1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Vraagje: maandagavond moet ik naar het verloskwartier waar ze een ballon ga ...
Ja, ook gehad. Ik vond het een beetje ongemakkelijk, maar niet pijnlijk. Werkte wel goed: 4 uren later waren mijn vliezen gebroken en kwamen de weeen

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hoe weet je wanneer je echte weeën hebt? Ik heb nu een uur lang soms wat kr ...
Ik heb precies hetzelfde als wat jij beschrijft. Veel menstruatiekrampen en drukkend gevoel van onder voelt soms net alsof er een steen op ligt of er iets uit komt hehe. Ik denk dat dit allemaal voorbereidingen zijn van je lichaam. De kleine is als goed is nu ook aan indalen en dit kan de druk verklaren en de krampen. Hoort er allemaal bij rond deze tijd. Mocht je wel krampen krijgen die je kan timen dan kan je altijd met je verloskundige / gyneacoloog overleggen natuurlijk. 🤗 ze zeggen altijd je kan beter tevaak bellen als te weinig. Ik denk dat je kleintje zich lekker aan het nestelen is. In vind het ook wel weer een fijn gevoel dat ik weet dat hij zijn plek inneemt.

4 jaar geleden

Vannacht rond 2.00 uur zijn mijn vliezen gebroken ☺️. Op het moment last van onregelmatige krampen/weeën. Ben wel een beetje nerveus hoe dit allemaal gaat lopen.. 😨

4 jaar geleden

Na een heftige week, opname ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en schrikbarend minder insulinebehoefte is besloten de bevalling te gaan inleiden. Gisteren is dan ook ons gezonde dochtertje Lieke geboren! We maken het naar omstandigheden goed, blijven nog wel even in het ziekenhuis.👶

4 jaar geleden

Vannacht rond 2.00 uur zijn mijn vliezen gebroken ☺️. Op het moment last va ...
Spannend zeg! Heel veel succes!

4 jaar geleden

Vannacht rond 2.00 uur zijn mijn vliezen gebroken ☺️. Op het moment last va ...
Oeww spannend succes!!

4 jaar geleden

Gistere weer op controle geweest. 4cm ontsluiting en een baarmoederhals die al voor 2/3 verweekt is. Alles wijst erop dat de bevalling snel zal gebeuren maar wachten duurt zo wel ontzettend lang. Heb namelijk al 2 weken ontsluiting. Dagelijks menstruatiekrampen en weeën die niet doorzetten en onregelmatig blijven. Maandag terug op controle al hoop ik dat het dit weekend toch echt wel begint. Bloeddruk was ook licht verhoogd en door mijn reuma zijn mijn bekken verstijft, dat wordt ook nog een dingetje om te bevallen 😥.

4 jaar geleden

Reactie op Nprins89

Na een heftige week, opname ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en schrikbare ...
Gefeliciteerd met jullie dochter!

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Gistere weer op controle geweest. 4cm ontsluiting en een baarmoederhals die ...
Hopen dat het snel doorzet inderdaad! We duimen mee!

4 jaar geleden

Gisternacht om 3:30 vliezen gebroken, 15 minuten later direct al regelmatige weeën 3-4 min. ‘s middags volledige ontsluiting en onze kleine man is om 16:43 ter wereld gekomen. 💙 👶🏻

4 jaar geleden

Gisternacht om 3:30 vliezen gebroken, 15 minuten later direct al regelmatig ...
Gefeliciteerd met jullie zoon!

4 jaar geleden

Goedemorgen. Hoe begon jullie bevalling? Had jullie nacht er voor ook onrustig geslapen? En ontzettend onrustige benen ?

4 jaar geleden

Reactie op Maaike2019

Goedemorgen. Hoe begon jullie bevalling? Had jullie nacht er voor ook onrus ...
Ik was vannacht ook erg onrustig. Nu hoofdpijn. Kan ook aan mijn gepieker liggen 😅

4 jaar geleden

Gisternacht om 3:30 vliezen gebroken, 15 minuten later direct al regelmatig ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.💙

4 jaar geleden

Slaap al eventjes heel onrustig .. laatste dagen wel heel onrustig maar denk da zenuwen zijn .. 😊 morgen 38 weken 💙

4 jaar geleden

Update van mij, gisteravond laat zo'n pijn in mijn rug en buik gehad en weeën die heel erg pijnlijk werden en achter elkaar bleven komen dus hoop toch even gebeld, mocht langskomen...half 12 werd ik aan de ctg gelegd tot 12 uur.was wel weeën activiteit te zien duidelijk maar niet regelmatig oftewel ze zetten niet door...daarnaast de ontsluiting gecontroleerd was ook nog onveranderd in 24 uur...2 cm. Dus oftewel we zijn weer thuis en het is en blijft afwachten geblazen🥺 voel me nog steeds ellendig , heb gelukkig wel een slaappil meegekregen voor de nacht dus heb eindelijk wel heeerlijk geslapen

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Update van mij, gisteravond laat zo'n pijn in mijn rug en buik gehad en wee ...
Aaah de kleine zit wel lekker nog... Spannend zeg! Hopelijk schiet vandaag beetje op. Probeer je rust te pakken indien 't nog lukt. Hopelijk is de pijn nog te verdragen?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Update van mij, gisteravond laat zo'n pijn in mijn rug en buik gehad en wee ...
Het kan dat zijn dat je zo nog een tijdje kan rond lopen 😑 ik had zo met 38 weken met m’n eerst kindje een week lang 🤣 denk 3/4 naar ctg geweest die week en het bleef dezelfde met onregelmatigheid in de weeen. Na 2 uur waren de weeen “weg” zeg maar. Tot de dag vd bevalling ik dacht “oh alweer oke het houdt me voor de gek dus maar slapen” maar op de dag vd bevalling kwamen na 2 uur de weeen wel weer terug en veel heftiger, zo heftig dat je weet dat dat het echte werk is. Hou het vol ツ hopelijk komt jullie meisje deze dagen 😃

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Aaah de kleine zit wel lekker nog... Spannend zeg! Hopelijk schiet vandaag ...
Ja ze zei van er kan nog van alles gebeuren hoor, kan ook zomaar zijn dat het nu wel ineens hard gaat en doorzet maar kan ook zomaar zijn dat het dus toch nog een hele week langer duurt

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ze zei van er kan nog van alles gebeuren hoor, kan ook zomaar zijn dat h ...
Inderdaad, spannend hoor ☺️👏🏻 probeer sowieso zoveel rust te nemen deze dagen zodat je wat uitgerust bent voor de grote dag. Ik weet dat ik toen helemaal uitgeput was en is niet prettig zo vermoeid te bevallen! 😬