1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Geniet ervan! Ik ga dat zo ook eens doen haha want ik heb heel hele dag doo ...
Ik ben zo blij dat ik dat even gedaan heb...de hele dag ook gewoon lekker bezig geweest, alles geprobeerd los te laten en op zijn beloop te laten gaan, zoals mijn ma zegt je hebt er geen controle meer over let it go hahaha

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Zo ik heb even jullie advies opgevolgd en lig nu lekker te relaxen in bad🥰 ...
Goedzo😁 netflix erbij en relaxen 👌🏻

4 jaar geleden

Ik heb al een paar uur opkomende weeën maar nog geen 5min ertussen. Kan het zijn dat niet elke wee even pijnlijk voelt?

4 jaar geleden

Reactie op nissy

Ik heb al een paar uur opkomende weeën maar nog geen 5min ertussen. Kan het ...
Misschien zijn dat oefenweeen. Komen ze regelmatig? Ik weet dat de pijn van een wee toeneemt hoe langer je weeen hebt (m’n ervaring)

4 jaar geleden

Reactie op nissy

Ik heb al een paar uur opkomende weeën maar nog geen 5min ertussen. Kan het ...
Is mogelijk. Het kan in het slechtste geval nog uren duren. Even volhouden☺️

4 jaar geleden

Kan iemand mij misschien vertellen wat het betekent als ik steeds 'klodders' slijm verlies? Het is geen vocht maar echt slijm...raak nu toch wel een beetje in paniek🥺

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Kan iemand mij misschien vertellen wat het betekent als ik steeds 'klodders ...
Ik heb dit al ruim een week.. verloskundige zei dat het erbij hoort. Zolang t maar niet stinkt of iets.. Verbaas mezelf er ook best wel over wat er uit mn lijf komt, heb ook geen idee waar het toe dient. Misschien weet iemand dat?

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik heb dit al ruim een week.. verloskundige zei dat het erbij hoort. Zolang ...
Nee het is geurloos...maar is echt al de 2e of 3e keer bij het afvegen na het plassen dat ik zulke klodders zie...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee het is geurloos...maar is echt al de 2e of 3e keer bij het afvegen na h ...
Ja dat heb ik ook. Vind het echt vies, maar gewoon regelmatig maandverband wisselen. Dat doe ik nu tenminste..

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Kan iemand mij misschien vertellen wat het betekent als ik steeds 'klodders ...
Ik heb gelezen dat als je delen van je slijmprop verliest maar nog niet gaat bevallen, je lichaam het weer opnieuw afmaakt. Misschien dat je het daarom zo blijft hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Romy95

Ik heb gelezen dat als je delen van je slijmprop verliest maar nog niet gaa ...
*opnieuw aanmaakt

4 jaar geleden

Reactie op Romy95

Ik heb gelezen dat als je delen van je slijmprop verliest maar nog niet gaa ...
Okee bizar😦 ja want ik was mijn slijmprop al kwijt bijna 2 weken geleden...vaag dan

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Okee bizar😦 ja want ik was mijn slijmprop al kwijt bijna 2 weken geleden.. ...
Ik heb het ook sinds in mijn slijmprop heb verloren na de eerste keer strippen. Ook bij verloskundige aangegeven, maar is verder niks geks!

4 jaar geleden

Misschien zijn dat oefenweeen. Komen ze regelmatig? Ik weet dat de pijn van ...
Ze komen wel regelmatig ja, zo om de 10min en houden een minuut aan...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Okee bizar😦 ja want ik was mijn slijmprop al kwijt bijna 2 weken geleden.. ...
Ik ben mn slijmprop idd ook al ff kwijt.. zou best wel kunnen dat daarna erger is geworden. Maar iig fijn om te horen dat er meer zijn die het dus ook hebben.

4 jaar geleden

Ik ben 39+2 en voel me nog super fit😱 kan echt alles nog, mijn hele zwangerschap is ook top geweest. Ik ben totaal niet nerveus/bang voor de bevalling. Heb alleen het idee dat het nog wel een tijdje gaat duren☹️ Inmiddels alle series op Netflix/videoland en zelfs npo wel bekeken. Babykamer is klaar, alles gestreken enzovoort. Zelfs nog babykaartjes zelf gemaakt... iemand nog tips tegen de verveling?!

4 jaar geleden

Vannacht 04.15 uur zijn mijn vliezen gebroken, nu lig ik in t ziekenhuis , te wachten op de weeën, vandaag 38+2

4 jaar geleden

Vandaag zowel storm als volle maan! Ik hoor net van een vriendinnetje wat op t ziekenhuis werkt dat t dan altijd gekkenhuis is op de verloskamers. Dus wie weet helpt de natuur ons wel een handje vanavond 🙈😂

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Vandaag zowel storm als volle maan! Ik hoor net van een vriendinnetje wat o ...
Ik hoop het van harte!

4 jaar geleden

Reactie op Silla89

Vannacht 04.15 uur zijn mijn vliezen gebroken, nu lig ik in t ziekenhuis , ...
Hoe gaat het nu ?