1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik kreeg 30-12 veel harde buiken en rugklachten. 31-12 paar keer per uur vr ...
Hoe gaat het nu met de kleine?

4 jaar geleden

Reactie op Landro91

Proficiat 😘 Alles goed gegaan? En hoe doet de baby het nu de baby wat vro ...
Op zich gaat het goed en heeft hij geen gezondheidsproblemen meer. Hij heeft wel nog weken ziekenhuis te gaan omdat hij niet zelfstandig drinkt maar dat is normaal bij deze termijn.

4 jaar geleden

Hallo, Lig nu ook in het ziekenhuis met 34+5. Heb weeen om de 10 a 15 min, geen ontsluiting. Vanaf half 6 vanochtend begonnen. Afgelopen weekend slijmprop verloren. Dinsdag buikpijn misselijk en moe. De dagen erna darmen legen. Vanochtend rommelige darmen. Ik heb harde buiken om de 10 min maar geen ontsluiting. Ook worden ze niet heftig en voelt de samentrekking zn halve minuut aan. Word zometeen weer aan de ctg scan en echo gemaakt. Daarna mag ik of naar huis als ze minder worden en anders blijven en word ik weer inwendig onderzocht op ontsluiting. Erg spannend. Tis nog zo vroeg. Vind het ook zo raar van de harde buiken maar geen ontsluiting. Iemand die ervaring heeft hiermee? Dat de ontsluiting er opeens wel was maar dan zonder heftige weeen?

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Hallo, Lig nu ook in het ziekenhuis met 34+5. Heb weeen om de 10 a 15 min, ...
ja ik ook, zijn oefenweeen bij mij, vanwege groeiachterstand moet ik nu wel elke dag aa de ctg en gaan ze het sowieso inleiden vanaf 37 weken.

4 jaar geleden

Reactie op irisgoesten

ja ik ook, zijn oefenweeen bij mij, vanwege groeiachterstand moet ik nu wel ...
Bij mij ligt hij juist voor op de groei.

4 jaar geleden

Mag naar huis. Wel harde buiken achter elkaar geen ontsluiting. Echo gehad. Hij beweegt veel, hij ligt nog lekker, en heeft veel haar 🥰🤗 Toch onzeker maar als het pijnlijker word gelijk bellen. Mn man is zo gespannen 😬 Ik Moet rust houden en niks doen 😬 hopelijk blijft hij zitten tot de geplande datum 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Mag naar huis. Wel harde buiken achter elkaar geen ontsluiting. Echo gehad. ...
Oh dat is zo fijn! Vooral dat je geen ontsluiting hebt. Rustig aan doen 😃 Ik mocht na 3 dagen in het ziekenhuis en weeën remmers te hebben gehad vandaag ook naar huis gaan onder voorwaarden van absoluut rust houden, m’n baarmoedermond is helemaal verstreken en een beetje open 😅 dus nu zorgen dat er geen weeën meer komen voor minimaal 2 weken dan zou ik 36 weken halen 😬🙏🏻 Iedere dag telt 💕 veel succes dames! Veel sterkte

4 jaar geleden

Oh dat is zo fijn! Vooral dat je geen ontsluiting hebt. Rustig aan doen 😃 ...
Jij ook succes en sterkte. Ben blij dat hij nog blijft zitten. Hoop dat ik rust kan houden maar het moet dus moet er wel een oplossing komen voor ons dochtertje van 4, die moet toch verzorgd worden en aandacht krijgen als papa weer gaat werken maandag. Ben benieuwd.

4 jaar geleden

Oh dat is zo fijn! Vooral dat je geen ontsluiting hebt. Rustig aan doen 😃 ...
Moeten jullie dan volledige bedrust houden? Ik heb maandag weer een afspraak bij de vk. Ga vragen of zij mijn baarmoedermond wil controleren, wil graag weten of deze in ieder geval hetzelfde is gebleven sinds ik ontslagen ben uit het ziekenhuis 27 dec. Heb nog regelmatig last van harde buiken en 'menstruatiepijn' soms zijn de harde buiken iets pijnlijk... Maar heb het vermoeden dat het nu indalingsweeën zijn 🤔 maar toch voor de zekerheid navragen bij de vk maandag 😅

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Jij ook succes en sterkte. Ben blij dat hij nog blijft zitten. Hoop dat ik ...
Wij hebben hier ook een 16 maandjes oud meisje rondlopen! Aangezien m’n man ook naar werk moet en ik mag niets meer tillen hebben wij snel een opvang geregeld 😬 ik haat het opzicht want ik hou ontzettend veel om met m’n meisje samen te zijn! Misschien opvang ook een optie voor jullie? Of familie lid die kan helpen?

