1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Mijn vk praat zelfs niet over strippen.. ik ben dinsdag op controle gewees ...
Nee ik had zelf vorige week bij de controle het idee dat ze heel diep beneden in mijn bekken lag, en toen ik dat zei begon ze gelijk zelf over oh dan ga ik even toucheren en toen kwam ze er dus ook achter dat ik op dat moment 1 cm ontsluiting had, zit inmiddels op 3 cm...en omdat dat niet vorderd maar ik nu echt verga van de pijn heeft ze gisteren overlegd met de gynaecoloog en als ik dus binnen een week nog steeds niet bevallen ben dan gaan ze me inleiden

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Mijn vk praat zelfs niet over strippen.. ik ben dinsdag op controle gewees ...
Ik had zelf gevraagd vanaf wanneer het kon, ze zei mij met 39 weken. Kwam vandaag dus met 39 weken bij een andere gyn en ze begon er zelf over. Je moet wel iets van ontsluiting hebben kunnen ze dat doen. Maar de ene doet het wel en de ander doet het niet. Merk dat vooral vlk het niet zo snel doen, gyn's wel wat vaker ivm medische redenen

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Mijn vk praat zelfs niet over strippen.. ik ben dinsdag op controle gewees ...
De vk heeft dit voorgesteld na de groeiecho bij 30 weken waarbij ze schatte dat de baby bij 40 weken rond de 42/4300 gram zal zijn. Dus weet gelukkig al even dat dit het plan is, maar toch duurt het nu allemaal erg lang zo aan het eind... Overigens is het bij onze praktijk wel normaal (staat in het overzicht van controles die je in het begin krijgt) dat ze vanaf 40 weken dmv inwendig onderzoek kunnen kijken of er gestript kan worden. Dus wachten tot 41 weken doen ze bij ons niet, behalve als je geen onderzoek wil natuurlijk.

4 jaar geleden

Oh oke! Nou dat wordt dus blijven afwachten 🤣 mijn meid is ook wel uitgerekend voor 4kg200 bij de geboorte dus als ik het uitdraag of overtijd ga zal ze ook wel een grote baby zijn 😅

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Oh oke! Nou dat wordt dus blijven afwachten 🤣 mijn meid is ook wel uitgere ...
Dan heeft ze ook lekker wat reserves 😅

4 jaar geleden

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
Ahhh wat een schatje 😍 gefeliciteerd nu lekker genieten!!

4 jaar geleden

Ach wat een schatje gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
Gefeliciteerd 🥳💙

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
Gefeliciteerd! Onwijs leuke naam! 😍

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
😍wat een lieverdje!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Revi! Geniet lekker ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
Gefeliciteerd! 💙

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee ik had zelf vorige week bij de controle het idee dat ze heel diep bened ...
Ik hoop dat de bevalling spontaan op gang komt en dat je niet ingeleid moet worden. Hoe lang heb je nu 3cm ontsluiting? Ik word pas volgende week vrijdag geretoucheerd 😐 dan ben ik 38+5 dagen, eerder willen ze niet maar ze voelde t wel dat de baby heel diep in m’n bekken ligt. Dus ik begrijp je pijn alles wat je doet is pijnlijk 😔🙈 Ik beweeg toch wat meer weer met schoonmaak en dergelijke (in de hoop de baby komt 😂) het geeft wel hardebuiken maar zodra ik ga liggen na een tijdje is alles weer okay ... 😒

4 jaar geleden

Ik hoop dat de bevalling spontaan op gang komt en dat je niet ingeleid moet ...
Ik ben gisteren op controle geweest en toen zat ik op 3 cm ontsluiting

4 jaar geleden

Ik hoop dat de bevalling spontaan op gang komt en dat je niet ingeleid moet ...
Hahahaha ja ik ben ook flink aan de wandel en bewegen geslagen in de hoop dat het werkt...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ben gisteren op controle geweest en toen zat ik op 3 cm ontsluiting
Ooohh.... netjes. Ik zou zoveel mogelijk gaan bewegen 😂🙈maar niet dat je dan met pijn rondloopt, want dat gaat wel snel wanneer je rug en jouw bekken zoveel pijn doen. Volgens mij kun je pas vanaf 5 cm ontsluiting worden opgenomen om te bevallen als ik me goed kan herinneren.

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Mijn vk praat zelfs niet over strippen.. ik ben dinsdag op controle gewees ...
Strippen kan alleen als je al ontsluiting hebt. Waarschijnlijk begint ze er daarom niet over😔 aan monitor liggen heb ik ook niet gehad hoor!

4 jaar geleden

Ooohh.... netjes. Ik zou zoveel mogelijk gaan bewegen 😂🙈maar niet dat je ...
Klopt idd ja 5 cm moet het zijn wil ik mogen blijven in het ziekenhuis 😊

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Vandaag om 13:58 uur is onze zoon Revi geboren 🥰🥰🥰
Gefeliciteerd 💙