1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Vandaag zowel storm als volle maan! Ik hoor net van een vriendinnetje wat o ...
Ohh ik hoop het zo, gister avond wel een onrustig gevoel heel raar kon me draai niet vinden maar verder niks.

4 jaar geleden

gister avond wel een onrustig gevoel heel raar kon me draai niet vinden maar verder niks. Herkent iemand dit?

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

gister avond wel een onrustig gevoel heel raar kon me draai niet vinden maa ...
Dat heb ik bijna elke avond. Zo’n zenuwachtig gevoel.

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Ohh ik hoop het zo, gister avond wel een onrustig gevoel heel raar kon me d ...
Heb ik ook, onrustig, voel vanalles, maar vervolgens gebeurt er (weer) helemaal niks.. 🤨 echt frustrerend.. ik probeer maar zo te denken: binnen nu en 3 weken is ze dr sowieso, maar dan nog lijkt t wel heel erg lang hoor haha

4 jaar geleden

Ja dat heb ik elke avond en ochtend...heb als tip gehad het proberen los te laten, mijn gedachten op andere dingen te zetten, lekker relaxen...leuke dingen doen, goed uitrusten het schijnt namelijk dat je lichaam onbewust de bevalling tegenhoudt als je er constant mee bezig bent in het hoofd😉

4 jaar geleden

Mijn vliezen zijn vannacht gebroken, nu bijna 39 weken zwanger, geen weeen tot op heden, nu rustig afwachten en anders word ik zwz binnen nu en 72 uur ingeleid. Spannend

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Dat heb ik bijna elke avond. Zo’n zenuwachtig gevoel.
Nee het was niet zenuwachtig het leek op harde buiken maar net weer niet me buik voelde heel raar aan geen pijn ofzo gewoon onrustig

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu ?
Lig in t ziekenhuis, te wachten op de weeën , morgen vroeg 07.00 uur inleiden als het niet op gang komen

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik ben 39+2 en voel me nog super fit😱 kan echt alles nog, mijn hele zwange ...
Ik ben 39.1 weken zwanger en ben ook nog erg fit en kan en doe nog veel. Heb ook niet het gevoel dat de bevalling één dezer dagen gaat beginnen.

4 jaar geleden

Reactie op Elif S

Ik ben 39.1 weken zwanger en ben ook nog erg fit en kan en doe nog veel. He ...
Bij mijn eerste had ik juist op de dag van de bevalling super veel energie, had al dagen niet zoveel meer gedaan als die dag. Dus dit zijn wil niet altijd zeggen dat t nog lang duurt 😄 Ikzelf ben nu wel erg moe, maar wat wil je als je er al 1 hebt rondlopen

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Bij mijn eerste had ik juist op de dag van de bevalling super veel energie, ...
Hier precies hetzelfde haha. Vandaag 39+1 en toen kreeg ik weeen en beviel ik die nacht. Dus stiekem hoop dat ik ook vandaag begin😁

4 jaar geleden

Mijn bevalling is begonnen met bloedverlies

4 jaar geleden

Reactie op Elif S

Ik ben 39.1 weken zwanger en ben ook nog erg fit en kan en doe nog veel. He ...
Ik was tot op het laatst ook nog erg fit en deed nog van alles. Had ook het gevoel dat hij nog het wel prima naar zijn zin had in mijn buik. Toen ik 39+4 zwanger was braken mijn vliezen in de nacht en nog geen kwartier later had ik regelmatige weeën (3-4 minuten) gedurende 1 minuut. In de voorgaande weken weinig last gehad van harde buiken en/of oefen weeën.

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

gister avond wel een onrustig gevoel heel raar kon me draai niet vinden maa ...
Dat had ik bij mijn eerste bevalling, erg onrustig en die nacht kwam ze. Overdag ook veel energie en een drukke dag gehad. Hoop t voor je!

4 jaar geleden

Mijn water is zonet gebroken om 23u15... ben nog steeds in shock 😅 liep er echt uit zoals een waterval... ben 37 weken net

4 jaar geleden

Mijn water is zonet gebroken om 23u15... ben nog steeds in shock 😅 liep er ...
Oeh, spannend hihi. Succes

4 jaar geleden

Mijn water is zonet gebroken om 23u15... ben nog steeds in shock 😅 liep er ...
Zeker spannend moge je bevalling voorspoedig verlopen. Je bent een sterke vrouw en kan het. ❤️

4 jaar geleden

Mijn water is zonet gebroken om 23u15... ben nog steeds in shock 😅 liep er ...
Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op Elif S

Ik ben 39.1 weken zwanger en ben ook nog erg fit en kan en doe nog veel. He ...
Ben benieuwd!