1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Succes

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Heel veel succes

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Trouwens een update. Heb 4cm ontsluiting, ongeveer een half uur geleden een ...
Succes en geniet ervan 😊

4 jaar geleden

Net terug vd gyn. Had een krappe 1 cm maar toch gestript. Bloeddruk zit op het randje dus maandag terug,mocht hij er nog niet zijn uit zichzelf dan word het waarschijnlijk toch inleiden door de bloeddruk. Ben benieuwd

4 jaar geleden

Vandaag weer bij de verloskundige geweest en voor de 3e keer gestript... Nu 39+6, hopelijk doet het deze keer wat... Anders maandag nog een keer en voor dinsdag een intake in het ziekenhuis gepland om te praten over inleiden. Doen ze niet voor 41 weken, maar vk wil me ook niet langer door laten lopen ivm een groot kind wat ze verwacht. Dus hopelijk wel echt volgende week vrijdag dan die inleiding. Blijft lastig, dat afwachten!!

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Vandaag weer bij de verloskundige geweest en voor de 3e keer gestript... Nu ...
Spannend hoor! Hopelijk doet het wat! Ik ben vandaag 39 weken, kreeg inderdaad ook te horen dat ze niet inleiden voor 41 weken☹️ heb enorm last van bekkeninstabiliteit. Vk in ziekenhuis zei tegen mij dat uit onderzoek bleek dat maar 1 op de 8 vrouwen daadwerkelijk bevallen door strippen, maar ook pas vanaf 41 weken. Hopelijk zet het voor jou door nu!

4 jaar geleden

Wat strippen ze bij een aantal van jullie al vroeg zeg, fijn! Bij ons wordt t pas gedaan vanaf de 41 weken 😩 ben bijna 39 weken en al zo klaar ermee; t rommelt al dagen op en af en steeds denk ik: zou t dan nu eindelijk? Maar nee..

4 jaar geleden

Idd viel me ook al op bij mij zeiden precies datzelfde...ik bof nog dat ze me gaan inleiden als ze er deze week nog niet is

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Wat strippen ze bij een aantal van jullie al vroeg zeg, fijn! Bij ons word ...
ken het gerommel al weken... ben er nu bijna 40... maar op deze manier haal ik de 42 nog... 🤨

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Vandaag weer bij de verloskundige geweest en voor de 3e keer gestript... Nu ...
Merk je wat na het strippen of blijft het ook rustig daarna?

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Wat strippen ze bij een aantal van jullie al vroeg zeg, fijn! Bij ons word ...
Klopt. Maar meestal hebben ze daar wel een reden voor denk ik. En de ene gyn/vlk of de ander verschilt enorm merk ik wel

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Spannend hoor! Hopelijk doet het wat! Ik ben vandaag 39 weken, kreeg inderd ...
Ik heb ook zoveel last van mijn bekken inderdaad, vanaf 20 weken heeft de fysio het al opgegeven en gelukkig door een chiropractor nog redelijk er doorheen gekomen. Maar al sinds 32 weken gestopt met werken en al weken daarvoor alleen nog vanuit huis aan het werk... En kan ook al tijden geen rondje lopen met mijn dochter, dus ben er zo aan toe dat dit voorbij is, weer werken aan herstel ipv dat het steeds slechter wordt... Dus hoop ook dat het wat gaat doen, maar verwacht er maar niks van. Alles wat ze eerder zou komen dan de 41 weken is mooi meegenomen...

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Wat strippen ze bij een aantal van jullie al vroeg zeg, fijn! Bij ons word ...
Bij mij doen ze ook echt niets voor de 41 wkn. Ik ben nu 39wkn, gisteren zat ik nog bij de verloskundige te vertellen dat ik er zo klaar mee ben, maar ze gaf geen Kick. Ja, er werd een afspraak gemaakt voor wk41 om dán te bespreken wat we gaan doen.. ik mag toch hopen dat ie er dan al uit zichzelf is, maar tot nu toe krijg ik alleen maar hele tevredene, spelende signalen van de kleine man.. 🤨

4 jaar geleden

Merk je wat na het strippen of blijft het ook rustig daarna?
Na de eerste keer strippen wel mijn slijmprop verloren en sindsdien ook telkens slijmerige afscheiding. En wat meer menstruatie achtige krampen, maar verder nog niet. Ontsluiting en verweking van de baarmoedermond is ook niet meer geworden helaas sinds de eerste keer, dus voorlopig nog zonder effect. Strippen is volgens mij ook best vroeg bij mij, maar omdat ze me niet verder dan 41 weken wil laten lopen is dit wat eerder ingezet.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Idd viel me ook al op bij mij zeiden precies datzelfde...ik bof nog dat ze ...
Inderdaad, heb je geluk mee! Mijn vk wil wel meewerken, die doen juist erg hun best in de intake ook snel te plannen, maar gaven wel aan dat het ziekenhuis zonder medische reden moeilijk doet over inleiden voor 41 weken. Maar gelukkig staat dinsdag nu die intake, wie weet hebben ze dan wel sneller een plekje 😌

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Na de eerste keer strippen wel mijn slijmprop verloren en sindsdien ook tel ...
Ja dat is hier ook het geval dat ze me niet tot na de 41 laten lopen,en miss niet eens na de 40 dus vandaar ze gestript hebben in de hoop dat het wat gaat doen. Maar ik verwacht er weinig van😅

4 jaar geleden

Ja dat is hier ook het geval dat ze me niet tot na de 41 laten lopen,en mis ...
Ik hoop voor je dat het werkt bij jou! Zou wel fijn zijn als de baby zich gewoon zelf aankondigt 😄 We moeten het maar afwachten!

4 jaar geleden

Ja dat is hier ook het geval dat ze me niet tot na de 41 laten lopen,en mis ...
Bij mij zeiden ze ook we laten je niet tot 41 weken lopen. Zijn bij 38 weken begonnen met strippen. Nu 4 keer gehad. Heeft niks uitgehaald helaas. Ben morgen 40 weken, en wordt zaterdag ingeleid. Vervelend dat er bij zovelen van jullie niet echt geluisterd wordt! Sterkte meiden😘

4 jaar geleden

Mijn vk praat zelfs niet over strippen.. ik ben dinsdag op controle geweest en had nog niets van opening of indaling. Ze zei dat alles goed is en dat ik pas binnen 2weken terug op controle moet. Ik ben nu 38weken 🤷‍♀️ zelfs niet aan de monitor gaan liggen ofso.. vragen jullie dit zelf aan jullie vk om te strippen dan?