69 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Hier 2 aug 1,5 jaar. Rond 19:30 naar bed, tussen 7:30-8 eruit 10:15 tot 1 ...
Wauw wat heerlijk zn kind😍

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Hier 2 aug 1,5 jaar. Rond 19:30 naar bed, tussen 7:30-8 eruit 10:15 tot 1 ...
Wauw heerlijk zn kind, mijn dochter slaapt heel slecht. Ik ben doodop, ze krijgt nog de borst tijdens naar bed gaan en ben 1uur of meer bezig om haar in slaap te krijgen.😔

3 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Wauw heerlijk zn kind, mijn dochter slaapt heel slecht. Ik ben doodop, ze k ...
Dat is idd vervelend! Soms vraag ik mij af of dat kindjes slechter slapen borstvoeding. Vrienden bij ons hadden dat ook. Kan het soort van huid honger zijn? Dat ze het lekker vindt om bij je te zijn? Ik heb mijn dochter sinds kort 1 slaapje gegeven na een bezoek aan de dierentuin, en dat ging eigenijk ook net zo makkelijk. Op deze manier heb je meer tijd om iets te ondernemen. Dus sinds kort slaapt ze van 19:00/19:30 tot 07:30/08:00. En middag rond 12:15-14:45/15:00 Vanaf dat ze klein is, laat ze zich ook nooit horen als ze wakker is, dus kan zijn dat ze in de ochtend al eerder wakker is. Dus lekker relaxt allemaal zo. Hopelijk slaapt je dochter snel weer in! Doet ze overdag nog slaapjes?

3 jaar geleden

Wauw wat een heerlijke slapers hier 😮 hier een meneer van 18 maanden die we rond 19.00 uur naar bed brengen maar die vrolijk om 6 uur wakker is. Later naar bed brengen werkt helaas niet 😑. Oh lijkt me heerlijk om pas half 8 uit bed te hoeven. In de middag slaapt hij van 12.45-14.45 uur.

3 jaar geleden

Reactie op pioenroos

Wauw wat een heerlijke slapers hier 😮 hier een meneer van 18 maanden die w ...
Mijn zoontje van 18 maanden heeft precies hetzelfde slaapritme op het moment. Misschien hoort het vroeg wakker worden bij deze fase

3 jaar geleden

Reactie op pioenroos

Wauw wat een heerlijke slapers hier 😮 hier een meneer van 18 maanden die w ...
Bij ons ongeveer hetzelfde. Een hele poos terug sliep m’n dochtertje tot 7-7.30, maar dat is al tijden niet meer. Nu tussen 6-7 wakker. Gelukkig blijft ze wel rustig liggen, dus haal haar er niet voor 7.00 uur uit. Dacht een hele tijd dat het een fase was, maar die duurt nu wel heel erg lang. Verschillende dingen geprobeerd maar ‘t blijft zo. Ach, ze slaapt verder wel goed.

3 jaar geleden

Reactie op pioenroos

Wauw wat een heerlijke slapers hier 😮 hier een meneer van 18 maanden die w ...
Hier hetzelfde hoor! Zelfs een tijdje 5.00u s’ochtends wakker! 😓 Nu slaapt hij inderdaad van 19.00u tot 6.00u.. Zou het zo heerlijk vinden als dit al 7.00u zou worden. 😂

3 jaar geleden

Reactie op pioenroos

Wauw wat een heerlijke slapers hier 😮 hier een meneer van 18 maanden die w ...
Hier gaat hij om 20:00u naar bed, is vaak rond 01:00&03:00 een hele tijd wakker en wordt dan ‘s ochtends tussen 06:30 en 07:00u wakker. In de middag slaapt hij 1 tot 1.5 uurtjes zo tussen 13:30 en 16:00u. De laatste tijd wordt het middagslaapje ook steeds korter.

3 jaar geleden

Toch fijn te horen dat er meer vroege vogels zijn 😴😊