1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Goed om te horen! Haha geeft de burger moed:) Ik heb mezelf wel voorgenome ...
Gaat jou lukken! Kijk, zeer doet het. Maar wij vrouwen zijn oersterk! 😎

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Gaat jou lukken! Kijk, zeer doet het. Maar wij vrouwen zijn oersterk! 😎
Dat zeker!! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Deze week zit ik al dagelijks op handen en knieën in de hoop dat de baby wi ...
Ik leef met je mee! Hier 38 weken en ook een sterrenkijkertje. Ik zit ook dagelijks op handen en knieën. Veel succes meid! ☘️

4 jaar geleden

Reactie op Mariëlle-24

Succes!! Jij bent al een poosje bezig volgens mij!
Ik heb al een 3tal weken ontsluiting. Op en af voorweeën. Het mag gaan gebeuren nu. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik heb al een 3tal weken ontsluiting. Op en af voorweeën. Het mag gaan gebe ...
Ja ik heb ook al ruim 2 weken voorweeën.... gelukkig afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik wel degelijk echte weeën heb gehad want ik had ook al ontsluiting....en heb nu al 48 uur 2 cm ontsluiting...wat niet wil doorzetten😑 baal er zo van want voel van alles daar beneden doet zeer

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik heb ook al ruim 2 weken voorweeën.... gelukkig afgelopen woensdag te ...
Ik herken het zo erg! Ik hoop dat het snel doorzet, op deze manier is het zooooo vermoeiend!

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik herken het zo erg! Ik hoop dat het snel doorzet, op deze manier is het z ...
Ja ik heb donderdagnacht van de verloskundige ook een slaappil meegekregen om een keer rustig in slaap te komen en lekkerder te slapen...dat was zooo fijn ff voor een keer... nu ook voel van alles daar beneden is niet prettig meer mja wil niet weer voor niks bellen en dan naar het ziekenhuis te gaan en te horen krijgen dat ik er weer maar 1 cm bij heb...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik heb donderdagnacht van de verloskundige ook een slaappil meegekregen ...
Ik heb sinds donderdag 4cm ontsluiting en baarmoederhals 2/3 verweekt. Ik weet niet hoelang ik hier nog mee rond kan lopen. Maandag gelukkig weer op controle en ga ik ook aangeven dat ik op ben. Sinds vanavond 20u aanhoudenden harde buiken met rugpijn ik hoop zo erg dat het vannacht gewoon doorzet. Ik snap je volledig dat je niet voor het minste wil bellen en langsgaan, hopelijk hebben we genoeg energie voor de bevalling zelf al geloof ik zelf wel dat als het moment daar is we een soort oerkracht krijgen en dat dat ons erdoor zal halen! Nog even doorbijten. We kunnen dit!

4 jaar geleden

Komt de pijn regelmatig? Bereikt het een wat hoge punt en dan weer iets min ...
Klopt zo voelt het idd..nu hele dag harde buiken En beweeglijke baby hoop dat het snel doorzet ben echt moe...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik heb ook al ruim 2 weken voorweeën.... gelukkig afgelopen woensdag te ...
Hier loop ik nu al bijna 3 weken met 2 cm ontsluiting. Vandaag 40+1 en is het zo ver. Om 07.00 uur mag ik naar het ziekenhuis om ingeleid te worden en onze nieuwe kleine meid te ontmoeten.

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Hier loop ik nu al bijna 3 weken met 2 cm ontsluiting. Vandaag 40+1 en is h ...
succes

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik heb sinds donderdag 4cm ontsluiting en baarmoederhals 2/3 verweekt. Ik w ...
Ik ben ook net wakker geworden met een heel raar onrustig gevoel...heel erge rugpijn en een beurs gevoel daaronder... hoop zo dat het nu eindelijk echt doorgaat zetten...zie woensdag pas de gynaecoloog weer

4 jaar geleden

Hoi allemaal Ik heb zelf twee kinderen En de drie op komst woensdag moet ik naar ziekenhuis toe om dat ik al 6 weken last van voor weejen maar hij licht met stouding dus ik loop al Zes weken met veel pijn Donderdag of vrijdag gaan ze hem hallen Ik zeg je deze is anders dan de eerste en de tweede Gr

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Hier loop ik nu al bijna 3 weken met 2 cm ontsluiting. Vandaag 40+1 en is h ...
Succes 💝

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Hier loop ik nu al bijna 3 weken met 2 cm ontsluiting. Vandaag 40+1 en is h ...
Succes vandaag💪😘

4 jaar geleden

Bij mij is het vannacht begonnen. Au au wat een pijn. Pas 1.5 cm ontsluiting🙈.

4 jaar geleden

Suc6

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ben ook net wakker geworden met een heel raar onrustig gevoel...heel erg ...
Ik duim voor je. Hier nog steeds hetzelfde 😴.

4 jaar geleden

Reactie op Annazahab

Bij mij is het vannacht begonnen. Au au wat een pijn. Pas 1.5 cm ontsluitin ...
Succes je kunt het 💪🏻

4 jaar geleden

Succes je kunt het 💪🏻
Dankjewel. Ik vind het nu al echt heel zwaar. 🥺