1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nouuu lekker dan wéér niks😭 gelukkig wel een afspraak om in te leiden volg ...
We zitten dus echt letterlijk in hetzelfde Schuitje. Hier ook meermaals aangegeven dat ik denk dat ik vruchtwater verlies maar ze lijken hier geen probleem van te maken en zelfs niet te testen. Zou gewoon afscheiding zijn dat waterig is en veel meer omdat er al 1cm opening is. Ben het ook echt kotsbeu. Vindt het wel een geruststelling dat ik niet alleen ben. We komen er wel door! En ten laatste volgende week hebben we elk ons kleine meisje in onze armen! ♥️

4 jaar geleden

😭 bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden...ik ben er echt zooo klaar mee, nog een week zo door moeten lopen ik trek het echt niet meer hoor🙈 ben in staat om van alles te proberen om haar te laten komen, ze ligt nu echt zo laag ik kan niet eens meer normaal zitten zonder pijn en het enige antwoord wat ik dan krijg in het ziekenhuis is... Nee sorry mevrouw ik kan echt niks voor u doen vóór 39 weken😭 en die natte onderbroek zij zegt dat het urine was...mja dat vind ik raar want ben vlak voor de afspraak nog in het ziekenhuis naar de wc geweest...

4 jaar geleden

Reactie op Darline94

We zitten dus echt letterlijk in hetzelfde Schuitje. Hier ook meermaals aan ...
Testen ze het niet? Het is heel eenvoudig te zien voor hun onder een microscoop. Misschien omdat je de 37 weken bent gepasseerd dat ze het niet meer doen?! Raar. Jullie kunnen het meiden!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Lijkt me niet fijn om elke keer situaties te krijgen dat je denkt dat het d ...
Ik lek ook wat... maar voornamelijk nadat ik naar de wc ben geweest. Bij mij hebben ze toen n test gedaan met een stickie en t was geen vruchtwater. Doordat de kleine zo laag zit, heb je geen controle met over de dieren rond de blaas en lek je wat urine... T klinkt goor, maar elke keer als ik nattigheid aantref in mijn onderbroek ruik ik eraan dmv vingers er doorheen te wrijven. Zolang t naar urine of afscheiding ruikt, probeer ik me geen zorgen te maken

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik lek ook wat... maar voornamelijk nadat ik naar de wc ben geweest. Bij mi ...
Doe ik zelf ook. Ik 'cobtroleer' ook of het urine is. Maar als je zelf denkt dat het vruchtwater is... Lijkt het mij toch dat ze dat zouden controleren. Dat dacht ik dus verkeerd 😅

4 jaar geleden

Vruchtwater die blijf lopen die stop niet

4 jaar geleden

morgenavond beginnen ze met inleiden om hopelijk vrijdag een gezond babytje in de armen te hebben. Zo onwerkelijk...

4 jaar geleden

Ik moet wachten tot 17 de dan heb ik me wonder kindje in me arme

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

😭 bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden...ik ben er echt zooo klaar ...
Sterkte 😔

4 jaar geleden

Dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

😭 bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden...ik ben er echt zooo klaar ...
😮 waarom gaan ze dan niet testen? Je kunt het ook zelf testen, doe wat plastic folie in je onderbroek en kijk of je iets kan opvangen. Als het blijft komen (druppelen) dan kun je met dat wat je opvangen hebt mee naar het zk gaan. Want het breken van vliezen gaat niet altijd gepaard met een plons maar kan ook gedeeltelijk (ervaring). Ik zou zo niet rondlopen!!

4 jaar geleden

Vraagje zijn er nog meer mensen die de baby zo op het laatste minder voelen ben bijna 40 wk? Morgen naar de vk

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Vraagje zijn er nog meer mensen die de baby zo op het laatste minder voelen ...
Jazeker, is normaal 😊 De baby heeft minder ruimte. Er werd mij gezegd dat ik haar minimaal 10x op een dag moet voelen. En dat ze niet langer dan een uur slapen, dus vaak na een uur geen beweging wel weer wat.

4 jaar geleden

Nouw teggen mijn zijden ze als je baby minder voelt moe je bellen dan is het niet goed

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Vraagje zijn er nog meer mensen die de baby zo op het laatste minder voelen ...
Heb ik ook. Is op zich normaal omdat het 'soort' bewegingen ook anders is. Minder schopjes, meer subtielere draaibewegingen en zo omdat ze naar het eind van de zwangerschap natuurlijk minder plaats hebben daarbinnen. Mij dokter zei ook bij twijfel even iets eten en gaan liggen, dan ben je meer geconcentreerd om ook die kleine bewgingen op te vangen. Zo voel ik hem regelmatig, dus alles ok !

4 jaar geleden

Reactie op PookyMcDroolish

Heb ik ook. Is op zich normaal omdat het 'soort' bewegingen ook anders is. ...
Ja heb net ananas gegeten en daar reageert de baby goed op gelukkig. Merk dat ik zo in de laatste week me meer zorgen maakt of het wel goed gaat allemaal

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Ja heb net ananas gegeten en daar reageert de baby goed op gelukkig. Merk d ...
Heel herkenbaar. Het is inderdaad wat de vorige replyer zegt: omdat ze wat groter zijn zijn het vaak andere bewegingen. Ik voel ons zoontje de ene dag ook beter dan de andere dag. Maar bij twijfel kun je echt altijd je verloskundige bellen! Dat geven zij ook altijd aan :)

4 jaar geleden

Even een vraagje...ik had vanmiddag weer een afspraak bij de vk in het ziekenhuis en ben toen weer getoucheerd om te kijken of mijn ontsluiting vorderde, en nu blijf ik lichtjes bloeden sinds dat gebeurt is en tevens blijf ik nu last houden van extreem pijnlijke harde buiken, is dat normaal?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Even een vraagje...ik had vanmiddag weer een afspraak bij de vk in het ziek ...
Hey ja volkomen normaal in m’n ervaring. Het zal ook stoppen (heb ik ook gehad) en daarna was ik bevallen na 2 dagen. als de bloeding niet stopt dan zal ik ff bellen voor je eigen geruststelling

4 jaar geleden

Hey ja volkomen normaal in m’n ervaring. Het zal ook stoppen (heb ik ook ge ...
Dank je voor de geruststelling, hoop idd dat het snel gaat gebeuren nu, anders word ik volgende week pas ingeleid en om nou nog een week zulke pijn te hebben trek ik niet🥺