1545 Reacties

4 jaar geleden

Inmiddels klaarwakker na heel kort geslapen te hebben....voelt alsof iemand me keihard in mijn rug heeft geslagen met een hamer...weet niet hoe lang ik de pijn nog trek🥺

4 jaar geleden

Reactie op sarah a

Dank je. Ik weet dat ze uiteindelijk niet voor niks dat zeggen. We gaan het ...
Je mag ook wel bewegen als je ingeleid bent. Ik stond onder de douch na inleiding en heeft goed gebruik gemaakt van een skippy bal dus dat kan allemaal wel. Maar ja jij moet het zelf comfortabel vinden.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Inmiddels klaarwakker na heel kort geslapen te hebben....voelt alsof iemand ...
Hoe gaat het nu? Zetten de weeën wel goed door en al een idee hoeveel ontsluiting je hebt? Zet hem op, je kunt het!

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Hoe gaat het nu? Zetten de weeën wel goed door en al een idee hoeveel ontsl ...
Ik ben net wakker toch nog ff terug gegaan naar bed, weinig last gehad van weeën of er gewoon doorheen geslapen...ik durf het niet te zeggen

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ben net wakker toch nog ff terug gegaan naar bed, weinig last gehad van ...
Ahw de weeen hebben niet doorgezet. Ik had vannacht precies hetzelfde bleef wakker tot een uur of half 3 maar daarna werd allemaal weer rustig en sliep weer verder. 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ahw de weeen hebben niet doorgezet. Ik had vannacht precies hetzelfde bleef ...
En nu loop ik weer rond met weeën en rugpijn🥺 ik weet het niet meer ben ten einde raad

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

En nu loop ik weer rond met weeën en rugpijn🥺 ik weet het niet meer ben te ...
Wat zegt de verloskundige ervan dan?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

En nu loop ik weer rond met weeën en rugpijn🥺 ik weet het niet meer ben te ...
Balen zeg dat het niet helemaal doorzet steeds 😥. Maar als het nu weer verergerd zou ik de vlk even bellen,kunnen ze komen kijken hoe of wat 🤷🏽‍♀️. Succes en hoop dat hey gauw achter de rug is!!

4 jaar geleden

Meer dames met zo een druk van onderen? Als ik loop en of me been omhoog til verergerd het. Snap niet dat tie er niet uit wilt 👶🏼🤭. Buitenom bloed chagrijnig zijn en die druk,zijn de klachten ver te zoeken 😭. We hebben maar geduld......

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Wat zegt de verloskundige ervan dan?
Ik loop via het ziekenhuis...en die zeggen dat ze niks doen zolang de weeën niet regelmatig zijn zolang het met mij en de kleine meid goed gaat...heb woensdag weer een afspraak bij de gynaecoloog maar wellicht dat ik als het eind van de middag nog steeds hetzelfde is toch ff bel of ik langs mag komen...just to be sure

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

En nu loop ik weer rond met weeën en rugpijn🥺 ik weet het niet meer ben te ...
Ahh ik hoop dat ze nu doorzetten!! Het kan wel zijn dat het je paar dagen zo voor de gek houdt 😐 Heb je nog controles? Want het kan wel zijn dat deze weeen kunnen ontsluiting geven. Zo liep ik dus wel rond met 3 cm 😂 maar de weeen wilde niet doorzetten dus was echt niet leuk en mega vermoeiend om zo dag in en uit te lopen.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik loop via het ziekenhuis...en die zeggen dat ze niks doen zolang de weeën ...
Herkenbaar. Erg vervelend dat wachten. Ziekenhuis doet indd weinig tot niks heb je op z'n moment niks aan frustrerend vond ik. Maargoed ik zou indd gewoon blijven bellen, je rust pakken waar kan, douche, en afleiding zoeken. Bijna je kleintje in je armen.... ❤️Goodluck

