1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hahahaha ja ik ben ook flink aan de wandel en bewegen geslagen in de hoop d ...
Whaha ja goed zo 😜 wie weet misschien lig je morgen gewoon aan het bevallen 👏🏻😃 ik wil dat m’n baby deze zondag komt 😂🙈 dus ik doe ook van alles qua bewegen!

4 jaar geleden

Ik ben er maandag achter gekomen dat ik al 4cm heb maar mijn weeën volgen niet snel genoeg op 😒 ben er helemaal klaar voor! (zeker als ik al die prachtige babies zie passeren 🥰)

4 jaar geleden

Dinsdag nacht om half 2 braken ineens me vliezen met 38 weken zwangerschap. De weeën kwamen daarna heel snel en volgden elkaar achter elkaar op. Dinsdag ochtend om 09:49 is onze kleine man geboren. Wat ging de bevalling snel. Maar wat is het heerlijk genieten 😍

4 jaar geleden

Reactie op Liesl08

Dinsdag nacht om half 2 braken ineens me vliezen met 38 weken zwangerschap. ...
Gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat fijn dat alles zo soepel en snel is gegaan 😃 geniet lekker van en met elkaar

4 jaar geleden

Ik ben zaterdag 1 februari bevallen van een dochter 💗 Melina Vrijdagg op controle geweest had toen 2cm ontsluiting. Baby goed ingedaald en baarmoederhals volledig verstreken. Af en toe weeen. Maar bleek dat mijn bloeddruk weer te hoog was ( bij mijn zoontje ingeleid geweest door te hoge bloeddruk) Dus stelde ze voor om zaterdagochtend binnen te gaan voor een inleiding 😓 iets waar ik 9 maanden voor gevreesd heb want mijn eerste bevalling duurde door de inleiding 26 uren ! En was heel pijnlijk en vermoeiend. Zaterdagochtend binnengegaan. Bleek dat ik aan 4cm zat!! Ze hebben toen mijn vliezen gebroken en daarna zijn de weeen spontaan begonnen. 7u30 aangemeld in het ziekenhuis en om 12u33 is ze geboren. 5 uren hevige weeen en zonder epidurale. Geboren op 38+4 3kg660 en 51 cm

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Mijn vk praat zelfs niet over strippen.. ik ben dinsdag op controle gewees ...
Ik ben er vorige week zelf over begonnen!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Ik kan niet wachten om onze zoon in m’n armen te sluiten. Ben 12 febr uitgerekend. Maar nog helemaal geen voortekenen,. Tis afwachten.

4 jaar geleden

Vandaag op controle geweest maar helaas kon ze me niet strippen wel doorgestuurd naar zkh voor extra controle omdat ik de baby niet meer heel goed voel alles is in orde. Morgen 40 wk maar denk niet dat hij snel komt anders dinsdag terug voor gesprek over inleiden

4 jaar geleden

Reactie op Stefanie.b

Ik ben zaterdag 1 februari bevallen van een dochter 💗 Melina Vrijdagg op ...
Dat is goed om te lezen kei fijn voor je dat het toch nog zo is gegaan nu lekker genieten 😊🎀

4 jaar geleden

Evalien is de naam die op 6 februari bij je op de kalender mag staan. Ik ben om 14.51 uur geboren en weeg 3820 gram. Het was een zware bevalling. Ik ben ingeleid en dat ging super goed. Heel laag hormoon, lichaam nam het goed over voor groot deel. Geen pijnbestrijding gehad, was in 2 uur tijd van 4 cm naar 10. Alleen persen wilde niet 1.5 uur... Bleek dat ze vast zat met haar armpje want ze kwam als superwomen eruit 🙋‍♀️. Nu dus pittig herstel want van onder is het niet meer zoals het was zeg maar.... Maar al met al trots dat ik ingeleid ben en geen pijnstillig heb gehad. Al schreeuwde ik er op het laatste wel om maar ach toen zat ik met 10 minuten van 6 naar 8 en was het te laat want nog 10 minuten later was het volledige ontsluiting hihi. En ja, ik ben de weeën al weer vergeten in ieder geval. Ik had eerst buikweeën, daarna ook in de rug maar toen eenmaal in bad had ik alleen nog beenweeen 🥴. Succes dames die nog moeten! Het is het echt waard!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Evalien is de naam die op 6 februari bij je op de kalender mag staan. Ik be ...
Gefeliciteerd 🥳💝

4 jaar geleden

Zondag avond is onze lieve dochter Lina geboren met 37.4 weken. Zij weegt bij de geboorte 2700 gram. Bevallen is zwaar, maar het cliché dat je dit vergeet als het kleintje in je armen ligt is helemaal waar. Ik ben verliefd 😍♥️

4 jaar geleden

Reactie op Annazahab

Zondag avond is onze lieve dochter Lina geboren met 37.4 weken. Zij weegt ...
Aaaah kei mooi 🎀 gefeliciteerd ...

4 jaar geleden

Reactie op Annazahab

Zondag avond is onze lieve dochter Lina geboren met 37.4 weken. Zij weegt ...
Dat cliché klopt inderdaad. Zodra je de kleine ziet, denk je aaaah🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Evalien is de naam die op 6 februari bij je op de kalender mag staan. Ik be ...
Ook 6 februari mama geworden 😁 leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan 🤗

4 jaar geleden

hier gister avond ook mama geboorden 😍🥰

4 jaar geleden

Ik dacht toen een tijdje voortekenen te hebben maar helaas, waarschijnlijk bandenpijn of dat hij toch een poging deed om in te dalen. De kleine is nog niet ingedaald en ben nu 38+1..🙈 Ik heb nog even natuurlijk, maar vind het wel spannend worden.. 😅

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, fijn te lezen dat het bij iedereen goed is gegaan!!👌😍 Gisteren gestript en sinds vanmorgen krampen die komen en gaan en verlies steeds witte slierten slijm na mijn toilet bezoek. Benieuwd of dit een voorteken is van het begin of dat we nog rustig moeten wachten 🤷🏽‍♀️😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ook 6 februari mama geworden 😁 leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan 🤗
Wat leuk! Jij ook gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Met me heftig pijn word ik naar huis ge stuurt