37 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Hassana_hadi

Heel fijne
Waar heb je deze aangeschaft?

4 jaar geleden

Eerst voor de prijs gekozen voor prenatal meegroeistoel. Vreselijke stoel, lastig in elkaar te zetten en het tuigje kan niet worden gebruikt met de daarbij horende stoelverkleiner. 🥴 Nu toch gekozen voor de stokke tripp trapp. Beste koop! Jordi is 23 weken en zit echt super goed in de stoel. Een aanrader, het is de prijs waard!

4 jaar geleden

Voor de triptrapp mom’s; ik heb van ukje een kortingscode die ik niet ga gebruiken; WINNAAR46 voor 10% korting. Zelf gebruikt voor kussenset waar mijn zoon lekker op kan knoeien maar waar ie ook lekker op kan zitten. Niet bedoeld als advertentie oid; maar dacht misschien wil iemand anders die code wel 🙃

4 jaar geleden

Wij hebben een stoel van het merk kidsriver, gekregen bij de geboorte van onze dochter, maar onze zoon vind het ook geweldig! Plateau kan je eraf halen zodat hij goed aan tafel kan, je kan de leuning in 3 standen zetten en de stoel kan in verschillende standen kwa hoogte, dus een grote eettafel of een klein salontafeltje, hij kan overal zitten, echt een heerlijke stoel!

4 jaar geleden

Reactie op LatifaEM

Ik heb deze Bloom Fresco cadeau gekregen. Ben er heel tevreden over. Ze lig ...
mijn schoonzus heeft deze ook, super fijn hoor. alleen wel aan de prijzige kant. mijn neefje is nu 1,5 bijna 2 jaar en zit er nog steeds in. maar ja als het je 1e is en je wilt nog meer kinderen, kun je het beste kiezen voor een bloom, een stokke trip trap. Ik had een goedkope van safety 1st geloof ik. maar geen stoelverkleiner. toen voor 60 gehaald ongeveer bij gamma geloof ik. maar nu ben ik schroefjes enzo kwijt voor het eetblad en de riempjes ook. en voor onze dochter heb ik een bumbo 3in1 seat besteld die kun je weer daarop vast zetten en op tafel of op de grond. dus geen verkleiner nodig. met een bloom kun je gelijk met heel klein beginnen, heb je niets extras voor nodig, kan in ligstand namelijk, een trip trap is 2e hands makkelijk en veel te vinden, alle bijbehorende extra kun je ook 2e hands vinden, maar eventueel nieuw aanschaffen en ook omdat het van hout is, kun je het ook verven.

4 jaar geleden

Wij hebben de Childwood Evulo, een hele mooie stoel en ze zit er lekker stevig in! Heel tevreden van. Alleen het in elkaar zetten daar hebben we echt op gevloekt 😂

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag de meegroeistoel van safety 1st besteld. Ik ben benieuwd hoe die is. Wij wilden toch een meegroeistoel, maar vonden de stokke iets te duur.

4 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Wij hebben vandaag de meegroeistoel van safety 1st besteld. Ik ben benieuw ...
Prima stoel! Onze zoon nu 6 maanden zit er graag in. Al is hij nog wat te klein eigenlijk. Gemakkelijk in elkaar te zetten en niet al te zwaar. Vind alleen het tuigje zozo die is er vooral voor bedoeld dat kindjes niet kunnen gaan staan en er uit klimmen.

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Prima stoel! Onze zoon nu 6 maanden zit er graag in. Al is hij nog wat te k ...
Fijn om te horen dat het een prima stoel is. Ik ben benieuwd! Wij krijgen m morgen binnen. We hebben wel de zitkussen (stoelverkleiner) er bij besteld dus ik hoop dat mijn zoon er nu al in kan zitten.

4 jaar geleden

Wij hebben deze stoel aangeschaft omdat meneer alleen maar wil zitten . Of hij hangt in zijn wipstoel die ook op zit stand kan

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Ik vind t lastig. Heb een stokke tripp trapp maar ons zoontje van 5,5 maand ...
Klopt hier hetzelfde verhaal hij is nu 5 maanden en paar dagen maar wil ook niet meer in de newborn set hij word echt boos door dat ding hij gooit z’n gat onderuit en zit te trappen en je ziet echt aan z’n hoofd dat die kwaad is. Ik gebruik nu die volgende de babyset tuigje en die beugel ervoor en indd ook met een verkleinkussen. Meneer helemaal happy. En ik zet m ook niet zo lang erin alleen bij avond eten en als t op is gelijk eruit.

4 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Wij hebben vandaag de meegroeistoel van safety 1st besteld. Ik ben benieuw ...
ik heb die ook, was van zoonlief, en nu een bumbo 3in1 multi seat erbij, die kan ik erop vast zetten en eventueel ook op de grond of ergens anders op. ben benieuwd morgen kan ik uitproberen.

4 jaar geleden

Reactie op LatifaEM

Ik heb deze Bloom Fresco cadeau gekregen. Ben er heel tevreden over. Ze lig ...
Ja ik heb precies hetzelfde, de Bloom fresco is fijn om de kleine ook mee aan tafel te nemen, zodat wij met zijn allen kunnen eten. De 4moms gebruik ik meer als wij op de bank zitten dan laat ik haar in der schommelstoel zitten of als ik klusjes moet doen.

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

ik heb die ook, was van zoonlief, en nu een bumbo 3in1 multi seat erbij, d ...
De bumbo multiseat heb ik ook, superhandig met dat tafeltje. Ze zit er ook graag in, maar ik laat haar er nog niet te lang in zitten. Ze zeggen vanaf 6maanden. De andere bumbo seat is dan weer geschikt voor baby’s vanaf 3 maanden dacht ik.

4 jaar geleden

Reactie op LatifaEM

De bumbo multiseat heb ik ook, superhandig met dat tafeltje. Ze zit er ook ...
ja ik ook, heb hem nu pas 3 keer even gebruikt. Wel heel handig. Toen we een keer op de bank gingen eten, heb ik haar erin gezet met speeltjes. Geweldig dat ze vond. Gelukkig eet ik als het moet binnen 10 minuten. De 1 en 2 jaar bij mijn zoontje ook zo gedaan, daarna kon ik steeds iets langer genieten. Maar ja hoort erbij. Mogen niet klagen, wij hebben tenminste eten. En dan ook nog heel luxe, voor het uitkiezen. Ik kan niet w88, tot onze dochter echt goed in de multiseat kan en dat we dan ook aan tafel kunnen zitten. Wil nu ook nog niet uitgebreid de tafel dekken, dus vind het wel prima zo, met iedereen 1 bord met alles erop op een dienblad. 🤣