1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Annazahab

Dankjewel. Ik vind het nu al echt heel zwaar. 🥺
Aah ja het is ook zwaar maar focus op het einde vecht jezelf daarheen ... 🙌🏻

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik duim voor je. Hier nog steeds hetzelfde 😴.
Ik hoop ook voor jou dat er snel een einde aankomt, hier volgen de weeën zich eindelijk wat sneller achter elkaar op...en ze zijn ook wel wat heftiger nu....

4 jaar geleden

Misschien gekke vraag, maar beweegt jullie kindje ook heel erg op het moment dat er weeën zijn? Ik heb al een aantal keer het gevoel gehad dat de weeën begonnen waren maar steeds werd het na een een uurtje minder en stopte het, maar daartussen had bewoog mijn kindje heel erg. Ik twijfel namelijk of het echt weeën waren...

4 jaar geleden

Dat is voor weenen dat heb ik ook Naar een poos dan heb je echte weenen

4 jaar geleden

Ik heb steeds dat ik een flinke pijnscheut door mijn buik voel trekken van boven naar beneden en houd een minuut zoiets denk aan en dan trekt het weg...en dan komt het weer opzetten, niet heel extreem pijnlijk maar ook niet heel erg fijn trekt ook naar mijn rug toe, zijn dit dan eindelijk echte weeën?! Kan ook echt niet meer van de bank komen nu dat doet ook zeer

4 jaar geleden

Dat ken echte weenen zijn ja

4 jaar geleden

Misschien gekke vraag, maar beweegt jullie kindje ook heel erg op het momen ...
Ik heb dat al een dikke 2 weken. Denk steeds Yess het is begonnen, maar dan gaat het dus weer weg....

4 jaar geleden

Reactie op S123

Ik heb dat al een dikke 2 weken. Denk steeds Yess het is begonnen, maar dan ...
herken het

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 40 weken / uitgerekend en de dag is voorbij. Ik voel helemaal geen bevalling komen!!!😒 Ik ben zo moe en zat. Het ziekenhuis wilde mij dan vrijdag gaan inleiden maar toch ben ik bang voor de inleiding in het algemeen. Ik hoor en lees dat de weeën dan veel heftiger komen . Ik weet niet of ik dan risico ga lopen als ik toch gewoon op de natuurlijke bevalling wacht. Het ziekenhuis hebben niet echt een persoonlijke reden het is gewoon een beleid dat ze de vrouwen voor de 41 week inleiden. Wat zouden jullie doen? Ervaring?

4 jaar geleden

Reactie op sarah a

Ik ben vandaag 40 weken / uitgerekend en de dag is voorbij. Ik voel helemaa ...
uit onderzoek is gebleken dat er meer risico’s zijn met kindjes die langer dan 41 weken blijven zitten... dus zou zelf max 41 weken vol willen maken. Hopelijk komt het gewoon deze week...

4 jaar geleden

Reactie op sarah a

Ik ben vandaag 40 weken / uitgerekend en de dag is voorbij. Ik voel helemaa ...
Ik ben bij mijn vorige bevalling ingeleid met 41 weken, ik was het zat, kindje heel groot en dit brengt dan alleen maar meer risico’s mee als je langer wacht. Het inleiden zelf viel mij alles mee, wel lig je aan monitoring en waren de weeën daardoor lastiger op te vangen. Uiteindelijk een ruggenprik gekregen en hierdoor nog wat rust kunnen hebben. Maar ik kijk er erg goed op terug! Nu 39+2 van de 2e en wat mij betreft leiden ze weer in, ga nu weer tot max 41 doorlopen. Hopelijk komt ze eerder, want vind het nu ook wel erg zwaar worden, maar niet omdat ik tegen de inleiding op zie. Ik zou dus achter je gevoel blijven staan, maar ook niet te bang zijn voor de inleiding mocht het hiertoe komen. De verloskundige zal dit niet zomaar adviseren!

4 jaar geleden

Jaaaaaa mijn weeën zijn echt begonnen 2 uur geleden....🥺🥺🥺 ze worden nu steeds heftiger, net even heerlijk onder de douche gestaan man wat een genot is dat

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaaaaa mijn weeën zijn echt begonnen 2 uur geleden....🥺🥺🥺 ze worden nu ...
Succes! 💪

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaaaaa mijn weeën zijn echt begonnen 2 uur geleden....🥺🥺🥺 ze worden nu ...
Succes! Het gaat nu echt beginnen!

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Ik ben bij mijn vorige bevalling ingeleid met 41 weken, ik was het zat, kin ...
Dank je. Ik weet dat ze uiteindelijk niet voor niks dat zeggen. We gaan het zien ik hoop dat het ook vanzelf begint en dan hoef ik de bestelling niet eens te nemen! Moet je dan als je ingeleid bent alleen oo je rug in bed blijven of kan je wel bewegen?

4 jaar geleden

Reactie op sarah a

Dank je. Ik weet dat ze uiteindelijk niet voor niks dat zeggen. We gaan het ...
Ik heb wel veel op bed gelegen, maar vond dat ook wel comfortabel. Weet dus eigenlijk niet of het anders had gekund... Hoop voor je dat het gewoon vanzelf begint, dan hoef je geen keuze te maken!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaaaaa mijn weeën zijn echt begonnen 2 uur geleden....🥺🥺🥺 ze worden nu ...
Veel succes :)

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaaaaa mijn weeën zijn echt begonnen 2 uur geleden....🥺🥺🥺 ze worden nu ...
Heel veel succes en kracht toegewenst

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaaaaa mijn weeën zijn echt begonnen 2 uur geleden....🥺🥺🥺 ze worden nu ...
Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op sarah a

Ik ben vandaag 40 weken / uitgerekend en de dag is voorbij. Ik voel helemaa ...
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zelfs tot 42 weken gelopen, dat was ook echt het uiterste. Voelde me gewoon goed tot het laatst. Ben toen op zondag (precies 42 W) om 9.00 uur naar het ziekenhuis gegaan, werd ingeleid met een ballon, normaal gesproken had ik gewoon nog naar huis gemogen, maar omdat ze vonden dat ze heel rustig was in mijn buik moest ik blijven, maar mocht gewoon uit bed en zelfs eventjes naar buiten als ik daar behoefte aan had. Ballon had ook al snel effect, kreeg wel weeen opwekkers ‘s middags en tegen de avond hebben ze mijn vliezen moeten breken, uiteindelijk is ze 23.57 uur geboren. Het duurde die dag ongelofelijk lang, maar als ik daar nu aan terug denk viel het allemaal wel mee, mocht ook nog tot lang mijn eigen ding doen zolang het voor mezelf ging. Ben nu 36+5 en merk wel dat deze zwangerschap zwaarder is, ook met een peuter erbij. Denk niet dat ik weer zo lang blijf lopen, het voelt toch anders deze keer, maar mocht het zo zijn is het zo. Zal dat getrappel en gerommel in mijn buik ook wel erg gaan missen denk ik🙈💙