4 jaar geleden

Ahh ik hoop dat ze nu doorzetten!! Het kan wel zijn dat het je paar dagen z ...
Ja woensdag zie ik de gynaecoloog weer gelukkig...en dan hoop ik als ze er nog steeds niet is dat ze me gaan helpen want hier baal ik echt als een stekker van

4 jaar geleden

Meer dames met zo een druk van onderen? Als ik loop en of me been omhoog ti ...
Jaaaaaa ikkkk!!!! Zo erg, voelt alsof alles zo daar van binnen naar beneden “valt”. Ook als ik naar toeliet ga heb dezelfde gevoel, of als ik loop of zit, als ik lig is dat minder. Het verergerd bij mij als ik wat meer dingen doe of idd een been omhoog (dat was toen ik poging wilde doen om m’n benen te scheren 😂) Maar het voelt idd alsof het kindje zo eruit floept 🤭

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja woensdag zie ik de gynaecoloog weer gelukkig...en dan hoop ik als ze er ...
Oh dat geloof ik!!! Ik werd toen helemaal niet geholpen :-( was mega vermoeid tijdens het bevallen. Zelfs toen ik beetje bloed ging verliezen zeiden ze dat ze me gaan helpen pas vanaf ik 4/5 cm ontsluiting had 😔 Ik zou het gewoon goed aangeven bij hun dat je het zo niet meer trekt. Het is mega vermoeiend en je hebt echt je krachten nodig voor the real thing!

4 jaar geleden

Jaaaaaa ikkkk!!!! Zo erg, voelt alsof alles zo daar van binnen naar beneden ...
Jaaa heel herkenbaar ook met trap af lopen🙈 of idd naar de wc gaan dan is het net alsof ze er zo uit kan komen

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaa heel herkenbaar ook met trap af lopen🙈 of idd naar de wc gaan dan is ...
Oh ja idd met de trap ook idd 😅🙈 gelukkig is het normaal dan. Ik heb polyhidraminon en ik heb een mega buik ook een wat grotere kindje (ik ben zelf 1.50cm) dus lijk nu op een watermeloen en de buik hangt gewoon! Dus ik had het over inleiden bij 38 weken (volgende week) omdat mn lijf het niet meer aankan als de baby zich niet aanmeldt. De gynaecoloog begon erover omdat ze zien ook hoe zwaar ik het heb en de vruchtwater blijft toenemen. Maar vervolgens kreeg ik dus een nieuwe afspraak met 39 weken 🤣🙈 en ik bal ervan want ik dacht dat ze mij zouden helpen😑 vandaag weer een gesprek met de gynaecoloog dus ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen - Tot die tijd hoop ik dat het kindje nu wel gaat komen en de weeen doorzetten 😬

4 jaar geleden

Oh ja idd met de trap ook idd 😅🙈 gelukkig is het normaal dan. Ik heb pol ...
Dat snap ik ja, ik hoop het voor je..ik weet hoe je je voelt ik ben zelf ook maar 1.57m. En mijj kleine meisje is aardig aan de lange en zware kant volgens de gynaecoloog...bij mij had ze het er ook over dat als ze er woensdag nog niet was dan zouden ze me gaan helpen omdat ze bang zijn dat mijn lichaam het anders niet meer trekt

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dat snap ik ja, ik hoop het voor je..ik weet hoe je je voelt ik ben zelf oo ...
🙈 oh ja je bent dus ook zo klein. Fijn dat het bij jou toch duidelijker aangegeven wordt en nu weet je waar je aan toe bent. 😃👍🏻 Vond het frustrerend omdat ze iets aangeven en vervolgens bij de balie krijg ik een nieuwe afspraak voor later 😐 mega onduidelijk dit. Maar goed ik hoor het straks wel weer 😅

4 jaar geleden

🙈 oh ja je bent dus ook zo klein. Fijn dat het bij jou toch duidelijker a ...
Nee ik heb (als het goed is..) woensdag toch echt de allerlaatste afspraak staan...maar in het ziekenhuis weet je het toch nooit😉