1545 Reacties

4 jaar geleden

Oww nou ben benieuwd dan 🤭🤭
Ja haha laat je het weten als het heeft gewerkt?🤣

4 jaar geleden

Oww nou ben benieuwd dan 🤭🤭
Word inderdaad ooit afgeraden. Maar dan is er een reden voor. Normaal gesproken mag je gewoon seks hebben. Nu moet ik zeggen dat ik het 2de trimester iedere dag ongeveer kon en nu is het denk ik al minimaal 2 maanden geleden. Absoluut geen zin meer in. Ze zeggen wel dat op het eind van je zwangerschap seks de bevalling opwekt maar dit is nooit bewezen. Net als ananas harten eten of pittig eten.

4 jaar geleden

Alleen een verloskundige van de 'oude garde' kwam met geen verse ananas eten, geen pittig eten, geen sex, etc. In ziekenhuis hebben ze niets tegen ons gezegd hierover. Enige wat ik moest doen was rustig aan. Alleen een orgasme kan wel harde buiken veroorzaken 😥

4 jaar geleden

Reactie op babyfebruaryvh

Ja haha laat je het weten als het heeft gewerkt?🤣
Hahaha zeker!!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Alleen een verloskundige van de 'oude garde' kwam met geen verse ananas ete ...
Ja die harde buiken kloppen indd,heb dat regelmatig gehad daarna.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Word inderdaad ooit afgeraden. Maar dan is er een reden voor. Normaal gespr ...
Nee klopt. Denk ook als je lichaam er nog niet klaar voor is niks gaat helpen ook. Als het al wat rommelt zou dat het laatste zetje kunnen geven misschien

4 jaar geleden

Ja hier bijna bevallen met 28 weken, nu al kunnen rekken tot 35 weken gelukkig! Dokter vertelde ons dat het beter was niet te doen omdat uit onderzoek blijkt dat sperma de de boel daar binnen wat kan versoepelen en een orgasme bij de vrouw zorgt voor harde buiken/oefenweeeen. Ik weet natuurlijk niet of het echt zo is maar ga er wel vanuit als de dokter het zegt!😇

4 jaar geleden

Wie weet werkt het😜

4 jaar geleden

Haha ja word vervolgd... 😎

4 jaar geleden

Ik heb net mijn vriend overgehaald om even lekker een flinke ronde te wandelen kan ik echt aanraden

4 jaar geleden

Beetje off topic 🤭 hebben jullie nog seks met je partner? Ik tot vorige we ...
Nee een tijdje niet meer denk zeker nu z’n 4/5 weken 😐 sinds de harde buiken zijn begonnen. Na opname ziekenhuis helemaal niet meer maar ik mag ook niet meer aangezien ik wat ontsluiting heb en al het kleins een wee geeft

4 jaar geleden

Nee een tijdje niet meer denk zeker nu z’n 4/5 weken 😐 sinds de harde buik ...
Nee dan zeker nog niet doen. Lees net idd dat als je voor de 37 weken zit en de kans op bevalling groot is het afgeraden word. Ben al bijna 38 dus zal geen probleem mogen zijn hoop ik

4 jaar geleden

Nee dan zeker nog niet doen. Lees net idd dat als je voor de 37 weken zit e ...
😅 dan maar even wachten haha hoe dan ook met zulke pijnlijke harde buiken heb ik zelf geen zin in 🤣🙈 en idd ik ben vandaag pas 36 weken dus .. Oh ja haha, bij jullie zou geen probleem zijn als je nu al 38 weken bent😜

4 jaar geleden

Nee dat denk ik niet. Besef heel goed dat dit nog niets is tegenover het 'e ...
Als je hoofdpijn hebt, zou ik de verloskundige bellen dat ze je bloeddruk en eiwitten checken!

4 jaar geleden

Reactie op Emmy-24

Als je hoofdpijn hebt, zou ik de verloskundige bellen dat ze je bloeddruk e ...
Hebben ze gedaan hoor😉 niets te vinden en ondertussen is de hoofdpijn over

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik denk dat ook idd ben hoogzwanger maar kan nog wel wat. Dan valt het bij ...
Zoo herkenbaar dit mijn vriend wilt ook dat ik het rustig aan doe / niks doe maar zelf wat doen ho maar 🤣🤔 alsof we kaboutertjes in huis hebben😅

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Zoo herkenbaar dit mijn vriend wilt ook dat ik het rustig aan doe / niks do ...
Dit herken ik ook. Mijn man zegt rustig aan niets doen maar doet vervolgens zelf maar minimaal wat.

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Hoi! Ik heb nu al voor de 2e keer deze week zo'n krampen in men bovendijen ...
De krampen en onrustige benen zou ook kunnen wijzen op een magnesium-tekort, dit had ik ook. Op aanraden van de verloskundige neem ik dit nu extra in en ik moet zeggen dat het inderdaad helpt! :)

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dit herken ik ook. Mijn man zegt rustig aan niets doen maar doet vervolgens ...
Haha en dan vinden ze het gek dat wij het doen ja hallo nesteldrang komt er ook nog bij kijken en ik wil absoluut niet in een varkensstal leven 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Haha en dan vinden ze het gek dat wij het doen ja hallo nesteldrang komt e ...
Inderdaad!! Volgende week word ik ingeleid. Ik wil gewoon alles schoon hebben en ook de bedden verschoond.