1545 Reacties

4 jaar geleden

Vanavond gaan ze kijken of ik inleidbaar ben en anders plaatsen ze een ballonnetje. Ik heb zoveel oefen weeën ik denk steeds dat het uit zichzelf begint. Veel pijnlijker als bij mijn eerste bevalling. Vind het best spannend want als het goed is en er geen spoed tussen komt, word ik morgen ingeleid. Dan duurt het niet lang meer.

4 jaar geleden

Hier ook nogsteeds aan het wachten totdat ze komt.. En nogsteeds geen een teken dat ze eruit wil behalve een druk onder me buik en pijnlijke liezen met lopen maar dat heb ik al iets langer dan een maand. Dinsdag weer controle en die week erna als ze er nog niet is gaan ze een afspraak inplannen in het zh. Ik wil zo graag thuis bevallen alles staat er klaar voor heb het niet zo op het zh dus zou fijn zijn als ze mee zou werken 😓

4 jaar geleden

Jaaaaaa ikkkk!!!! Zo erg, voelt alsof alles zo daar van binnen naar beneden ...
Haha ja precies dat gevoel van eruit floepen 😆 of dat je vliezen elk moment kunnen breken met opstaan. Nouja betekend iig dat ze goed laag liggen, de rest komt vanzelf wel.....

4 jaar geleden

Jaaaaaa ikkkk!!!! Zo erg, voelt alsof alles zo daar van binnen naar beneden ...
Dit herken ik ook. Druk op de bekken en tussen de benen. Mijn bekken bij mijn billen zeuren continu en als je een been op wil tillen 🙈🙈 loop wel als een waggelen eendje 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dit herken ik ook. Druk op de bekken en tussen de benen. Mijn bekken bij mi ...
Hahahaha ben ik dus niet de enige....

4 jaar geleden

Ik ben vooral een lezer. maar dat gevoel heb ik ook zooo giga erg. Die druk daar beneden🙈 en ook me been nauwelijks op kunnen tillen. Phoe hou maar vol. Nog heel eventjes. Nog heel eventjes.

4 jaar geleden

Nog even allemaal! Die kwaaltjes ga je ook vergeten die je nu ervaart. Zometeen heb je je kleine zelf geproduceerde wonder (voor jou de allermooiste natuurlijk) in je armen en dan lach je op die kwaaltjes.

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Nog even allemaal! Die kwaaltjes ga je ook vergeten die je nu ervaart. Zome ...
Dat houd ik zeker in mijn gedachten 😁 ik vind het super knap dat wij zo een levend wezen kunnen creëeren. Hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dat houd ik zeker in mijn gedachten 😁 ik vind het super knap dat wij zo ee ...
Ja het is echt zo gek. Het is voor mij de 2e keer nu (15-2 uitgerekend) maar ook al is dit niet nieuw. Het is toch onwijs mooi😍 en ook hou ik in mn gedachten dat het niet vanzelfsprekend is voor veel stellen. Dus je geniet er extra van❤️

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ja het is echt zo gek. Het is voor mij de 2e keer nu (15-2 uitgerekend) maa ...
Klopt. Toevallig is mijn zus al 3 a 4 jaar bezig en het wil niet lukken. Dus ik ben zeker blij dat wij dat geluk wel hebben en ook nog snel ook. December gestopt, maart 1e keer zwanger (miskraam) en in juni 2e keer zwanger. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Klopt. Toevallig is mijn zus al 3 a 4 jaar bezig en het wil niet lukken. Du ...
Eerlijke vraag aan je.. Voel jij je dan toch niet soort van schuldig?

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Nog even allemaal! Die kwaaltjes ga je ook vergeten die je nu ervaart. Zome ...
Zeker waar! Ik probeer er ook nog extra van te genieten ondanks de lastige laatste loodjes, dit word mijn 3de en laatste dus wel beetje dubbel en vreemd gevoel dat dit de laatste keer zal zijn, dat getrappel enja ook soms de kwaaltjes😅

4 jaar geleden

Zeker waar! Ik probeer er ook nog extra van te genieten ondanks de lastige ...
Ja dat getrappel😍 heerlijk

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Eerlijke vraag aan je.. Voel jij je dan toch niet soort van schuldig?
Beiden keren had ik een dubbel gevoel.. Maar ze reageerde de 2e keer heel blij. Dus was ik super blij mee. Heb het ook met haar besproken.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee ik heb (als het goed is..) woensdag toch echt de allerlaatste afspraak ...
Anders beetje stampij maken of in huilen uitbarsten misschien 😉 Je niet aan de kant laten zetten, wie weet helpt het! Was bij mijn vorige bevalling ook het advies van mijn verloskundige na doorverwijzing voor het inleiden, gewoon beetje extra aandikken dat je het echt niet meer trekt. Mocht de volgende ochtend gelijk terugkomen voor de inleiding 😉 Nu hopelijk zonder inleiden, net voor de 2e keer gestript... Hopelijk zet het nu wat meer in gang!

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Hier ook nogsteeds aan het wachten totdat ze komt.. En nogsteeds geen een t ...
We zijn even ver! Ik ben er zooo klaar voor, maar hij wil er nog niet uit haha. Succes😘

4 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zelfs tot 42 weken gelopen, dat was ook ...
Ik ga tot mijn vorige week missen maar nu is het echt te zwaar voor me! Het is nog steeds stil. Morgen ga ik op controle naar het ziekenhuis en zal ik meer weten en vragen. Bedankt voor je reactie en jij ook succes met je bevalling 🤞🏼☘️

4 jaar geleden

Hier 4 dagen geleden bevallen met 38+1 , ingeleid met nog geen enkele ontsluiting ivm zwangerschapsvergiftiging, dag ervoor ballonnetje, volgende dag 3cm ontsluiting baarmoedermond niet verstreken... 10 uur vliezen gebroken, kwart voor 12 aan de wee opwekkers, half 1 begonnen de weeën, Half 3 baarmoedermond verstreken nog steeds 3cm, 5 uur 5cm, half 7 7-8 cm, 7 uur volledige ontsluiting en om 19.26 is onze lieve Jinte geboren♡ Heb een super snelle, pijnlijke bevalling gehad zonder pijnstiller en ben super trots en blij 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy3mmj

Je mag ook wel bewegen als je ingeleid bent. Ik stond onder de douch na inl ...
Nou ik weet t nog niet maar door jullie reacties denk ik dat kk het toch ga doen ! We gaan t zien

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Anders beetje stampij maken of in huilen uitbarsten misschien 😉 Je niet aa ...
Ja als ze er woensdag nog niet is, ga ik het zeker aankaarten...want hier word ik echt gek van🥺