129 Reacties

vor 4 Jahren

Reactie op AVB

Wij zitten nu op 36+2 weken en met 35 weken werd ze op 3400 gram geschat, g ...
Wat maakt het dat ze voor een keizersnede willen gaan? Ik heb gisteren weer een groeiecho gehad (36.5 weken). De baby schatten ze nu op 3540 gram. Bij mij is ook gesproken over inleiden bij 38 a 39 weken, maar geen keizersnede.

vor 4 Jahren

Reactie op AVB

Wij zitten nu op 36+2 weken en met 35 weken werd ze op 3400 gram geschat, g ...
Ze hebben mij alleen verteld over inleiden bij 38 weken maar nog niets over keizersnee. Volgende week krijg ik meer te horen (36weken) hoe verder. Ik ben ook benieuwd of er ter sprake komt, mede omdat ik kleine bekken heb en m’n grootste kind was 3100gram dat was al een grote ramp om de baby eruit te persen. 😬

vor 4 Jahren

Reactie op Pleun84

Wat maakt het dat ze voor een keizersnede willen gaan? Ik heb gisteren weer ...
Ik had er ook nog nooit van gehoord en ik denk ook niet dat ze het in ieder ziekenhuis doen. Bij de vorige bevalling (dit is m'n tweede kindje) zat het schoudertje vast en was blauw en slap en moest even beademend worden. Misschien dat dat meespeelt. Dat ze dus sowieso laagdrempelig een keizersnede gaan doen en dat ze daarom aanbieden om het anders gewoon gepland te doen. Maar het was zo onverwacht deze keuze dat ik ook niet alles echt goed heb kunnen uitvragen over de beweegredenen.

vor 4 Jahren

Reactie op AVB

Ik had er ook nog nooit van gehoord en ik denk ook niet dat ze het in ieder ...
Ik zou dan sowieso nog een gesprek aangaan voordat jullie een keuze maken. Beter alles op een rijtje krijgen dan met twijfels blijven zitten.

vor 4 Jahren

Ik begrijp jouw bezorgdheid, ons baby is ook groot geschat met 34 weken sto ...
Dankjewel voor je bericht! Ik voel me gewoon niet gehoord:( Door blaasontsteking ab kuur gekregen en voor jeuk medicatie. Ik slaap niet ik trek dit niet meer. Ook het niet luisteren naar al mijn zorgen. Wegwuiven en niet op in gaan:(

vor 4 Jahren

Reactie op ria1985

Dankjewel voor je bericht! Ik voel me gewoon niet gehoord:( Door blaasontst ...
Dat is echt rot! Als je aangeeft waar je mee zit en er niets mee gedaan wordt en als stof wordt weggeblazen! Ik weet niet welke klachten je hebt (heb het niet meegekregen), hoop in ieder geval dat je het ook bij een vriendin of vriend kwijt kan... Ik merk dat erover praten al enorm helpt. Nogmaals weet ik niet wat de klachten zijn, maar wij zijn er in ieder geval voor je voor tips 😘

vor 4 Jahren

Reactie op Nana-s

Ik zou dan sowieso nog een gesprek aangaan voordat jullie een keuze maken. ...
Jeetje wat een lastige keuze zeg.. Een nader gesprek lijkt mij ook handig.

vor 4 Jahren

Gewoon rustig afwachten ik ben nu zwanger vd 3e en bij alle 3 te zwaar geschat. Bij de 1e zeiden ze dat hij bij 36 weken al 7pond was ... bijna 11 pond zou worden een dag voor mijn bevalling 41 weken+5 dagen. Geboortegewicht was 8 pond... 1.5 kg verschil dus in 1 dag! 2e ook 7 pond bij 36 weken geschat was met 42 weken 7.5 pond.. deze nu is op 6 pond geschat dus het kan nu alleen maar meevallen. Alles in het ziekenhuis gemeten(geschat dus) dus dan denk je ojeee... maar ik denk na de 1e maar zo.. er is er nog nooit 1 blijven zitten. Bij een vriendin van me precies andersom bij de eerste die werd gewoon gemeten maar er kwam met 40 weken bijna 10 pond uit!

vor 4 Jahren

Reactie op Nana-s

Dat is echt rot! Als je aangeeft waar je mee zit en er niets mee gedaan wor ...
Wat lief! Mijn man gaat morgen mee, hij vind het ook alles behalve normaal.