1545 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben gisteren naar de ziekenhuis geweest heftig weenen te zijn bleek heftig voor weenden te hebben nu vlies ik slijm propen dus ik ben op van de pijn en ik slaap niet Ik moe maar afwachten tot woensdag

4 jaar geleden

Reactie op Ramona31

Ik ben gisteren naar de ziekenhuis geweest heftig weenen te zijn bleek heft ...
Zijn ze ervan op de hoogte dat je je slijmprop kwijt bent? Misschien wel handig omdat toch even door te geven vooral als je niet kan slapen van de pijn

4 jaar geleden

Ja dat heb ik door ge geven ik moe blijven lopen tot me water breek dan kan ik laten hallen

4 jaar geleden

Reactie op Ramona31

Ja dat heb ik door ge geven ik moe blijven lopen tot me water breek dan kan ...
Oke nog even volhouden voor je het weet mag je de kleine in je armen vasthouden :) succes!

4 jaar geleden

En we zijn vertrokken 🙂 38+ 2 - inleiding. Wish me luck 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

En we zijn vertrokken 🙂 38+ 2 - inleiding. Wish me luck 🍀
Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja als ze er woensdag nog niet is, ga ik het zeker aankaarten...want hier w ...
Snap ik ja! Hopelijk gaat het nog goed doorzetten de komende dagen en anders woensdag maar laten helpen!

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

En we zijn vertrokken 🙂 38+ 2 - inleiding. Wish me luck 🍀
Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

En we zijn vertrokken 🙂 38+ 2 - inleiding. Wish me luck 🍀
Succes. Jullie kunnen het 🤗🤗

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

En we zijn vertrokken 🙂 38+ 2 - inleiding. Wish me luck 🍀
Succes 👏🏻☺️

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

En we zijn vertrokken 🙂 38+ 2 - inleiding. Wish me luck 🍀
Succes 💪🏻

4 jaar geleden

Vandaag 39w1d en het mag nu ook wel gaan komen hoor. Vanmorgen aan de monitor nog niks van activiteit ondanks ik al 2 weken met een verwerken baarmoedermond zit en 1,5 CM ontsluiting. Al een paar keer "oefenweeën" gehad die niet doorzetten, maar sinds vanmorgen enorme rugpijn die niet over blijkt te gaan met ondertussen toch wel regelmatig harde buiken ertussen. Alleen geen regelmaat te vinden. Rugpijn is ook eerder constant. Hopen dat het nu wel echt doorzet 😒 het is ons eerste kindje dus alles wat men lichaam doet stel ik in vraag....

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Vandaag 39w1d en het mag nu ook wel gaan komen hoor. Vanmorgen aan de monit ...
Zeer herkenbaar dit

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Vandaag 39w1d en het mag nu ook wel gaan komen hoor. Vanmorgen aan de monit ...
Ahh ik voel me precies hetzelfde😩 Ben vandaag 39+4. Al 3 keer gestript. Krijg telkens kramp en pijn in rug maar niks met regelmaat. Alles is soepel, al 3,5 week 1cm ontsluiting en verstreken baarmoedermond. Maar niks zet door pfff.. voor mij ook de eerste! Blij als hij er eindelijk is! Tis erg pittig zo die laatste weken.

4 jaar geleden

Reactie op musicbaby

Ahh ik voel me precies hetzelfde😩 Ben vandaag 39+4. Al 3 keer gestript. Kr ...
Hier doen ze niks behalve 1x per week aan de monitor. Pas volgende week wordt er besproken wat plan b is 😒

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

Hier doen ze niks behalve 1x per week aan de monitor. Pas volgende week wor ...
Ik heb zaterdag en zondag ook aan monitor gelegen. Nog niks helaas. Nu morgen weer monitor en intake bij gynaecoloog voor inleiding volgende week. (Zelf om gevraagd) Baby is al sinds 32 weken helemaal ingedaald waardoor ik echt bijna niet meer kan lopen nu. Doet vreselijk pijn😩 Hoop dat er bij jou ook snel vooruitgang komt!

4 jaar geleden

Ik ben 40+2 en af en toe last van weeen maar helaas zet het niet door als ik 41 weken ben gaan ze me strippen en dan mag ik ook kiezen voor een inleiding.... pfff ik wou dat ze nou maar is kwam pfff

4 jaar geleden

Ik ben vanmorgen gestript... tot nu toe nog geen tekenen van begin bevalling. Hopelijk gebeurt er nog wat #fingercrossed

4 jaar geleden

Het voelt al paar dagen aan het rommelen met harde buiken etc... vorige week dinsdag woog hij 3,2kg en had ik 1cm opening... moet pas volgende week dinsdag terug gaan dan zou ik juist 39weken zijn. Maar vandaag is het plots erg stil, nergens last van alleen heel moe... voel hem wel bewegen (niet zo vaak als de afgelopen dagen) zou het stilte voor de storm zijn? Ook omdat hij minder beweegt vandaag maak ik me ook al beetje ongerust... het is ons 2de zoontje, nu juist 38weekjes.. mensen die dit herkennen?

4 jaar geleden

Reactie op snyline

Het voelt al paar dagen aan het rommelen met harde buiken etc... vorige wee ...
Ja herkenbaar laatste dagen ook wat harde buiken en vanaf gister alleen heel erg moe voel de baby wel gewoon bewegen maar wel wat minder hard