en vooral gekke bekken trekken en vliegen met hem door het huis. Ieder kindje is anders maar ben er zeker van dat ze haar plezier nog wel ergens in zal vinden binnekort 😁 Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hoe spelen jullie Kiekeboe. Bedekken jullie je gezicht met iets of...
Bij ons lacht ze hier het hardst om als ze op de commode ligt, wij naar beneden duiken en dan ineens omhoog springen. Ze giert het uit als we het 'hard' doen. Zachtjes kiekeboe vind ze niets aan :p Gewoon van alles proberen bij je dochter denk ik, ieder kindje is anders. Onze dochter schatert het ook uit als we in haar nekje of buikje 'blazen'. Of (ook weer wat wilder) heen en weer wiebelen op schoot en daarbij zingen. Hobbelpaardje zegmaar.

3 jaar geleden

Dat is bij ieder kindje anders. Ik merk bijvoorbeeld dat als ons manneke overal om moet lachen dat hij moe is. Dan wordt zijn lach overdreven(alsnog schattig) Hij lacht de ene keer omdat ik zijn fopspeen in mijn mond wil doen terwijl hij zijn mondje net open doet ervoor, de andere keer omdat ik op zijn duimpje wil sabbelen, de andere keer omdat ik aan zijn voetjes zit en weer een andere keer omdat ik iets geks doe bij hem. Als hij hoest hem overdreven na doen, nou vaak is dat al gegarandeerd lachen. Maar wij kindje is anders, misschien dat die van ons een chagrijnig kindje gaat worden straks en die van jou alleen maar vrolijker. Misschien is die van ons een drukte maker en die van jou chill en relax. 😊

3 jaar geleden

Hier standaard bij knijpen in de bovenbenen, voetjes kietelen, handjes kriebelen, in nekje kussen en bij bepaalde klanken (zoals: he toch, papa, noujaaaa”)

3 jaar geleden

Kiekeboe spelen (hij doet het nu zelf met een doek, ook hilarisch), gekke bekken trekken en dierengeluiden maken, springen/in de lucht gooien, in gezicht blazen, hem na doen (bijv. op de tafel slaan en heel hard stampend kruipen), handje opeten, rug/nek kietelen, met water spuiten in het badje en om onze kat moet hij ook vaak lachen (de kat niet)

3 jaar geleden

Reactie op marleenvw

Kiekeboe spelen (hij doet het nu zelf met een doek, ook hilarisch), gekke b ...
Haha de kat niet 🤣👌

3 jaar geleden

Liedjes zingen, schuitje varen, papagaaitje leef je nog, hoofd schouders knie en teen etc. En dan de baby mee laten bewegen. Vliegtuigje spelen, in de spiegel kijken, kusjes geven, net doen of ik z'n handjes of voetjes op eet.. Eigenlijk lacht James bij heel veel dingen wel