1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Bertine

Hoi allemaal, Iemand ervaring met diarree als voorteken begin bevalling? B ...
Ik heb al 3 dagen exact dezelfde klachten...weet iemand wat dit betekent?! Ben morgen 37 weken en er helemaal klaar mee🤮😵

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb nu al voor de 2e keer deze week zo'n krampen in men bovendijen snachts die wel gepaard gaan met harde buiken soms. Ik kan er niet van slapen.. ik ben nu 36weken 2d zou dit begin bevalling betekenen? Ik ben wel nog steeds aan het werk. Zou het komen van te veel rond te lopen? Mijn kindje zit wel altijd bovenin de groeicurve als ik op controle ga.. is het misschien omdat ze zo 'zwaar' is en op men bekken duwt? Ik zit vol vragen 😅 zijn er hier nog mensen die zo'n soort krampen ervaren? Xx

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Hoi! Ik heb nu al voor de 2e keer deze week zo'n krampen in men bovendijen ...
Ja ik!! Al n aantal weken. Lig met diverse kussens te slapen, maar hou t maar 45 min max uit op 1 zij. Onze kleine man is ook een grote baby en hij drukt behoorlijk op mij.

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Hoi! Ik heb nu al voor de 2e keer deze week zo'n krampen in men bovendijen ...
Hoi Chiata. Het kan een teken zijn dat je misschien teveel doet. Krampen in de benen/boven benen is ook volkomen normaal. Ik kreeg dat in m’n kuiten af en toe ook snachts maar dat had ik altijd als ik teveel had gedaan of teveel had rond gelopen (meer dan 10km) Maar gezien dat je 36 weken bent is normaal om af en toe harde buiken te krijgen/en of zogenaamd oefenweeen.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb al 3 dagen exact dezelfde klachten...weet iemand wat dit betekent?! ...
De verloskundige hier net een check gedaan.. er is wat aan het rommelen dus vandaar de klachten. Ook bloeddruk hoger dan dat het geweest is. Dinsdag weer controle... #fingercrossed #hopelijk komt ie snel

4 jaar geleden

Reactie op Bertine

De verloskundige hier net een check gedaan.. er is wat aan het rommelen dus ...
Ben benieuwd...ik heb woensdag weer een afspraak bij de gynaecoloog en dan vraag ik er ook even naar idd hoop voor je dat ie snel komt

4 jaar geleden

Morgen 39 weken en van mij mag ze ook echt wel komen ! Vind het wel mooi geweest inmiddels 😅

4 jaar geleden

Vandaag 39 weekjes. Twee dagen terug is hij toch eindelijk helemaal ingedaald. Gevoelsmatig heeft hij het volgens mij nog wel erg naar zijn zin in mijn buik, maar mama to be hoopt toch echt op komende week. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb al 3 dagen exact dezelfde klachten...weet iemand wat dit betekent?! ...
Ja die misselijkheid is hier ook ingeslagen vanaf week 37 en gaat niet over. Maar heb gelezen dat dat normaal is rond deze periode. Dus kga er ook maar niet vanuit dat het een voorteken is. Do weer controle bij de gyn,ben benieuwd of er al wat gebeurd is beneden. Zoja dan vraag ik of ze kan strippen 🤞🏼😅

4 jaar geleden

Hoi dames, een rare vraag, maar heeft iemand misschien ook last van “natte onderbroek”? Die heel helder eruitziet alsof je plasje doet zeg maar... alleen is helemaal helder? Ik heb vandaag veel last van gehad en ook steken in m’n vagina en veel rugpijn en harde buiken ook bij t plassen of staan of iets kleins doen 😬 wil ook niet zo snel alarmeren dus vandaar m’n vraag 😅

4 jaar geleden

Hoi dames, een rare vraag, maar heeft iemand misschien ook last van “natte ...
Ik heb ook steeds natte plekken door wat vochtverlies maar dat heb ik al een aantal weken. Sinds paar dagen wel met wat helder slijm erbij soms

4 jaar geleden

Hoi dames, een rare vraag, maar heeft iemand misschien ook last van “natte ...
Yes! Heb ik al een aantal weken, soms idd zelfs zo erg dat t lijkt alsof ik in mn broek heb geplast.. maar dat is t duidelijk niet, dat ruikt anders natuurlijk.. ze kunnen testen of t afscheiding of evt vruchtwater is bij de verloskundige mocht je twijfelen

4 jaar geleden

Hoi dames, een rare vraag, maar heeft iemand misschien ook last van “natte ...
Ja ik heb er ook last van, maar al n hele tijd. Getest bij de vk, maar geen vruchtwater. Het is waarschijnlijk urine, althans bij mij is dat wel t geval. Elke x nadat ik naar de wc ben geweest, druppel ik een beetje na.... Gelukkig zijn daar de inlegkruisjes voor. Ook last van wat wittige afscheiding, maar dat kan volgens mij geen kwaad

4 jaar geleden

Ja die misselijkheid is hier ook ingeslagen vanaf week 37 en gaat niet over ...
Ik heb woensdag toevallig een afspraak bij de gynaecoloog, ga het ook eens navragen en idd als het zo is dan ga ik zeker vragen of ik ingeleid kan worden

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb woensdag toevallig een afspraak bij de gynaecoloog, ga het ook eens ...
Ik wil juist inleiding tegen gaan, heb dat 2x gehad. Hoop nu echt dat het vanzelf gaat, word het uiteindelijk weer inleiden dan gaat het waarschijnlijk een keizersnede worden. Dus hoop dat ze me een beetje kan helpen om het op natuurlijke wijze op gang te laten komen.

4 jaar geleden

Hoi dames, een rare vraag, maar heeft iemand misschien ook last van “natte ...
Ik moet wel melden als ik denk vruchtwater te verliezen (vocht). Ze kunnen dat heel makkelijk testen onder de telescoop. Blijkbaar zien ze dan een vertakking (aders) in het water. Hadden ze mij verteld toen ik opgenomen moest worden. Nu verlies ik voornamelijk urine en afscheiding. Zolang het geen vocht is, hoefde ik niet aan de bel te trekken.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ja ik heb er ook last van, maar al n hele tijd. Getest bij de vk, maar geen ...
Hoi Roxy, ja dat heb ik ook gehad zeg maar dat voelde ik ook druppelen na t toilet bezoek of naar voren bukken 😅 alleen nu voelde ik helemaal niets, ben net terug van een verjaardag feestje en m’n hele onderbroek is nat, dat voelde ik wel. Heb nu voor de zekerheid z’n mat lig in m’n blote billetjes om te kijken of er iets uitkomt. Als dat niet zo is dan misschien is toch niets 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Beetje off topic 🤭 hebben jullie nog seks met je partner? Ik tot vorige week nog wel geregeld, maar moet er ineens niet meer aan denken 🤪. Heb wel gelezen dat het de bevalling op gang kan helpen, iemand ervaring mee? Kga het toch maar aan denk ik vnv 🤣🤣. Had vorige week 2uur lang weeën, bedacht me net ineens dat we die avond daarvoor actief waren geweest. Miss toch geen fabeltje 🤷🏽‍♀️

4 jaar geleden

Beetje off topic 🤭 hebben jullie nog seks met je partner? Ik tot vorige we ...
Haha is geen fabeltje hoor, werd bij ons afgeraden door kans op vroeggeboorte door doktoren!

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Haha is geen fabeltje hoor, werd bij ons afgeraden door kans op vroeggeboor ...
Oww nou ben benieuwd dan 🤭🤭