1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb ook duidelijk rugweeën niet te missen😷
Niet te missen idd 😬 die zijn wel heftig! Hoop dat iets warms leggen jou een beetje gaat helpen zodat je je rust kan nemen! Je kunt dit 👍🏻💋

4 jaar geleden

Niet te missen idd 😬 die zijn wel heftig! Hoop dat iets warms leggen jou e ...
Dank je wel...hoop zo dat het niet heel lang meer gaat duren dat de verloskundige gelijk heeft, nu het begonnen is wil ik gewoon zo snel mogelijk mijn kleine meisje in mijn armen😊

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dank je wel...hoop zo dat het niet heel lang meer gaat duren dat de verlosk ...
Dat kan ik me voorstellen ☺️☺️☺️

4 jaar geleden

Vandaag controle gehad bij de gyn, 38 weken nu. Hij ligt flink laag dus dat zullen de klachten veroorzaken. Helaas hebben ze niet gevoeld of er al ontsluiting is,en strippen doen ze evt volgende week als hij er nog in zit. Beetje jammer had gehoopt op vandaag strippen😒. Maargoed dan maar zelf het één en ander proberen in die tussentijd🤭 en anders volgende week weer een kans 🤪🤞🏼

4 jaar geleden

Inmiddels 39+3 nog amper voorweeen of voortekenen Zaterdag inleiding ivm bekkeninstabiliteit en gewoon klaar mee zijn!! dus nog even volhouden

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb ook duidelijk rugweeën niet te missen😷
En is de baby er al?😃

4 jaar geleden

En is de baby er al?😃
Nee helaas nog niet😕, heb een klopte nacht gehad maar nu zetten de weeën eindelijk wel goed door...dus hoop dat ik eind van de avond of vannacht meer actie heb hahahahaha

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee helaas nog niet😕, heb een klopte nacht gehad maar nu zetten de weeën e ...
Hoe vaak en hoelang heb je nu weeën?

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hoe vaak en hoelang heb je nu weeën?
Ik krijg geen grip op dat timen, weet echt hoe ik dat moet doen, snap daar niks van maar nu zitten veel dichter op elkaar en pijnlijker

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hoe vaak en hoelang heb je nu weeën?
Ik heb trouwens rug weeën...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik krijg geen grip op dat timen, weet echt hoe ik dat moet doen, snap daar ...
De app weeëntimer downloaden die houdt alles voor je bij 😉 Hoef je alleen maar op start en stop te drukken en kun je ook intensiteit aangeven.

4 jaar geleden

Hoe weet je wanneer je echte weeën hebt? Ik heb nu een uur lang soms wat kramp in mijn buik. De kleine lijkt iets te dalen. Komt het daar door of is dit t begin? Kleine is erg bewegelijk dus het kunnen ook harde buikrn zijn wa6t ik nu last van heb. Merkte jullie duidelijk verschil tussen de ene wee en het echte werk? Ik ben nu 36+2 weken en had gisternacht pijnlijke steken in mijn vagina

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

De app weeëntimer downloaden die houdt alles voor je bij 😉 Hoef je alleen ...
Volgens die app komt me baby er nu aan ...😳 snap er niks van sorry

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Volgens die app komt me baby er nu aan ...😳 snap er niks van sorry
Misschien de verloskundige maar es even bellen? 😉

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Misschien de verloskundige maar es even bellen? 😉
Tnxxx voor de tip😉

4 jaar geleden

Net ff gebeld idd....volgens haar klinkt het idd als echte niet te missen weeën...zolang er langer dan 5 minuten tussen zit tussen elke wee hoef ik me nog niet te melden, zodra ze elkaar in rap tempo gaan afwisselen dan moet ik bellen en mag ik meteen komen, ook als ik twijfel

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Net ff gebeld idd....volgens haar klinkt het idd als echte niet te missen w ...
Succes voor je weet heb je de kleine in je armen nu! 👍🙏

4 jaar geleden

Vraagje: maandagavond moet ik naar het verloskwartier waar ze een ballon gaan inbrengen om de baarmoederhals te spreiden. Dit zou een pijnlijke ingreep zijn dus ik ben een beetje aan het panikeren. Zijn er nog dames die deze ingreep al eens hebben laten uitvoeren?

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Succes voor je weet heb je de kleine in je armen nu! 👍🙏
Ik hoop dat het snel gaat ja🙈

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Vraagje: maandagavond moet ik naar het verloskwartier waar ze een ballon ga ...
Ja en ik vond ook spannend bij m'n 1e maar viel mij echt zo erg mee. Komt echt goed