1545 Reacties

4 jaar geleden

Het kan dat zijn dat je zo nog een tijdje kan rond lopen 😑 ik had zo met 3 ...
Ik loop al weken met voorweeën rond en sinds 2 dagen met echte weeën🥴 hoop niet dat ik nog 2 weken zo moet lopen😢

4 jaar geleden

Bij mij braken mijn vliezen spontaan op 37+6 en 26 uur later was onze zoon er.

4 jaar geleden

Ik ben 37.4 weken zwanger en heb diabetes en hoge bloeddruk. Vandaag wekelijkse controle gehad. Inleiding werd besproken; plaatsen van ballon en een datum. Echter gaf ik aan dat er de vorige keer al 1 cm ontsluiting was en dat ik twee nachten lang weeën gehad heb. Waarop ze toch eerst dan even wilde toucheren om te kijken hoe ver het nu is en of ballon dan wel nodig was. Tijdens toucheren bleek ik iets meer dan 2 cm te hebben. Ze heeft me toen maar meteen gestript, in de hoop dat ik nog verder rommel en een inleiding helemaal niet hoeft. Dus daar zit ik nu, thuis afwachtend met gerommel daar beneden en een datum in het vooruitzicht. Raar idee hoor, een uiterlijke datum hebben. 🙈 Ben inmiddels wel mn slijmprop verloren direct na het strippen en mn darmen hebben zich ook meteen geleegd. Ik ben benieuwd! Nu even slapen want de nachten zijn al zo beroerd en wie weet ga ik binnenkort een nog zwaardere nacht tegemoet 😝. Meer mama's die in zo'n zelfde situatie zitten?

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik ben 37.4 weken zwanger en heb diabetes en hoge bloeddruk. Vandaag wekeli ...
Heel veel succes Lial! Ik hoop dat je wat kan slapen.

4 jaar geleden

Ben vandaag 38-2 dagen en heb menstruatie pijn is dit het begin van de bevalling? Het is men eerste kindje voor k de pijn is nog niet zo extreem maar het gaat ook niet weg fzo het word iets minder dan weer iets meer maar nog te doen.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ben vandaag 38-2 dagen en heb menstruatie pijn is dit het begin van de beva ...
Ik heb er al 2 weken last van met vlaage maar elke lichaam is anders natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik heb er al 2 weken last van met vlaage maar elke lichaam is anders natuu ...
Ja ik wil ook Niet te snel naar het ziekenhuis mocht dat zo zijn vang ik men weeen thuis nog een beetje op als dat nog meevalt met de pijn.

4 jaar geleden

Hier is ze meer dan welkom. Heel veel zeer in lies en heup Zou volgens de Vroedvrouw maandag al een beetje zijn ingedaald Maar sinds nu toch al een paar keer achter elkaar harde buiken en buikpijn Het is mijn eerste kindje dus weet niet goed hoe en wat En wat ze bedoelen met timen

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Ben vandaag 38-2 dagen en heb menstruatie pijn is dit het begin van de beva ...
Komt de pijn regelmatig? Bereikt het een wat hoge punt en dan weer iets minder? Het kan ook zijn dat dit de voorwerk is. Maar houd het in de gaten, niet elke bevalling is volgens het boekje. Het kan wel zijn dat dit het begin is.

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Hier is ze meer dan welkom. Heel veel zeer in lies en heup Zou volgens d ...
Je kunt ook de app ween timer gebruiken dan weet je precies wat ze bedoelen. Handig hulpmiddel 👍🏻

4 jaar geleden

Ik heb alleen ervaring met rugweeen, en deze voelen als steken in je rug die op en afzakken. Time tussen die beginsteken en dan kan ook makkelijk met een stopwatch op je telefoon😅

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ik heb alleen ervaring met rugweeen, en deze voelen als steken in je rug di ...
Oei dat lijkt me zeer pijnlijk. Ik had alleen buik weeën. Dat kon ik net aan zonder pijnmedicatie, maar rug weeën lijkt me vreselijk.

4 jaar geleden

Deze week zit ik al dagelijks op handen en knieën in de hoop dat de baby wil draaien, voorlopig zonder enig succes. 4cm ontsluiting en een sterrenkijkertje, benieuwd hoe dat afloopt!

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ik heb alleen ervaring met rugweeen, en deze voelen als steken in je rug di ...
Klopt heb ik met alle kinders gehad nu bij deze zwangerschap ook 😅 bij mij begon als menstruatie pijn maar naarmate de ontsluiting voelt alsof je door midden breekt 🤭😅😬

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Oei dat lijkt me zeer pijnlijk. Ik had alleen buik weeën. Dat kon ik net aa ...
Dat heb ik dus met buikweeen haha. Lijkt me ook super pijnlijk😳. Ik heb dat pompje gebruikt en dat haalde echt de scherpe randjes ervanaf. Al schreeuwde ik om een ruggenprik maar ik was al tever met mn ontsluiting. Mn zoon was er aardig snel voor een 1e. (10 uur rekenen vanaf 1e wee tot uitdrijving)

4 jaar geleden

Klopt heb ik met alle kinders gehad nu bij deze zwangerschap ook 😅 bij mij ...
Perfect verwoord 😅

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Dat heb ik dus met buikweeen haha. Lijkt me ook super pijnlijk😳. Ik heb da ...
Lekker snel 👏🏻😃 ik kwam ook met het verzoek tot een ruggenprik maar ik had 8cm ontsluiting en mocht niets meer 🙈 deze keer ga ik tijdig aangeven want die rugweeen zijn echt pijnlijk 😅🤭

4 jaar geleden

Lekker snel 👏🏻😃 ik kwam ook met het verzoek tot een ruggenprik maar ik h ...
Voor rugweeen zou je ook een TENS kunnen overwegen.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Deze week zit ik al dagelijks op handen en knieën in de hoop dat de baby wi ...
Succes!! Jij bent al een poosje bezig volgens mij!

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Dat heb ik dus met buikweeen haha. Lijkt me ook super pijnlijk😳. Ik heb da ...
Goed om te horen! Haha geeft de burger moed:) Ik heb mezelf wel voorgenomen ook gezien mijn nog al vervelende zwangerschaps kwalen om te kiezen voor pijnbestrijding indien ik het niet meer houd. Heb al genoeg pijn gehad. Dus wacht geduldig af. Ik hoor iedereen over vreselijke rug weeën. Vandaar dat ik wat bang gemaakt ben ;)