1545 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama’s ❤️ geniet lekker van jullie wondertje!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Evalien is de naam die op 6 februari bij je op de kalender mag staan. Ik be ...
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Evalien!!!! Heel veel geluk toegewenst!!!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ook 6 februari mama geworden 😁 leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan 🤗
Gefeliciteerd met je zoontje Revi!!!! Geniet er maar van!

4 jaar geleden

Whaha ja goed zo 😜 wie weet misschien lig je morgen gewoon aan het bevalle ...
Nou echt een best pijnlijke heftige gehad, maar helaas weer niet doorgezet oftewel we gaan vandaag gewoon weer door iemand toevallig nog tips om de bevalling op te wekken?! Mijn lichaam begint echt op te raken nu🥺 en moet nog tot woensdag wachten om ingeleid te worden....

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou echt een best pijnlijke heftige gehad, maar helaas weer niet doorgezet ...
heb geen tips, anderen kwamen een paar dagen of 1,5 week voor de datum... dit zal waarschijnlijk mijn eerste zijn die over de datum gaat. actief proberen blijven, wandelingetjes doen. vezelrijk eten... meer kan je niet doen...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou echt een best pijnlijke heftige gehad, maar helaas weer niet doorgezet ...
Lekker gaan zwemmen en ontspannen? Niet te veel mee bezig zijn en continu er aan proberen te denken. Lunchen met vriendinnen misschien? Ik zou lekker gaan zwemmen. Ontspan je van en als je lichaam ontspant heb je meer kans dat het een keer doorzet. Als je er zo mee bezig bent gaat het nog wel ff duren

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou echt een best pijnlijke heftige gehad, maar helaas weer niet doorgezet ...
Ik herken je gevoelens heel erg uit mijn eerste zwangerschap, maar de spanning die je ervaart houdt t eerder tegen. Probeer te ontspannen, je lichaam en baby geven het zelf aan als het tijd is. Destijds werkelijk alles geprobeerd en niets hielp. Uiteindelijk is onze dochter toen met 41+3 geboren in de nacht nadat ik het mentaal los kon laten. Mijn lichaam ontspande en de bevalling duurde slechts 2 uur. Nu bij de derde hoop ik dat ze nog even blijft zitten, gezien ik de afgelopen weken een ziek kind, partner en hond heb gehad en daarnaast zelf met oorontsteking loop 😂

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Lekker gaan zwemmen en ontspannen? Niet te veel mee bezig zijn en continu e ...
Mag je nog wel zwemmen als je ontsluiting hebt?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mag je nog wel zwemmen als je ontsluiting hebt?
Nee dat dacht ik dus ook al van niet....durf zelfs al niet eens meer in bad te gaan🙈

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mag je nog wel zwemmen als je ontsluiting hebt?
Jawel hoor, zolang je vliezen maar niet gebroken zijn

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee dat dacht ik dus ook al van niet....durf zelfs al niet eens meer in bad ...
Lekker ontspannen in bad, kaarsjes aan, muziekje aan! Je mag gewoon in bad hoor, zolang je vliezen maar niet gebroken zijn!

4 jaar geleden

Lekker ontspannen in bad, kaarsjes aan, muziekje aan! Je mag gewoon in ba ...
Top bedankt mijn vliezen zijn idd nog niet gebroken, alleen ontsluiting dat wel maar dat kan dan ook geen kwaad?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Top bedankt mijn vliezen zijn idd nog niet gebroken, alleen ontsluiting da ...
Ja hoor mag gewoon zwemmen zolang je vliezen niet gebroken zijn. Daar ontspan je echt van en dan voor je naar huis gaat nog even in het bubbelbad🤗 heerlijk. Zou vooral iets doen waar je compleet van ontspant. Een zwangerschap massage misschien? Vooral het loslaten en niet forceren. Ga er in je hoofd vanuit dat het nog wel 2-3 weken duurt ofzo of in ieder geval tot je van de week je afspraak hebt. Misschien als je je daar op instelt dat je het al meer los kan laten

4 jaar geleden

Bedankt voor alle tips, ik ga straks even lekker in bad met geurkaarsjes aan en een boek erbij even lekker tot rust komen, ik hou me maar vast aan de gedachte dat ik volgende week om dit tijdstip sowieso mijn kleine meisje in mijn armen heb hoe dan ook....vind het gewoon zo gigantisch spannend allemaal dit is voor mij de eerste keer en vind het best eng🙈 sorry

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Bedankt voor alle tips, ik ga straks even lekker in bad met geurkaarsjes aa ...
Snap ik. Voor mij ook de eerste x en ik vind het ook allemaal ontzettend eng/ spannend. Ik weet dat ik met keizersnede ga bevallen en zie erg op tegen de ruggenprik. Maar t is niet anders. Hoop dat de kleine iig blijft zitten tot de afgesproken datum....

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee dat dacht ik dus ook al van niet....durf zelfs al niet eens meer in bad ...
In bad kan gewoon! Mits de temperatuur niet boven de 38graden uitkomt. Echter het bubbelbad wat genoemd wordt, wordt afgeraden wanneer je ontsluiting hebt: “Warm water is een goede plek voor bacteriën om zich te vermenigvuldigen. Omdat je baarmoedermond zich langzaam voorbereidt op de bevalling, kan er al wat ontsluiting ontstaan. Hierdoor kunnen bacteriën zich gemakkelijker een weg naar binnen banen.” Heel veel succes! Ik hoop dat het nu binnenkort echt doorzet voor je! 🙏🏻

4 jaar geleden

Dames iemand ervaring met gebroken vliezen die beetje bij beetje druppelt? Waar moet je opletten en hoe te herkennen? Bij m’n eerste had ik dat maar is al meer dan 11 jaar terug en m’n herinnering is niet zo scherp meer 😅

4 jaar geleden

Ik dacht gister, we hebben morgen een baby! Maar het waren geen weeën, moest gewoon poepen. Midden in de nacht.. 😂🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Zo ik heb even jullie advies opgevolgd en lig nu lekker te relaxen in bad🥰 wel raar gevoel met die dikke bewegende buik in het water maar wel even lekker...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Zo ik heb even jullie advies opgevolgd en lig nu lekker te relaxen in bad🥰 ...
Geniet ervan! Ik ga dat zo ook eens doen haha want ik heb heel hele dag door al veel krampen ook ik denk toch dat het echt voorweeën zijn. Rugpijn erbij enz. Dus denk dat warm bad wel goed gaat doen. 🙏