1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Sorry dat ik er even tussendoor kom hoor 🙈 Maar heb je zelf aangegeven dat ...
Nou ik voel me al 3 weken beroerd, elke ochtend misselijk en last van diarree, kan bijna niet meer lopen of zitten van de pijn, maar mijn vliezen zijn nog niet gebroken en heb dus gewoon aangegeven dat ik het niet langer meer volhouden zo omdat de weeën ook maar niet willen doorzetten

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ze hadden aangegeven dat we moesten wachten bij de vorige afspraak tot de w ...
Volgens mij moet je voor 37 weken altijd gelijk bellen! Ik loop via het ziekenhuis en ook hun zeggen het altijd!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ze hadden aangegeven dat we moesten wachten bij de vorige afspraak tot de w ...
Ohh spannend!! Maar ik zal wel even bellen hoor just in case. Succes!!

4 jaar geleden

Wat ik weet is dat je niet onrustig moet zijn (adrenaline zorgt dat de beva ...
Ik doe niets anders dan schoonmaken, ananas eten kan ik nog proberen 😁 bedankt voor de tip! Ik hoop gewoon echt dat ze nog uit zichzelf komt 🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Markrela

Bij mij ging het helemaal volgens het boekje. Vannacht om half 2 verloor ik ...
Heel fijn zo verhaal. Tussen al het begrijpelijke geklaag🤭😋 niet heel erg last van naweeen? Oh en gefeliciteerd natuurlijk. Alles goed met de kleine?

4 jaar geleden

Reactie op Anke94

Ik doe niets anders dan schoonmaken, ananas eten kan ik nog proberen 😁 bed ...
Heb wel vandaag gestofzuigd 😅 had begrepen dat je dat niet moest doen?!

4 jaar geleden

Net toch gebeld met de vk. Probeerde te gaan slapen met verband en matje. Maar er kwam in 1x meer uit. Dus rende naar het toilet en vruchtwater is nu geel 🙄 de vk komt hier naar toe om het te controleren.

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Heel fijn zo verhaal. Tussen al het begrijpelijke geklaag🤭😋 niet heel erg ...
Nee valt wel mee, wel wat menstruatiesachtige krampen maar is te doen. En allemaal nogal beurs down there, was toch 4 kilo baby wat erdoor moest maar we maken het beide heel goed! Thanks voor de felicitaties!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou ik voel me al 3 weken beroerd, elke ochtend misselijk en last van diarr ...
Let goed op jezelf. Ik heb een maand lang diaree gehad en werd dus 1 dag na mijn verjaardag opgenomen in ziekenhuis met kalium tr kort en uitdroging vanwege diaree. Galzure zouten begon toen te verhogen en werd ik met 38.3 ingeleid. Met alles vooral gaat de bevalling dan ook heel zwaar dus denk goed om jezelf.

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy3mmj

Let goed op jezelf. Ik heb een maand lang diaree gehad en werd dus 1 dag na ...
Als mijn meisje deze week niet uit haarzelf komt word ik woensdagochtend gelukkig ingeleid het is hopen dat het niet hoeft😉

4 jaar geleden

Ik loop al drie dagen al met heftig weenen en me kleine licht stouding maar ze zijn zo maklijk hij moet een trap geven dan kan me water breken maar doet hij niet maar gewoon afwachten thuis dan kennen ze pas keizer snee doen en dat doen ze pas de 17 de

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Heb wel vandaag gestofzuigd 😅 had begrepen dat je dat niet moest doen?!
Ik stofzuig dagelijks, maar helaas zonder resultaat 🤷🏽‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Heb wel vandaag gestofzuigd 😅 had begrepen dat je dat niet moest doen?!
Waarom zou je niet moeten stofzuigen dan? Ik maak ook veel schoon deze dagen! Ben nu ruim 40 weken en merk sinds ik over de 40 weken ben, minder menstruatie achtige krampen heb, alsof de boel weer tot rust komt ofzo😅

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Waarom zou je niet moeten stofzuigen dan? Ik maak ook veel schoon deze dage ...
Zei iemand tegen mij. Dat ik niet mocht stofzuigen. Maar dat is net als geen sex hebben en een ananashart eten etc. Nooit bewezen dat het helpt.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Zei iemand tegen mij. Dat ik niet mocht stofzuigen. Maar dat is net als gee ...
Ah oke! Ja is toch uitzingen uiteindelijk denk ik. Probeer mezelf maar af te leiden😅

4 jaar geleden

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ruggenprik gehad. De weeën kwamen om de 3min en waren behoorlijk heftig. De verpleegkundige zei dat ik vandaag wel zou bevallen 🥰🥰 been benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Wat een heerlijk vooruitzicht😍

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Oooh wat fijn voor jou!! Succes vandaag😘

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Spannend, Succes!! 😍

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Veel succes!