1545 Reacties

4 jaar geleden

Kan voelen als menstruatie krampen.

4 jaar geleden

Bij de eerste voelde ik alsof er een ballonnetje knapte waarna de vliezen braken als in de film, hele plassen. Bij de tweede s nachts wat voorweeen (kleine krampjes die niet doorzetten/geen regelmaat). s Ochtends werd dat meer: voelt idd als menstruatiekrampen in je onderbuik. Als het begint weet je t!

4 jaar geleden

Net harde buiken (menstruatie krampen) maar niet altijd, soms kan je niks voelen en je vliezen breken. Bij m’n eerste zwangerschap wist ik ook niet dat als je vliezen breken hoeft niet per se een grote hoeveelheid- bij mij was alsof ik urine aan t het verliezen was. Bij m’n tweede waren dus de menstruatie achtig krampen die om de 5 min kwamen en na 1 uur steeds heftiger. Maar sowieso elke zwangerschap is anders ツ

4 jaar geleden

Misschien kan je contact opnemen met je verloskundige als je twijfelt.

4 jaar geleden

Reactie op HalloAllemaal

Misschien kan je contact opnemen met je verloskundige als je twijfelt.
Ja dat zal ik doen. Bedankt!

4 jaar geleden

Als de krampen/harde buiken of zo'n soort gevoel met een meetbare regelmaat komen, moet je verloskundige bellen. Als er geen regelmaat inzit, is er nog niets aan de hand en is je lichaam aan het "oefenen"

4 jaar geleden

Bedankt allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Als de krampen/harde buiken of zo'n soort gevoel met een meetbare regelmaat ...
Dit hoeft niet perse. Ik had onregelmatige weeën en het was toch echt Begonnen. Wel wist ik zeker dat hij die dag of dag erna zou komen. Gewoon zo’n gevoel van ja hij komt vandaag of morgen. Wist dus wel meteen voor me gevoel dat het het echte werk was 🙈

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Dit hoeft niet perse. Ik had onregelmatige weeën en het was toch echt Begon ...
Klinkt idd bekend, ik voelde mijn weeën überhaupt niet. Was vooral benauwd en had t warm. Toch de vk gebeld en toen zat ik al op 8cm. Nog geen half uur later was ze er. Luister naar je lichaam en vertrouw op je gevoel.

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Klinkt idd bekend, ik voelde mijn weeën überhaupt niet. Was vooral benauwd ...
Dat dus 😁 vertrouw op je eigen lichaam

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Dit hoeft niet perse. Ik had onregelmatige weeën en het was toch echt Begon ...
Oh echt?! Goeie om nu te weten dan, ik zou gewoon thuis op de bank bevallen anders 😂😂😳

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Klinkt idd bekend, ik voelde mijn weeën überhaupt niet. Was vooral benauwd ...
Ooh dat wil ik ook.. Heeft de verloskundige een reden gegeven waarom jij de weeën niet voelde? Aangezien ik van de meeste vrouwen hoor dat ze echt pijnlijk en moeilijk op te vangen zijn ☹

4 jaar geleden

Ooh dat wil ik ook.. Heeft de verloskundige een reden gegeven waarom jij de ...
Niet specifiek, het is waarschijnlijk een combinatie van een aantal dingen. 1 hoge pijngrens 2) ik was die dag extreem emotioneel, als in 4 uur in bed liggen huilen en daardoor waarschijnlijk al veel endorfine aangemaakt en 3) vlak voordat ik doorhad dat er misschien wel wat ging gebeuren een heel stuk (45 minuten) met de hond wezen wandelen, wat de ontsluiting bevorderd. Bij mn tweede zwangerschap hebben we helaas voortijdig afscheid moeten nemen. Maar ook daar voelde de weeën precies hetzelfde. Nu ook benieuwd hoe de 3e bevalling in februari gaat verlopen.

4 jaar geleden

Ooh dat wil ik ook.. Heeft de verloskundige een reden gegeven waarom jij de ...
Hoorde trouwens van de week ook van de vk dat angst voor de bevalling ook vertraagd. En in the end is het ook voor iedereen anders. Dus ik zal voor je duimen ;)

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Hoorde trouwens van de week ook van de vk dat angst voor de bevalling ook v ...
Dankje :) Je hebt ook genoeg meegemaakt dan.. Word je geestelijk en misschien lichamelijk ook sterker van. Ik ben bang dat ik niet zo'n hoge pijngrens heb, maar we gaan het zien 😛

4 jaar geleden

Hoi Bij de eerste braken mij vliezen en had ik nergens last van 2 uur later begonnen de weeen en je voelt een diepe kramp en die kramp word steeds heftiger als ze regelmatig komen dan weet je dat je bevalling is begonnen 22 uur later werd mij oudste zoon geboren Bij de 2e begonnen in de ochtend om 7 uur de weeen en kwamen snel op elkaar, ik hield op me telefoon bij en zag dat ze om de 5 minuten kwamen de verloskundige gebeld die kwam en ik had 3 centimeter naar het ziekenhuis gegaan waar ze mij water hebben doorgeprikt 7 uur later werd mij 2e zoon geboren ... ik ben heel benieuwd hoe de bevalling van mij dochter zal gaan ... een tip altijd naar je eigen gevoel luisteren succes

4 jaar geleden

Ik heb al hele dag gek gevoel in me bovenbenen en rug, soms druk in me onderbuik. Nu 32 weken en opgenomen geweest met verkorte baarmoedermond en weeën, zal dit weer een begin zijn? Baby is erg druk

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Ik heb al hele dag gek gevoel in me bovenbenen en rug, soms druk in me onde ...
Meteen bellen als je ongerust bent! Vooral als je 32 weken bent en al opgenomen bent geweest. Vertrouw op jezelf

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Ik heb al hele dag gek gevoel in me bovenbenen en rug, soms druk in me onde ...
Die pijn inje benen zijn dat niet verzuurde spieren? Dat noemen ze rusteloze benen. Magnesium kan helpen. Die onrust in je buik misschien indalings weeën? Gaat samen met rugpijn

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Ik heb al hele dag gek gevoel in me bovenbenen en rug, soms druk in me onde ...
En? Hoe gaat het nu?