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Moeten jullie dan volledige bedrust houden? Ik heb maandag weer een afspraa ...
Ik zou toch even vragen bij de vk als ik jou was! Ik had ook harde buiken en “indalingsweeen” maar waren echte weeen blijkbaar 😬 Ja ik moet alleen door huis een beetje lopen en voor de rest in bed liggen, geen huishoudelijke dingen helemaal niks :-(

4 jaar geleden

Ik zou toch even vragen bij de vk als ik jou was! Ik had ook harde buiken e ...
Ik heb haar gebeld toen ik weer thuis was en paar dagen later weer 'weeën' kreeg. Deze kwamen regelmatig. Maar gingen na drie kwartier weer weg.. Volgende ochtend gebeld en ze maakte zich geen zorgen 🙈 maar mocht het terug komen moest ik weer bellen. Zo iets als die keer of toen ik opgenomen was in het ziekenhuis, is niet terug gekomen... Dus duim dat het goed zit. Ben 33 weken vandaag, dus heb nog even te gaan. Mag zelf wel dingen doen, maar moet goed naar mijn lichaam luisteren.. Hoelang hebben jullie nog te gaan? Ik word nu al gek van het 'rustig' aan doen en dat mijn lichaam weinig kan verdragen... Kan niet zo goed stilzitten hahha 😅

4 jaar geleden

Nou als ik mensen moet geloven dan gaan er vandaag veel vrouwen bevallen .... iemand ook al 100000 keer gehoord ? Het is volle maan hè ! Dus vanavond is het zo ver !

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik heb haar gebeld toen ik weer thuis was en paar dagen later weer 'weeën' ...
Ah dan is dat wel een goeie teken!!! Bij mij stopte de harde buiken enz helemaal niet na 3 uur liggen en daarna kreeg hoofdpijn en werd heel erg misselijk! Ja altijd luisteren naar jouw lichaam! Deze zondag zijn wij 34 weken zwanger pas 😅 dus heb nog even te gaan! Ik ben ook zo aan t zoeken van “hoe nu?” Ik was iemand heel actief en veel taken overdag deed dus dat rustig doen (bijna niks) bevalt me ook niet maar heb geen keus! Als ik teveel doe (staan of lopen) dan wordt m’n baarmoeder wel geprikkeld en komen harde buiken weer’ Ik ben begonnen met knutselen en puzzels maken 😂 anders wordt je echt zo gek van zitten zeg! Wat doen jullie nog meer om verveling tegen te gaan?

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Nou als ik mensen moet geloven dan gaan er vandaag veel vrouwen bevallen .. ...
Nou ik vond het heel erg in het ziekenhuis om zoveel vrouwen te zien!! Ik hoorde ook dat het hartstikke druk was en veel vrouwen waren met weeen te vroeg in de zwangerschap 😐 geen idee hoe het komt! Ik heb 2 normale zwangerschappen gehad (38+5 en 39+3) 😅 nooit gedacht dat ik met 33 weken zoiets zou mee maken!

4 jaar geleden

Nou ik vond het heel erg in het ziekenhuis om zoveel vrouwen te zien!! Ik h ...
Nou ja hoop voor niemand dat kleine zo veel te vroeg komen ! Laat dat voorop staan. Maar dat zoveel mensen dat zeggen dacht ik : “zucht”

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Nou ja hoop voor niemand dat kleine zo veel te vroeg komen ! Laat dat vooro ...
🙏🏻 hoop ik ook voor allemaal hier!

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Nou als ik mensen moet geloven dan gaan er vandaag veel vrouwen bevallen .. ...
Haha nog niet gehoord! Moet wel eerlijk zeggen dat ik me anders voel als anders.. zegt natuurlijk he-le-maal niets! 😅 #bijna 35wk

4 jaar geleden

Ah dan is dat wel een goeie teken!!! Bij mij stopte de harde buiken enz hel ...
Heb mijn zwangerschapsboek nog, loop achter 🙈 verder Netflix, heb een haakboek gekocht.. Dacht probeer het eens. Maar verder ook puzzelen en af en toe een beetje dingen doen voor de babykamer.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Heb mijn zwangerschapsboek nog, loop achter 🙈 verder Netflix, heb een haak ...
Goed bezig! Oh ja Netflix ook een idee 😎 Ik heb deze zwangerschap geen boek meer bijgehouden 😅 maar ik kan wel beginnen met verder zoeken naar leuke geboortekaartjes nog niets leuks gevonden. Dank voor de tips! 😊