12 Reacties

4 jaar geleden

Lijkt me heerlijk als onze dochter zoveel zou slapen 😂 hier max 2 uur over de hele dag de rest is ze wakker. En idd ook rond 19.00 naar bed tot 7.00 ongeveer. Geen idee wat precies normaal is maar slapen lijkt me nooit verkeerd voor die kleintjes

4 jaar geleden

Als de nachten er niet door verstoord worden heeft ze het blijkbaar gewoon nodig! Ze zal vanzelf langer wakker zijn overdag. Nog even genieten van de rust :D

4 jaar geleden

Ik heb geen idee of het kwaad kan. Elke baby is ook anders natuurlijk. Ik had zo´n slaapboek aangeschaft van een slaapcoach en die geeft als richtlijn tussen 6 en 8 maanden dat ze dan rond de 11 uur ´s nachts slapen (langer mag) en tussen de 3 à 3,5 uur door de dag. Maarja dat zijn richtlijnen he.. met een korrel zout nemen zeker..

4 jaar geleden

ieder kind is anders, blijkbaar heeft ze het nodig en als de nachten goed gaan, geniet van je rust overdag nu het nog kan. Ik moet mijn zoon tussen de middag ophalen en wegbrengen en 2 x in de week sport, moet daarom het schema van onze dochter daarop aanpassen en moet haar hierdoor regelmatig bezig houden het laatste uur voor haar dutje. Onze dochter heeft 2 dutjes, waarbij ze gemiddeld 10 uur wakker is.

4 jaar geleden

Hoii mijn dochter is bijna 8 maanden en ze slaapt ook nog 2 tot 2.5 uur overdag. Ze slaapt ook nog is van 20:00 tot 20:30. Ik heb geprobeerd haar eerder wakker te maken overdag maar dan is ze zo chagerijnig dat ik haar maar gwn 3 slaapjes laat doen ze zal het wel nodig hebben 🤷🏻‍♀️. Ze heeft een wakkertijd van 2 uurtjes en dan is ze alweer moe en breng ik haar naar bed. Ze is overdag wel heel druk met kruipen en spelen, heb geprobeerd haar ritme te veranderen of haar bijv 2 slaapjes te laten doen maar dan slaapt ze juist nog minder. Ze zal vanzelf wel aangeven wanneer ze minder slaap nodig heeft oid. 😊

4 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt gemiddeld overdag ook nog 3 a 4 u, verdeeld over 3 slaapjes. De ene x wat meer dan de andere x. Zijn wakkertijd is max 2,5 u. s Nachts slaapt hij van 19 tot 6 a 7 u de volgende ochtend

4 jaar geleden

Onze zoon nu bijna 8 maanden slaapt ook nog veel. In de nacht van 19/20 tot de volgende ochtend 7/8.. daarna in de ochtend nog van half 10 tot half 12 of langer.. en dan in de middag nog 2 uur en aan het einde vd middag ook nog een uurtje van 16.30 tot 17.30.. het is een heel druk/actief mannetje en kan gewoon geen uren achter elkaar wakker blijven. Ik heb zoiets zolang hij goed in de nacht slaapt zal hij het wel nodig hebben ☺️

4 jaar geleden

Gewoon je kind volgen. 😘♥️

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt sochtends 3 kwartier en eind vd middag 3 kwartier en daar tussen ook nog eens 2 uur, soms wel langer.. savonds gaat ze tussen 7 en half 8 na bed en slaapt tot de volgende ochtend tussen 6 en 7

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dat er meer slaaperts zijn :) dan maak ik me maar geen zorgen meer!!

4 jaar geleden

Hier ook een grote slaper (ruim 7 maanden) Hij slaapt van 19:00 tot 07:00 dan van 9 tot half 12 en van half 2/2 uur tot 4 uur half 5 🙃 heerlijk toch!

4 jaar geleden

Hier ook zo'n grote slaper. Las ook overal over kortere slaap en mijn schoonmoeder begon er nog over... Ik heb wel consultatiebureau gebeld en die zei dat het perfect was voor een baby van 8 maanden! (5 a 6 uur slaap overdag en van 19.30 tot 7.30)