16 Reacties

4 jaar geleden

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjH6deBwN7pAhWE91EKHQoRDzAYABAFGgJ3cw&ae=1&ohost=www.google.com&cid=CAESQOD2SVAOhA-FbhpFHyn-Ay3iyT73WjWwhdVv831tCww4D0SUQ88mgxXG5fKOf6U6V7u1t38yXtNsaXIyrB1-cVA&sig=AOD64_1Rb3_zfxsMEAnhWZg7lyfzJogNog&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwis08-BwN7pAhWG16QKHRRXCmMQwg96BAgKEAo&adurl=https://www.bol.com/nl/p/bestway-babyzwembad-met-opblaasbare-bodem-86-x-86-x-25-cm/9200000026196307/%3FReferrer%3DADVNLGOO002027-G-61386515987-S-500234786372-9200000026196307%26gclid%3DCjwKCAjwq832BRA5EiwACvCWsauuUPFAgUZNidSxTb0Nn0_DeBFA_vyx4rqtEwDNuF6BIwKF4W9GaBoCBPMQAvD_BwE

4 jaar geleden

Zo'n bibabad of stokke flexibad. Die laatste is tot 4 jaar en niet eens heel duur. Bibabad is wel duurder maar gaat lang mee. Ik heb voor mijzelf een tubble. Dat is een volwaardig opblaasbaar ligbad, echt heel fijn! Ik ga daar dus ook lekker samen met mijn kleintje in.

4 jaar geleden

Zijn badjes die je in de douche kan zetten

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben sinds een week een Stokke Flexi badje nadat we eerst een tummytub gebruikt hebben. Ik vind het Stokke badje super fijn (met baby insert), mijn zoontje lijkt het ook fijn te vinden. En handig, je kunt het opgevouwen opbergen, neemt weinig ruimte in 🙂

4 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde probleem met ons zoontje. We hebben nu een bad van ok baby, die zijn wat groter, met een zitje in voor een normale prijs. En als ze kunnen zitten kan je ze aan de andere kant plaatsen. Dan heb je zo geen zitring nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Sophie Lyssens

Wij hadden hetzelfde probleem met ons zoontje. We hebben nu een bad van ok ...
Dus in dat badje ook nog een aparte zit-ring of zit dat erbij?

4 jaar geleden

Stokke flexi badje👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op LotteVH

Dus in dat badje ook nog een aparte zit-ring of zit dat erbij?
Langs de ene kant heb je dat zitje. Dus daar waar de poep zit heb je zo een uitstulping. Dus het is de bedoeling dat wanneer je baby kan zitten dat die langs de andere kant komt te zitten. En door de uitstulping schuift die niet weg 😁

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon een flexibele, ronde wasmand van de action. Kan ze lekker in zitten. Ideaal!

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Stokke flexi badje👌🏻
Zijn hier ook verschillende groottes in of is er maar 1 soort?

4 jaar geleden

Reactie op LotteVH

Zijn hier ook verschillende groottes in of is er maar 1 soort?
Je hebt een normale variant en een xl variant. Xl lijkt me fijner( hier hebben we de normale toen bestond xl nog niet) en nu heb ik 2 kids. Zou ze graag samen erin doen dalijk dus dan was xl handiger geweest. Volgens mij kun je ze tot 6 jaar gebruiken ofzo

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Zo'n bibabad of stokke flexibad. Die laatste is tot 4 jaar en niet eens hee ...
Mag ik vragen waar je die tubble vandaan hebt. Wil zelf ook zooooo graag een bad maar hebben alleen een douche en is die niet erg groot dan? Alvast bedankt😘

4 jaar geleden

Reactie op Lolita

Mag ik vragen waar je die tubble vandaan hebt. Wil zelf ook zooooo graag ee ...
Hoi! De Tubble heb ik online besteld. Wij hebben een open badkamer dus het past prima. Bij bol.com enzo hebben zij hem ook. Ik vind het zelf een heerlijk ding.

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Hoi! De Tubble heb ik online besteld. Wij hebben een open badkamer dus het ...
Dit zijn de afmetingen :

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Dit zijn de afmetingen :
Ik zal eens kijken ziet er wel groot uit

4 jaar geleden

Ik gebruikte gewoon de grootste wasmand die er was😂😋 en voor onder de douch had ik gewoon zo’n badzitje en zet ik die op de grond 😂