1545 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij zijn mijn vliezen net gebroken 😳😳

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Volgens mij zijn mijn vliezen net gebroken 😳😳
Verloskundige bellen! Heel veel succes! Je kindje komt eraan😍

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Volgens mij zijn mijn vliezen net gebroken 😳😳
Oh wou dat het bij mij ook gebeurde Hoeveel weken ben je en wat heb je speciaal gedaan of gewoon spontaan?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dank je voor de geruststelling, hoop idd dat het snel gaat gebeuren nu, and ...
🙏🏻 ik Hoop het ook! Ik krijg pas volgende week vrijdag te horen wanneer ik wordt ingeleid (als de baby dan niet komt) ik bal ook van want dan ben ik al bijna 39 weken 😐 denk ja waarom niet eerder maar ze willen nog niets doen tot na 38 weken 😐 Ik begrijp je dus volledig!! Ik heb t momenteel zo zwaar dat ik niet eens uit m’n bed kan 😔 wanneer een zwangerschap zo verloopt ben je idd snel klaar mee! Ik hoop voor je dat de baby vanuit zichzelf meldt, zo rondlopen is echt niet prettig meer :-(

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Even een vraagje...ik had vanmiddag weer een afspraak bij de vk in het ziek ...
pff ja. ik ben vanochtend in geleid en er is een balon catheter geplaatst ik bloed ook nog is gwn normaal. tenzij het extreem veel is. ook moet je de baby gwn blijven voelen js het okei

4 jaar geleden

Bij mij ging het helemaal volgens het boekje. Vannacht om half 2 verloor ik op de wc m’n slijmprop, om kwart voor 4 werd ik wakker van de krampen, die vrij regelmatig kwamen. Om 5 uur braken m’n vliezen en toen kwamen de weeen echt goed op gang. Eerst nog een half uurtje onder de douche geprobeerd weg te puffen, maar de weeen kwamen al elke 3 min en hielden dik 1,5 min aan. VK gebeld en we konden direct naar het ziekenhuis komen. Daar bleek ik al 6 cm te hebben. Van half 7 tot 11 in bad weeen weggeblazen, om 11.10 op de baarkruk met volledige ontsluiting, om half 12 was ie er. Om 4 uur weer thuis. Bizar, mooi en ongelooflijk tegenlijk! De bevalling is me echt echt echt 100% meegevallen. Maar heb echt geluk gehad denk ik. Maar wel misschien een geruststelling voor sommigen dat het ook zo kan.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Oh wou dat het bij mij ook gebeurde Hoeveel weken ben je en wat heb je spe ...
Nee had al een paar dagen last van harde buiken en menstruatiepijn. Maar niet continu of pijnlijk. Vandaag wel een gevoelige buik... Wilde met mijn man de kledingkast gaan indelen voor de kleine en toen verloor ik urine dacht ik... Toen kwam er meer en ben ik snel naar het toilet gerent. Daar zag ik dat er vocht met witte vlekjes in mijn onderbroek zat. Op het toilet verlies ik om de 20 seconden ofzo vocht 🙈🙈

4 jaar geleden

Reactie op Markrela

Bij mij ging het helemaal volgens het boekje. Vannacht om half 2 verloor ik ...
En o ja, ook nog op de uitgerekende datum 🥳 schijnt maar in 3% van alle gevallen voor te komen

4 jaar geleden

🙏🏻 ik Hoop het ook! Ik krijg pas volgende week vrijdag te horen wanneer i ...
Ze wilde mij niet vóór 39 weken inleiden dus vandaar dat dat nu voor volgende week gepland staat... maar ik hoop maar dat ze eerder uit zichzelf komt voel me heel erg oncomfortabel nu

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Oh wou dat het bij mij ook gebeurde Hoeveel weken ben je en wat heb je spe ...
Oh en ben vandaag 36+5 weken

4 jaar geleden

Vandaag 38+3 en op controle geweest bij de gynae. Ons popje is nog maar een klein beetje ingedaald. Ik ben 16/02 uitgerekend, als ze er 19/02 nog niet is moet ik ‘s avonds binnen om ingeleid te worden (wat ik liever niet heb) iemand dé ultieme tip om de bevalling op te wekken? 😩

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ze wilde mij niet vóór 39 weken inleiden dus vandaar dat dat nu voor volgen ...
Sorry dat ik er even tussendoor kom hoor 🙈 Maar heb je zelf aangegeven dat je wel ingeleid zou willen worden? Ik ben bijna 37 weken zwanger en al langere tijd last van voorweeën waardoor ik me zo oncomfortabel voel.. Zou graag willen weten hoe jij het hebt aangepakt. 😬

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ze wilde mij niet vóór 39 weken inleiden dus vandaar dat dat nu voor volgen ...
Ja idd, dat herken ik 😑 sta je daar in de hoop voor een eerdere bevalling...

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Nee had al een paar dagen last van harde buiken en menstruatiepijn. Maar ni ...
Dat is vruchtwater heb je de vk al gebeld ? Meestal als de kleur goed is moet je wachten tot de weeen beginnen ... succes alvast 😄

4 jaar geleden

Dat is vruchtwater heb je de vk al gebeld ? Meestal als de kleur goed is mo ...
Ze hadden aangegeven dat we moesten wachten bij de vorige afspraak tot de weeën kwamen. Tenminste als het 's avonds of 's nachts gebeurde... Dus nog lekker in spanning zitten en wachten tot morgenvroeg haha

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Oh en ben vandaag 36+5 weken
Oh das zelfs iets vroeger ik ben 39 weken Morgen ben het helemaal zat en moee wil gewoon dat ze komt😭

4 jaar geleden

Reactie op Anke94

Vandaag 38+3 en op controle geweest bij de gynae. Ons popje is nog maar een ...
Wat ik weet is dat je niet onrustig moet zijn (adrenaline zorgt dat de bevalling niet op gang komt) verder schoonmaken en ananas eten 🤣🙈dat heb ik met m’n 2de zwangerschap gedaan en had gewerkt. Die ananas “hart” eten dan is heel taai.

4 jaar geleden

Reactie op Markrela

Bij mij ging het helemaal volgens het boekje. Vannacht om half 2 verloor ik ...
Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Markrela

Bij mij ging het helemaal volgens het boekje. Vannacht om half 2 verloor ik ...
Wat mooi om te lezen dit ... inderdaad een hele mooie bevalling dat lees je niet vaak ik ben 8feb uitgeteld hoop op iets soortgelijks 🙌🏻😃 heel veel geluk samen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ze hadden aangegeven dat we moesten wachten bij de vorige afspraak tot de w ...
Spannend! Veel succes☺️