1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik voel die al een hele week. Kunnen ook gewoon indalingsweeen zijn ofzo go ...
Ik heb nu ook meer last van indalingsweeën en ongemakken. Had bij de eerste voornamelijk harde buiken op het eind, en verder helemaal geen 'rare pijntjes'. Voel nu ook al de hele week beurs van onder en vervelende harde buiken. Ik hou me er bewust niet mee bezig. Ik ben nogal een controle freak, maar kan het op de 1 of andere manier met een naderende bevalling allemaal wel loslaten 😆 net wat je zegt..time will tell! Je kan er echt niet omheen als het begint. Maar snap wel dat het heel spannend is allemaal. Zeker bij een 1ste.

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla Reyns

Ik voelde duidelijk dat het aan het rommelen was. Dat het nog geen echte we ...
Bedankt voor de tips!

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla Reyns

Ik heb nu ook meer last van indalingsweeën en ongemakken. Had bij de eerste ...
Ja, is ook heel spannend. Is ook mijn eerste. Maar speculeren helpt echt niets hoor... Dat gaat het niet sneller ingang steken hoor.. 😁 Ik voel ook al die stomme pijntjes, contante harde-en vaak ook pijnlijke--buiken, en beurs vanonder, en, en, en,.... En bij elke voorwee/indalingswee/kramp (hoe je het ook wil noemen) denk ik ook "ja kom, de volgende nog pijnlijker, dan zet h de 't misschien door" maar dat gebeurt dan ook weer niet.. Flink vervelend.. 😂 Plus, al die mensen die goed bedoelt sms'jes sturen of ik nog niets voel of nog geen nieuws heb... Alsof ik het niet zou laten weten dat ik bevallen ben ofzo.. 😂 Helaas pindakaas, time will tell... 😁 Ik hoop voor ons allemaal dat het snel doorzet! Succes allemaal! 😘

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ja, is ook heel spannend. Is ook mijn eerste. Maar speculeren helpt echt ni ...
Och ja die "goed"bedoelde appjes.. Zucht laat me met rust 😂

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Hey! Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van warmte? Ik lijk gewoon ov ...
Met name snachts. Dan straalt het zweet echt van mijn lijf. Soms meerdere t-shirts per nacht nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Romy95

Ja hier ook! 🙋 Ik kan er snachts ook van wakker worden.. blijf het bed ver ...
Ja ik dus ook! Soms denk ik zelfs dat mijn vliezen zijn gebroken omdat ik me dan zo plakkerig voel als ik wakker word 😂 Lekkere details he? 😋

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Ja ik dus ook! Soms denk ik zelfs dat mijn vliezen zijn gebroken omdat ik m ...
Hahahaha dit denk ik dus ook sinds kort weleens zo plakkerig bahbabah🤣

4 jaar geleden

Dames? Wie heeft dit ook ik ben overmorgen 38 weken. Krijg steeds meer druk beneden en mn schaambeen doet pijn. Heel veel harde buiken.( sorry hiervoor maar zelfs als ik een wind laat dan doet t pijn)🙈 het voelt net alsof iemand me in me kloten schopt om t maar zo te zeggen.

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Dames? Wie heeft dit ook ik ben overmorgen 38 weken. Krijg steeds meer druk ...
Kan zijn dat het indalingspijn is :)

4 jaar geleden

Na een hele lange dag zijn wij, iets vroeger dan gepland ( 37 weken) mama en papa geworden van onze knappe Bastian 💕 Hij doet het supergoed. 50cm groot en weegt 3060gr!

4 jaar geleden

Na een hele lange dag zijn wij, iets vroeger dan gepland ( 37 weken) mama ...
Gefeliciteerd! En geniet 🤗

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Zojuist om kwart voor 7 mijn vliezen duidelijk gebroken Hopelijk snel mij ...
Word nog een lange dag denk ik Zojuist 6 cm opening Zijn al in ziekenhuis van gisteren 14.30 Water gebroken om 18,45 En om 1,30 epidurale vanwege dat ik het niet meer kon houden van de pijn ik de rug en bekken

4 jaar geleden

Na een hele lange dag zijn wij, iets vroeger dan gepland ( 37 weken) mama ...
Gefeliciteerd 💙

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Bij mij lijkt het nu ook te zijn begonnen, om half 2 vannacht zijn m’n vliezen gebroken. Alleen de weeën komen nog niet op gang, straks de verloskundige maar bellen wat te doen. In ieder geval hoeft de intake die voor vanmiddag in het ziekenhuis stond om te praten over inleiden niet meer door te gaan 😬

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Bij mij lijkt het nu ook te zijn begonnen, om half 2 vannacht zijn m’n vlie ...
Wat fijn! Zet m op! 💪🏻

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Bij mij lijkt het nu ook te zijn begonnen, om half 2 vannacht zijn m’n vlie ...
Ohh wat fijn, op de valreep nog!! Succes en hoop dat het gauw allemaal doorzet

4 jaar geleden

Na een hele lange dag zijn wij, iets vroeger dan gepland ( 37 weken) mama ...
Gefeliciteerd 😍

4 jaar geleden

Iemand enig idee? Ik heb sinds vanochtend krampen in me buik en voor mijn gevoel zijn het gewoon darmkrampen en heb ook het idee dat ik moet poepen, maar het lukt maar niet.. kunnen dit dan toch (voor) weeën zijn? Ik ben 39+5

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Iemand enig idee? Ik heb sinds vanochtend krampen in me buik en voor mijn g ...
Komen ze en gaan ze weer weg? Time ze even voor 1 a 2 uur of er regelmaat in zit